Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

  2. #2
    gick på badminton innan så gjorde vi situps en gång som avslutning, och precis när jag skulle göra den sista situpen fes jag fyfan va pinsamt det va, och det var en hel del tjejer där

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    gick på badminton innan så gjorde vi situps en gång som avslutning, och precis när jag skulle göra den sista situpen fes jag fyfan va pinsamt det va, och det var en hel del tjejer där
    hahaha , själv har man ju inte gjort något pinsamt

  4. #4
    Satt vid datan och kolla på en p-rulle, slöt ögonen och när jag öppnade igen
    så stod det ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet. Då hade morsan varit inne och ställt det där.
    Det var ganska pinsamt att gå ner till middagsbordet sen...

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Ish Visa inlägg
    Satt vid datan och kolla på en p-rulle, slöt ögonen och när jag öppnade igen
    så stod det ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet. Då hade morsan varit inne och ställt det där.
    Det var ganska pinsamt att gå ner till middagsbordet sen...
    Den har man ju aldrig hört innan.

  6. #6
    DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skinnskatteberg
    Inlägg
    172
    Citat Ursprungligen postat av Ish Visa inlägg
    Satt vid datan och kolla på en p-rulle, slöt ögonen och när jag öppnade igen
    så stod det ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet. Då hade morsan varit inne och ställt det där.
    Det var ganska pinsamt att gå ner till middagsbordet sen...
    HAHAHA dagens ägd! xD
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av DavvA Visa inlägg
    HAHAHA dagens ägd! xD
    den är ju gammal...
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  8. #8
    teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    knivsta/uppsala
    Inlägg
    224
    den här tråden är epic
    don't trust someone who can bleed for four days without dying!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Ish Visa inlägg
    Satt vid datan och kolla på en p-rulle, slöt ögonen och när jag öppnade igen
    så stod det ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet. Då hade morsan varit inne och ställt det där.
    Det var ganska pinsamt att gå ner till middagsbordet sen...
    Tror jag har läst det där på fragbite för typ ett år sen

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av KaMIkaZe Visa inlägg
    Tror jag har läst det där på fragbite för typ ett år sen
    hahaha, det är ju ett givet inlägg i en sån här tråd, en klassiker!

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av teaspoon Visa inlägg
    den här tråden är epic
    "OK", givande inlägg.

  12. #12
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    hade sådan där friskis o svettis grej på skolan i 6an ... å alla gjorde situps i gympasalen, så när jag skulle göra än mer än alla andra fes jag
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  13. #13
    Skulle skicka till en polare hur het en brud var i min klass..
    Så kryddade på lite.
    Problemet var att jag bara tänkte på henne så när jag skulle skicka så råkade jag välja henne och sen råka klicka skicka
    Pinsamt dagen efter

  14. #14
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Får väl göra comeback då! Har ju miljoner saker o berätta har ju gått ett tag sen jag hängde här! Vissa känner säkert igen mig o vissa undrar vem fan jag e! men men..

    Det var igår natt som jag hade varit på en liten fest inne i Göteborg. Fanns 4 brudar på festen och jag strulade upp den ena. Men sedan skulle dom gå så han ju fan inte längre . Jag o kocke skulle sedan dra oss hemmåt. Men full o jävligt som jag var så ville jag dra till Rosenlund (horgatan i göteborg).

    Vi kommer dit och en utländsk **** kommer fram till oss och jag frågar kocke: Ska man eller? Han ba: aaa för fan kör på! Sagt och gjort.. vi går runt hörnet i en gränd och byxorna åkte ner mitt i snöstormen och -8 grader.. ***en ville inte uppåt den ville fanemig innåt istället.. ****n står lixom o skrattar åt mig för att jag inte får upp den! lite pinsamt och jävligt onödigt bortkastade pengar!.

  15. #15

  16. #16
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    bästa tråden som finns asså!

    Putten man borde ta och kopiera alla dina gamla inlägg sen förra och göra en ny tråd så man kan garva för evigt

  17. #17

  18. #18
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    gick på badminton innan så gjorde vi situps en gång som avslutning, och precis när jag skulle göra den sista situpen fes jag fyfan va pinsamt det va, och det var en hel del tjejer där
    Jag har gjort ungefär samma sak. Jag har målvakt i fotbollslagen och det var träning.

    Kände att jag behövde fisa men tänkte "vafan jag håller mig, det är bara två straffar kvar". Slängde mig och fick nog lite extra fart för jag räddade bollen och alla bara tittade på mig och sen skrattade.

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    hade maginfluensa/diarre och sket ner mig på min senda hahah xD
    Hahahahahaha fyfan!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  20. #20
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    hade maginfluensa/diarre och sket ner mig på min senda hahah xD
    nu kommer ingen på det här forumet vilja köpa den av dig
    ont:
    det var vattenfestival här i stan(ludvika) och jag åkte moppe. hade nyss varit vid en polare och åker runt på stan, ser min brud och hennes kompis komma runt hörnet så jag bromsar tvärt(blöt asfalt) och ramlar framför dom, som brister ut i ett fett skratt! :cry:
    jag dog,
    nästan

  21. #21

  22. #22
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    sålde den för 3 år sen snart
    haha jaha

  23. #23
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    HAHAHA! Fan saknat dina historier!
    word som fan
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  24. #24
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Får väl göra comeback då! Har ju miljoner saker o berätta har ju gått ett tag sen jag hängde här! Vissa känner säkert igen mig o vissa undrar vem fan jag e! men men..

    Det var igår natt som jag hade varit på en liten fest inne i Göteborg. Fanns 4 brudar på festen och jag strulade upp den ena. Men sedan skulle dom gå så han ju fan inte längre . Jag o kocke skulle sedan dra oss hemmåt. Men full o jävligt som jag var så ville jag dra till Rosenlund (horgatan i göteborg).

    Vi kommer dit och en utländsk **** kommer fram till oss och jag frågar kocke: Ska man eller? Han ba: aaa för fan kör på! Sagt och gjort.. vi går runt hörnet i en gränd och byxorna åkte ner mitt i snöstormen och -8 grader.. ***en ville inte uppåt den ville fanemig innåt istället.. ****n står lixom o skrattar åt mig för att jag inte får upp den! lite pinsamt och jävligt onödigt bortkastade pengar!.
    The legend is back!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  25. #25

  26. #26
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Får väl göra comeback då! Har ju miljoner saker o berätta har ju gått ett tag sen jag hängde här! Vissa känner säkert igen mig o vissa undrar vem fan jag e! men men..

    Det var igår natt som jag hade varit på en liten fest inne i Göteborg. Fanns 4 brudar på festen och jag strulade upp den ena. Men sedan skulle dom gå så han ju fan inte längre . Jag o kocke skulle sedan dra oss hemmåt. Men full o jävligt som jag var så ville jag dra till Rosenlund (horgatan i göteborg).

    Vi kommer dit och en utländsk **** kommer fram till oss och jag frågar kocke: Ska man eller? Han ba: aaa för fan kör på! Sagt och gjort.. vi går runt hörnet i en gränd och byxorna åkte ner mitt i snöstormen och -8 grader.. ***en ville inte uppåt den ville fanemig innåt istället.. ****n står lixom o skrattar åt mig för att jag inte får upp den! lite pinsamt och jävligt onödigt bortkastade pengar!.
    Haha! Äntligen lite historier med kvalité!

  27. #27
    Min brud jobbade på Bodyshop. (sminkfirma) Dom hade fått hem ett nytt sortiment o hon tog hem en stor låda med alla möjliga läppstift o skit för att prova. Jag fick sitta provdocka o somnade nästan när hon spacklade mig. Vaknade till när hon sa att hon var klar. Skittrött o less som jag var gick jag rakt o la mig. Upp nästa morron, gjorde en macka o åkte till VAG Norrtälje som jag jobbade på då. Gissa om grabbarna asflabbade när jag kom in på verkstan, tokspacklad som en rysk ****. Vet inte om dom köpte min historia, alla var lite konstiga mot mig i omklädningsrummet efter det...

  28. #28
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av hankypanky Visa inlägg
    Min brud jobbade på Bodyshop. (sminkfirma) Dom hade fått hem ett nytt sortiment o hon tog hem en stor låda med alla möjliga läppstift o skit för att prova. Jag fick sitta provdocka o somnade nästan när hon spacklade mig. Vaknade till när hon sa att hon var klar. Skittrött o less som jag var gick jag rakt o la mig. Upp nästa morron, gjorde en macka o åkte till VAG Norrtälje som jag jobbade på då. Gissa om grabbarna asflabbade när jag kom in på verkstan, tokspacklad som en rysk ****. Vet inte om dom köpte min historia, alla var lite konstiga mot mig i omklädningsrummet efter det...
    Haha måste varit kul när du förstog varför dom garva

  29. #29
    Aaa...Det tog typ fem sekunder innan det klickade! Sen var man ju ett skämt på varenda fikarast i ett halvår...

  30. #30
    haha hääärlig tråd !

    failade häromdan med att ramla i liften när vi körde bräda..
    inte kul.. måste sett jävligt roligt ut haha
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in