Hjälp en kompis! Sista dagen besök sprid!

Tjena! jag har ett litet projekt i skolan där man ska göra en blogg, och den som får mest besökare vinner! och priset är ett högre betyg.. så snälla besök min blogg, gör allt! vill verkligen ha ett bra betyg i webbdesign..

här är länken! ny design och lite annat! besök och sprid

http://www.metrobloggen.se/Lundvall
    Senast redigerat av micke1337 den 2010-11-14 klockan 23:46.

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    har besökt den nu roligare läsning en vanliga bloggar

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    besökt den
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Ah, jävlar vad mycket webdesign det är att skapa en blogg på metro..

Gå och lägg dig puckojävel.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Håller med isånnafall är ju det bara att sprida länken på så många ställen som möjligt tex moppenet, fb mm..

haha nej men håller på med designen även ska vara klar tills imorgon eller något så det är inget skit! :o

http://glidargrabbarna.blogg.se/ Spana in min, brorsans och en polares blogg och säg vad ni tkr? =)

sorry lite tråkig sådära.. ;PpPPpppPpp besök min blogg nu!

Update: ny design och sista dagen för att få mer besökare! Besök och sprid! tack alla söta moppepojkar/moppe brudar

Reg.datum
    Mar 2006
    * §9 Annonsering och spam
    Den grundläggande principen för länkar i inlägg/signatur är att länkar postade för personlig vinning ej är tillåtna. Detta innebär exempelvis "rösta på mig på denna sida" eller ensidigt gynnande av någon särskild webbplats eller företag.

Kommer inte besöka den.

Och vore jag du skulle jag posta den på 4chan och skriva att det finns barnporr på länken.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    * §9 Annonsering och spam
    Den grundläggande principen för länkar i inlägg/signatur är att länkar postade för personlig vinning ej är tillåtna. Detta innebär exempelvis "rösta på mig på denna sida" eller ensidigt gynnande av någon särskild webbplats eller företag.

Kommer inte besöka den.

Och vore jag du skulle jag posta den på 4chan och skriva att det finns barnporr på länken.

elakt... :/ annonsering är faktiskt tillåtet. vill ha bra betyg ju :o

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in