1. #1
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504

    På2hjul- Motomässa Stockholm 27-30 januari 2011.

    Heeeeeeej. Undrar om det är någon som ska ställa ut på motormässan i Stockholm? Funderar på att ställa ut min hoj. så tänkte fråga om det är någon som vet hur mycket det kostar ungefär eller om man kan få ställa ut hos något företag eller något.


    All hjälp uppskattas hur jag ska ställa ut min utan att lägga ner fett me cash på hela grejjen!.

  2. #2
    Hör med Startuning, dem och Motocity driver väl forumet?
    Startuning brukar ju ha en monter så är nog inte omöjligt för dig och få den utställd hos dem med tanke på att din hoj är speciell

  3. #3
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Hör med Startuning, dem och Motocity driver väl forumet?
    Startuning brukar ju ha en monter så är nog inte omöjligt för dig och få den utställd hos dem med tanke på att din hoj är speciell

    Ska fråga tnx.

  4. #4
    jag skulle kunna tänka mig att göra det beroende på pris

  5. #5
    Jaså är det nu igen? Kommer kanske dit eftersom jag med största sannolikhet kommer in gratis.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  6. #6
    Mer mopeder som är snygga på 2hjul är alltid roligt, lockar mer mopedister att göra om sina vilket blir en mer utställnings " sport" än vara moppe fucko ( fast det kommer aldrig försvinna ).
    Vill se mer fantasi byggna mopeder, gör tillvaron där mycket trevligare och lättare att behålla humöret uppe =D

  7. #7

  8. #8
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Killarna som var där sist hade ju myglat till sig en monter på något sätt. Kanske en idé att prata med dem.
    Joo det var ju endel som ställde ut;D.

    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    jag skulle kunna tänka mig att göra det beroende på pris

    Vad menar du? kan du fixa in mig? ska du ställa ut?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in