Sidan 2 av 10 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är mycket plugg jämfört med slackarlinjer som fordon industri osv, men man behöver knappt göra något hemma, jag sista kvällen-pluggade till alla matteproven jag hade osv. jämfört med högskolan är det dagis
    Duktig på matte eller?
    Vad hade du för betyg från grundskolan i matematik?
    mja, är väl medel, finns folk som är sämre och folk som är mycket duktigare
    hade vg i nian, slackade sönder där också

  2. #32

  3. #33
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Gå inte teknik om du inte gillar matte eller är så bra på det. Om du väljer något som du tycker om kommer det underlätta väldigt mycket.

  4. #34
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Gissar att jag är ensam på hela forumet om att gå på Estet?
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

  5. #35
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Torka gamlingars skit och lyfta margit 94?
    Omvårdnad med räddningstjänst som inriktning. Torkar inga pensionärsrövar här inte

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Omvårdnad med räddningstjänst som inriktning. Torkar inga pensionärsrövar här inte
    Coolt, vad gör ni mer exakt i linjen, blir man brandman?

  7. #37
    jag går något som kallas spectrum friluftsliv och ledarskap med inriktning innebandy är typ som samhälls men vi väljer inriktning i 1an, lite mer "sportigt" och så gör vi mycke typ fjällsvandring, far till fjällen, utflykter osv.. skogsmulle dess. så går jag i idrottsklassen (finns 2), så alla i min klass har antingen innebandy, hockey, eller fotboll på schemat nöjd hitills iaf!

    men dom gör väl om gymnasiet till nästa år? ska väl vara lika utbud i hela Sverige så allt roligt försvinner ju..

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    jag går något som kallas spectrum friluftsliv och ledarskap med inriktning innebandy är typ som samhälls men vi väljer inriktning i 1an, lite mer "sportigt" och så gör vi mycke typ fjällsvandring, far till fjällen, utflykter osv.. skogsmulle dess. så går jag i idrottsklassen (finns 2), så alla i min klass har antingen innebandy, hockey, eller fotboll på schemat nöjd hitills iaf!

    men dom gör väl om gymnasiet till nästa år? ska väl vara lika utbud i hela Sverige så allt roligt försvinner ju..
    Japp det gör dem, hela gymnasiet ska reformeras så det blir striktare och inte lika mycket flum som regeringen själv uttrycker det

  9. #39
    först moppe kortet, sen dehär, tungt att vara 95a

  10. #40
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    aaaaa

    Jag ska iaf gå på samhäll och sedan försöka bli jurist!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  11. #41
    Blir nog teknik eller möjligtvis natur för min del

  12. #42

  13. #43
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Coolt, vad gör ni mer exakt i linjen, blir man brandman?
    Man blir inte brandman direkt men det är ett väldigt stort +.
    Man blir färdig undersköterska=Jobb direkt på sjuhus.
    för mig som ska bli polis så är den skolan rikigt rolig. Apu på Räddningstjänsten och ambulansen nåra gånger på tre år också.

  14. #44
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    har själv lite beslutsångest ja också men tror det blir personbils teknik eller nåt sånt va det. eller så ingengör kanske.. beslutsångest.. svårt att bara göra ett val sådär som bestämmer resten av arbetslivet..
    Vem har sagt att man måste jobba med det man utbildar sig till?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    först moppe kortet, sen dehär, tungt att vara 95a
    Though shit mate

  16. #46
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Ska förmodligen få tentera Engelskan
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  17. #47
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    först moppe kortet, sen dehär, tungt att vara 95a
    +1

    funderar på antingen bygg eller samhäll.. fyfan beslutsångest bygg är väl chill o ganska slappt, mer plugg i samhäll men skönare/bättre när det är gjort?
    Senast redigerat av Shöwtek den 2010-11-19 klockan 18:31.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  18. #48

  19. #49
    Själv går jag på IT Gymnasiet med musik som inriktning Spela i band, producera musik i Reason/Logic etc kommer troligen vara på gymnasiemässan och visa lite
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  20. #50
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    samhäll är typ högstadiet i tre år till (har kompisar sagt) dom som går bygg ser rätt efterblivna ut (ellerfall i min skola) el däremot är fan epic på mitt gymnasium! inga läxor, massa valbara kurser, bra lärare (förutom Gäddan ) skit snygga brudar har vi också
    Mjo är ju rädd för det, å andra sidan verkar john baur väldigt chill! skriver allting på datorer som man får gratis, 2 lektioner per dag (3+3 timmar) och man jobbar i projekt typ.
    Haha, är ju för dom som inte pallar skola oftast de där me brudar är ju en fördel... men john baur ska nog också ha en del
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Själv går jag på IT Gymnasiet med musik som inriktning Spela i band, producera musik i Reason/Logic etc kommer troligen vara på gymnasiemässan och visa lite
    Haha, då kanske man stöter på varann (Y) IT gymnasiet sverige antar jag?
    Låter ju intressant de där med producera musik, dock känns de som att man skulle misslyckas, tappat lusten lite nu när FL kraschar hela tidn..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  21. #51
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Mjo är ju rädd för det, å andra sidan verkar john baur väldigt chill! skriver allting på datorer som man får gratis, 2 lektioner per dag (3+3 timmar) och man jobbar i projekt typ.
    Haha, är ju för dom som inte pallar skola oftast de där me brudar är ju en fördel... men john baur ska nog också ha en del
    tycker john bauer verkar galet lamt, de bara sitter och lökar hela dagarna har jag hört, men det är ju bara vad jag har hört

  22. #52
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Mjo är ju rädd för det, å andra sidan verkar john baur väldigt chill! skriver allting på datorer som man får gratis, 2 lektioner per dag (3+3 timmar) och man jobbar i projekt typ.
    Haha, är ju för dom som inte pallar skola oftast de där me brudar är ju en fördel... men john baur ska nog också ha en del
    Haha, då kanske man stöter på varann (Y) IT gymnasiet sverige antar jag?
    Låter ju intressant de där med producera musik, dock känns de som att man skulle misslyckas, tappat lusten lite nu när FL kraschar hela tidn..
    Min brorsa går John Bauer, med inriktning teknik. Verkar riktigt skönt, egen dator och nästan inget plugg utanför skolan. Dock ska matten vara väldigt svår om jag har förstått rätt.

    Edit; I min brors klass går det 1 brud, rätt snygg faktiskt om man går efter skolfotot.

  23. #53
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    tycker john bauer verkar galet lamt, de bara sitter och lökar hela dagarna har jag hört, men det är ju bara vad jag har hört
    Mja, från dom jag hört det ifrån ska skolan vara väldigt bra, däremot ska it linjen suga (allt kommer dock va annorlunda för oss 95or..)
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Min brorsa går John Bauer, med inriktning teknik. Verkar riktigt skönt, egen dator och nästan inget plugg utanför skolan. Dock ska matten vara väldigt svår om jag har förstått rätt.

    Edit; I min brors klass går det 1 brud, rätt snygg faktiskt om man går efter skolfotot.
    Mjo tkr också det verkar bra, blir inriktning samhäll eller ekonomi, kanske teknik då.
    haha, tjejerna går väl natur/estet?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  24. #54

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    haha, tjejerna går väl natur/estet?
    eller sam, eller handel, eller op (dock mest wt och negrer där), eller hr, eller...

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    man blir ignet när man pluggar samhäll. du är typ tvungen att plugga vidare.

    ta bygg
    "inget" är väl att ta i, det enda en byggare är bättre än en sammare på är att just bygga...

  27. #57
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    man blir ignet när man pluggar samhäll. du är typ tvungen att plugga vidare.

    ta bygg
    Har ju tänkt att gå högskola
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    eller sam, eller handel, eller op (dock mest wt och negrer där), eller hr, eller...
    Då jävlar blrie sam
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    "inget" är väl att ta i, det enda en byggare är bättre än en sammare på är att just bygga...
    +1
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  28. #58
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Går själv flygteknik i Ljungbyhed, är sjukt nöjd över mitt val och skulle inte vilja gå någon annan stans!

  29. #59
    ska antingen gå el eller bygg, tror mest på bygg

  30. #60

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    småland
    Inlägg
    152
    För min del blir de nog bygg, varit med farfar sen barnsben så man har ju lärt sig lite och tycker de är väldigt roligt =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in