Ämne: Gymnasietråden!
Trådad visning
-
2010-11-20, 01:12 #11Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- härnösand
- Inlägg
- 329
Själv går man Baggiums Praktiska med inriktning bygg! riktigt roligt även fast man gör massa dryga saker ibland.
vad i helvete säger folk alltid "bygg / fordon är bara för slö***ar som vill slappa sig igenom hela livet?" är det inte mer slött o sitta på ett jävla kontor och skriva på en dator hela dagarna eller?
eller det kanske är jobbigare att gå in i ett hus som elektriker och dra några kablar? utan oss byggare och fordonare skulle ni inte klara någonting, det skulle inte finnas hus och allas bilar skulle alltid vara trasiga!


Svara med citat