1. #1

    Allting felvänt...

    Någon mer än jag som blir lite irriterad när man går in på ett projekt och sen får man gå till sista sidan och längst ner på sidan för att se va tråden handlar om? man vill ju se va tråden handlar om när man klickar på den direkt?

    Skulle detta gå att ändra?

    Skriv vad ni andra tycker!

    EDIT: Detta var ett missförstånd, det var mina inställningar det var fel på bry er inte om tråden...

    // Stefan!
    Senast redigerat av Raggarkammen den 2010-11-18 klockan 14:54.
    Hellre en ölback i hallen än en spark på ballen skål på er grabbar!

  2. #2
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Raggarkammen Visa inlägg
    Någon mer än jag som blir lite irriterad när man går in på ett projekt och sen får man gå till sista sidan och längst ner på sidan för att se va tråden handlar om? man vill ju se va tråden handlar om när man klickar på den direkt?

    Skulle detta gå att ändra?

    Skriv vad ni andra tycker!

    // Stefan!
    Förstår inte hur du menar?

  3. #3

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Tror han menar att när man går in i projekt att folk har nyaste updaten längst upp men att näst sista är längst ner (?)
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  4. #4
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    ni kan väll inte mena att det ska behöva vara en regel på hur man ska lägga up sitt projekt?

  5. #5
    Du menar att när man klickar på en tråd från tex startsidan så kommer man till senaste inlägget i tråden?

  6. #6
    Nej han menar nog att information och liknande ska stå längst upp: Cylinder: Rör: Förgasare osv! Vilken moped det är osv, och att de nya updaten ska vara längst ner Så fattar jag det som i alla fall Men jag brukar ha fel

  7. #7
    han menar att man kommer till sista inlägget hur man än gör när man öppnar en tråd. Så måste man scrolla upp eller byta sida för att se vad tråden handlar om. Det tycker ja också är ganska irriterade. Man borde kunna gå till första inlägget. Och kunna gå till det sista.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #8
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Har jag förstått detta rätt nu?

    När ni klickar på en projekttråds namn för att gå in i den så hamnar ni vid det sista inlägget på den sidan, eller har jag förstått fel?
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

  9. #9
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Har jag förstått detta rätt nu?

    När ni klickar på en projekttråds namn för att gå in i den så hamnar ni vid det sista inlägget på den sidan, eller har jag förstått fel?
    Citat Ursprungligen postat av Crisse Visa inlägg
    Du menar att när man klickar på en tråd från tex startsidan så kommer man till senaste inlägget i tråden?
    Är nog som de andra har sagt att själva upplägget på tråden, d.v.s att den nyaste updaten är längst uppe och inte längst nere som skulle göra det hela lättare och följa.

    Båda moderatorerna hade fel

  10. #10
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Tror han menar att många har typ historia, mål mm högst upp sså man förstår direkt vad projekttråden handlar om! Och andra har tvärtom, nyaste updaten högst upp så man måste gå längst ner för å se inledningen?! Kan ju va fel men så förstod jag det som

  11. #11

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Jag vet vad som var fel.

    Han hade varit inne i sin profil och ändrat trådvisningen så nyaste inlägget låg först, alltså helt tvärtom mot vad det brukar vara.

    Justerade det i profilen så nu ska det fungera.

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Jag vet vad som var fel.

    Han hade varit inne i sin profil och ändrat trådvisningen så nyaste inlägget låg först, alltså helt tvärtom mot vad det brukar vara.

    Justerade det i profilen så nu ska det fungera.

    ååh fy fan va pinsamt Sry grabbar, my mistake...
    Hellre en ölback i hallen än en spark på ballen skål på er grabbar!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in