Sidan 4 av 4 Första ... 234

vet ni vad som händer ifall man plockar isär en cykel å kör upp den i röven på en *****?
    det blir kinderägg.
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

En afrikan, en svensk och en kines skulle in på en pub. DörrvakteN sa att dem var tvungna att ha 50 cm *** för att komma in. Afrikanen tog upp sin, och den var 40 cm. Svensken tog upp sin, och den var 9 cm. Kinesen tog upp sin, och den var 1 cm. När dem väl var inne så sa afrikanen: Tur att jag hade 40 cm asså! Svensken: tur att jag hade 9 cm! Kinesen: Tur att jag hade stånd ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ä Judeskämt Minns när jag och 2 judar satt i en bastu här i Halmstad. Kunde inte stoppa fisen asså... den ba kom. Och den small högt.. "Fan gör du" sa en av de judiska killarna... "Äsch, lite gas har ingen dött av", svarade jag. -------------------------------------------------------------------------------- Vad är det för likhet mellan Michael Jackson och en plastpåse ? - Båda är vita, plastiga och farliga för barn . -------------------------------------------------------------------------------- Olle satt ensam i en bastu när en kvinna med STOR bak & små bröst kom in. Efter ett tag frågade kvinnan Olle om han tyckte att hennes bröst var små. Olle svarade lite artigt : - Nja inte direkt. Det tog en stund, så frågade hon igen om han inte tyckte att dom var små. Olle svarade: - Jo... lite kanske. Men ta lite toalettpapper å gnid emellan brösten. För det verkar ju fungera på rumpan. --------------------------------------------------------------------------------

Alla barnen tittar in i micron utom Rut hon tittar ut^^

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Min fru sa att hon ville ha nåt som gick från 0 till 100 på några sekunder, så jag gav henne en våg.

Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Min fru sa att hon ville ha nåt som gick från 0 till 100 på några sekunder, så jag gav henne en våg.
    Hahahaha. Den var rätt skön.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Förra året gjorde jag stora pengar.

Noga räknat, 3 mm för stora.

"Vill ni höra Cykel- eller Båtvisan?" Samma svar på båda; Ohoj! ...

Reg.datum
    May 2010
    Vem är kryddhyllans motsvarighet till Fröken Ur ?

Tim( )jan
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Vad blir man om man super i smyg?

Hemlighetsfull

Det var en kille som skulle tanka bilen för första gången. När han kom till macken blev han fundersam och gick in till expediten och fråga

killen
    - Är det meningen att jag skall få ner slangen i hålet ?

Expediten
    - Ja det är ju det som är tanken !

(Göteborgshumår..)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in