Hybridvisning

metrakit sp på am6

kan man köra SP med org vev på am6? den ha gått 700 mil. läste att en killa hade kört med det och hans vev pajjade så att det blev en spricka i blocket, och en annan kille hade kört på den cyllen i 3 år ( 1500 mil) och båda dem hade samma setup.

men om brukskör och drar på lite ibland och min org vev har gått 300 mil då borde den väll hålla? hade täänkt att skaffa SP cyllen elr mhr replica kan inte bestämma mig

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    men om brukskör och drar på lite ibland och min org vev har gått 300 mil då borde den väll hålla? hade täänkt att skaffa SP cyllen elr mhr replica kan inte bestämma mig
    Den borde hålla om du inte ligger och maxar hela tiden am6 har också c3 lager original
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

är veven i bra skick och du inte kör allt för hårt så går det nog fint

själva vevstaken ska inte glappa något upp/ner, sidled ska den glappa lite.
    Lagerna är väll det som är i riskzonen, dem slits mycket fortare än själva veven! men bör hålla 300mil till
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

är det samma sak med mhr replica cyllen? varvar den lika mycket eller mindre?

varvtal beror mest på vad du har för rör
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Citat Ursprungligen postat av E.Hansson Visa inlägg
    varvtal beror mest på vad du har för rör
    ett gianelli 2t rör

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in