Sidan 10 av 36 Första ... 8910111220 ... Sista

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tror faktiskt att det blir en SGSII, eftersom att jag redan haft en HTC.

Får se vilken operatör dock.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tror faktiskt att det blir en SGSII, eftersom att jag redan haft en HTC.

Får se vilken operatör dock.
    Bra val! Samsung<3

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad har du för någon?

Skall bara lösa upp min Wildfire, har kanske en köpare på blocket.

Sedan väljer jag nog Halebop.

Samsung Galaxy S2, 2438:- kontant eller något sådant, 299:-/månad i 12 månader. Aldrig 24 månader igen.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad har du för någon?

Skall bara lösa upp min Wildfire, har kanske en köpare på blocket.

Sedan väljer jag nog Halebop.

Samsung Galaxy S2, 2438:- kontant eller något sådant, 299:-/månad i 12 månader. Aldrig 24 månader igen.
    Jag har en SGS(inte 2an), inget lagg och den är riktigt snabb Har oxå halebop.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Blir nog att lämna Wildfiren till morsan (som fortfarande har någon gammal Sony Ericsson som knappt fungerar..),
    och införskaffa mig en Sensation 3 fortsätter vara operatör för min del, haft det i flera år, super nöjd

Edit : Om inte annat, är Incredible S (hur det namnet nu stavas) något att hänga i granen?
    Vill kunna ha mobilen i sina 18 månader utan att behöva känna att den blivit totalt värdelös
    Får nog gå och känna på lite olika telefoner men en HTC lär det bli
    Om dessa är de enda alternativen är Sensation givet. Gillade inte alls Incredible S.

Sitter själv på en Wildfire, och hoppas att min syster köper den. Har 12 månader kvar, skall aldrig binda mig 24 månader igen.
    Måste få sålt den, eftersom att jag skall betala 2670:- för att lösa ut den.

Sedan säljer jag xboxet och köper en SGSII på Halebop, 12 månader 299/månad och betalar 2400 kontant.

Så det blir en del pengar. Hoppas att jag får 3000:- för xboxet.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad ligger SGS2an på kontant? Själv tänkte jag faktist återigen ta 24/mån då jag och morsan byter mobiler/abonemang osv (när hennes är slut tar jag den nya mobilen hon får när hon tecknar nytt och tvärt om osv så blir aldrig den "riktiga tiden ändå). 299kr/24mån utan något kontant och ett ganska bra abonemang
    Tror den ligger på 5000:- eller något sådant..

Som sagt, aldrig mer tjugofyra månader, alldeles för länge imo. Men gillar man telefonen är det ju bara att binda upp sig ytterligare.

tja, jag har funderat länge på att börja programmera lite till android... jag har tänkt mig att göra lite fjärrstyrning bluetooth och rätt så avancerade grejer. givetvis inte i början någon som vet i vilken ända man ska börja? jag har grundläggande kunskap i C men det var länge sedan jag programmerade något. någon som vet något annat forum som inriktar sig på programmering i allmänt och/eller till android ?
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

Blir nog att lämna Wildfiren till morsan (som fortfarande har någon gammal Sony Ericsson som knappt fungerar..),
    och införskaffa mig en Sensation 3 fortsätter vara operatör för min del, haft det i flera år, super nöjd

Edit : Om inte annat, är Incredible S (hur det namnet nu stavas) något att hänga i granen?
    Vill kunna ha mobilen i sina 18 månader utan att behöva känna att den blivit totalt värdelös
    Får nog gå och känna på lite olika telefoner men en HTC lär det bli
    har också funderat på Increadible S/ Sensation men det verkar som Sensation är ett vettigare val?

2.3 Desire i början av vecka pojkar!

Har besluts ångets.. ska jag ta en Samsung galmaxy gio eller en HTC gratia? klart gratian är bäst oså men är den värt det?

Och killen vi snackade med på elgiganten sa att man nästan var tvungen att ha abonnemang för att surfa osv, stämmer det? (har kontantkort nu )

Tacksam för svar
    Why go to slow when you can ride 2fast?

Citat Ursprungligen postat av Robe Visa inlägg
    Har besluts ångets.. ska jag ta en Samsung galmaxy gio eller en HTC gratia? klart gratian är bäst oså men är den värt det?

Och killen vi snackade med på elgiganten sa att man nästan var tvungen att ha abonnemang för att surfa osv, stämmer det? (har kontantkort nu )

Tacksam för svar

Bäst är om du provar båda före.
    det blir garanterat billigare att surfa med abb.

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Bäst är om du provar båda före.
    det blir garanterat billigare att surfa med abb.
    har prövat gratian och den verkar super!

men angående abonnemanget vad är bäst o billigas osv?

har prövat gratian och den verkar super!

men angående abonnemanget vad är bäst o billigas osv?
    Okej låter ju bra!

Kan jag inte svara på då jag har Kontant och är värdelöst på det där

Okej låter ju bra!

Kan jag inte svara på då jag har Kontant och är värdelöst på det där
    hahah ingen fara fan få söka runt

Att Sensation är bättre det är nog rätt självklart, men jag funderade också på hur värd Increadible S var "för pengarna",
    den är säkert en jätte bra mobil men sensation slår den nog på allting som finns att "slås" på. Ska själv plocka upp en Sensation imorgon

hahah ingen fara fan få söka runt
    Jag gillar personligen 3 väldigt mycket, schyssta erbjudanden men oftast måste du köpa mobilen där/packa in den i abonemanget för att få ett hyggligt pris.
    Imorgon knallar jag upp till 3 butiken och plockar med mig en Sensation hem, är lite smått taggad

Ta Gratian förresten, har dock ingen egen erfarenhet av någon av mobilerna men HTC gör alltid fina lurar och sense är ju underbart
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

We’re happy to announce that our first 3D superphone, the HTC EVO 3D, is coming to Europe. It will be hitting UK shelves from July!

iPhone? Vad är det?

Att Sensation är bättre det är nog rätt självklart, men jag funderade också på hur värd Increadible S var "för pengarna",
    den är säkert en jätte bra mobil men sensation slår den nog på allting som finns att "slås" på. Ska själv plocka upp en Sensation imorgon
    härligt, berätta ditt omdöme sen

Jag gillar personligen 3 väldigt mycket, schyssta erbjudanden men oftast måste du köpa mobilen där/packa in den i abonemanget för att få ett hyggligt pris.
    Imorgon knallar jag upp till 3 butiken och plockar med mig en Sensation hem, är lite smått taggad

Ta Gratian förresten, har dock ingen egen erfarenhet av någon av mobilerna men HTC gör alltid fina lurar och sense är ju underbart

Blir nice med din nya telfeon Lycka till men ajg är fan osäker på avad jag ska ta efterson jag får betala allt sjäv..

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    We’re happy to announce that our first 3D superphone, the HTC EVO 3D, is coming to Europe. It will be hitting UK shelves from July!

iPhone? Vad är det?
    Ojoj, ser riktigt lovande ut! 4,3" skärm, 1,2GHz dual core och .... 3D!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

iPhone? Vad är det?
    Ojoj Denna måste man kolla in sen Som sagt..vad fan är iphone? Haha

Är det här något man bör skippa sensation och vänta på? Allt med 3D i namnet på brukar jämt vara överskattat och man blir ofta besviken på upplevelserna, även om dom blivit mycket bättre senaste åren. Antar att priset kommer vara minst 6000kr?

härligt, berätta ditt omdöme sen
    Absolut ska skriva en liten recension här när jag hämtat den, blir väl att gå upp till butiken runt 4 eller så när morsan slutat jobbet då det är hon som betalar.

Blir nice med din nya telfeon Lycka till men ajg är fan osäker på avad jag ska ta efterson jag får betala allt sjäv..
    Haha nu när M.Larsson länkade HTC EVO 3D blev man ju lite osäker Men jag kan som sagt skriva en liten recension och om jag tycker den är värd sina ca 5000kr som den kostar kontant

Edit : Kollade på HTCs hemsida det ända jag tyckte verkade intressant var att den tydligen skulle ta grymma bilder. Annars såg den ju ut som ungefär som Sensation i allt annat utom "menyraden" längst ner på skärmen.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ojoj, ser riktigt lovande ut! 4,3" skärm, 1,2GHz dual core och .... 3D!
    Yes!

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Ojoj Denna måste man kolla in sen Som sagt..vad fan är iphone? Haha
    Absolut! haha Ja;D

Är det här något man bör skippa sensation och vänta på? Allt med 3D i namnet på brukar jämt vara överskattat och man blir ofta besviken på upplevelserna, även om dom blivit mycket bättre senaste åren. Antar att priset kommer vara minst 6000kr?

Haha nu när M.Larsson länkade HTC EVO 3D blev man ju lite osäker Men jag kan som sagt skriva en liten recension och om jag tycker den är värd sina ca 5000kr som den kostar kontant

Edit : Kollade på HTCs hemsida det ända jag tyckte verkade intressant var att den tydligen skulle ta grymma bilder. Annars såg den ju ut som ungefär som Sensation i allt annat utom "menyraden" längst ner på skärmen.

Njae, kommer i princip vara samma sak son sensation. Säkert kommer den kosta kring 5,5 - 6k

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Njae, kommer i princip vara samma sak son sensation. Säkert kommer den kosta kring 5,5 - 6k
    Inte så dyrt endå

Fattar inte hur folk kan gå och köpa en gphone för 5-6 tusen ist för att köpa tex en Sensation eller en evo med det dubbla i kraft

Visst den har säkert några extra coola "3D" saker i bagaget, men sånt känner jag att jag inte behöver.
    Kameran var det som drog lite, men får "nöja" mig med en Sensation då
    Ja precis. 3D Känns lite onödigt.
    yes, blir säkert bra!

Absolut ska skriva en liten recension här när jag hämtat den, blir väl att gå upp till butiken runt 4 eller så när morsan slutat jobbet då det är hon som betalar.

aah rätt lika är dom bara att Gratia inte kostar så jävla mkt

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in