Sidan 11 av 36 Första ... 91011121321 ... Sista
  1. #301
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    We’re happy to announce that our first 3D superphone, the HTC EVO 3D, is coming to Europe. It will be hitting UK shelves from July!



    iPhone? Vad är det?
    Htc kan ju börja med att göra bra kameror innan dom lanserar sin 3D. iPhone spöar ju skiten ur skitkameran alla htc telefoner har, utan att överdriva.

  2. #302

  3. #303

  4. #304

  5. #305
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Batteritiden på alla smartphones är väl sådär. Använder man den mycket (surfar/spelar osv osv) så kommer man nog behöva ladda den varje natt eller nåt sånt!


  6. #306
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    HAr x10 mini tror jag skiten heter, fyfan vad den suger ***, så jävla segt fanskap. När man ska smsa känns det likadant som när man kollade porr på 54-kbits-lina

  7. #307
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    HAr x10 mini tror jag skiten heter, fyfan vad den suger ***, så jävla segt fanskap. När man ska smsa känns det likadant som när man kollade porr på 54-kbits-lina
    Du kan inte räkna med att den ska vara supersnabb för det priset

  8. #308
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    HAr x10 mini tror jag skiten heter, fyfan vad den suger ***, så jävla segt fanskap. När man ska smsa känns det likadant som när man kollade porr på 54-kbits-lina
    Är ju en Sony Ericsson, vad ska man förvänta sig?


  9. #309
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Antar att du bara testat typ Wildfires kamera, HTC har iaf 3 telefoner jag kan komma på såhär på rak arm som tar bra mycket bättre bilder än iPhone 4.
    Jag har en Htc Desire. Både 3gs och 4g är bättre.

  10. #310

  11. #311
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  12. #312
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Visst den har säkert några extra coola "3D" saker i bagaget, men sånt känner jag att jag inte behöver.
    Kameran var det som drog lite, men får "nöja" mig med en Sensation då
    Trivs du med din nya mobil?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #313
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Självklart hade dom inte Sensation i butiken Kände det på mig när jag gick, 2 veckors väntetid fyfan
    What? Du hade väl beställt en?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #314
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag har en Htc Desire. Både 3gs och 4g är bättre.
    Men man kan ju inte jämnföra en 5mpix med en HD kamera.

    iPhones kameror suger till skillnad från sensations till exempel.

  15. #315

  16. #316
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Men man kan ju inte jämnföra en 5mpix med en HD kamera.

    iPhones kameror suger till skillnad från sensations till exempel.
    iPhone har också 5mpx.

  17. #317
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    iPhone har också 5mpx.
    Med HD ja

  18. #318
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Med HD ja
    Vad yrar du om, hd? HTC har en piss kamera, det finns ingen anledning att försvara dom.
    Jag har inte den blekaste i vad du menar med hd, iPhone har en mycket bättre kamera och så var det med den saken.

  19. #319
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Vad pratar du om, vadå med HD? En kamera med HD, nu hänger jag inte riktigt med. Borde kanske min systemkamera också heta HD?
    OCH, vem fan bryr sig i om den har 3 eller 10 megapixlar, hd eller inte, den är fortfarande ljusår sämre än vad iPhonen är.
    nu är det ju du som yrar. jag pratar om att iphone har 5 megapix med HD kvalité, klart det blir bättre bild då än med en vanlig 5 mpix som desire har.
    och i detta fall pratar jag om iPhone 4.
    Går inte jämnföra dom 2.

  20. #320
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    HAr x10 mini tror jag skiten heter, fyfan vad den suger ***, så jävla segt fanskap. När man ska smsa känns det likadant som när man kollade porr på 54-kbits-lina
    Haha!

  21. #321
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    nu är det ju du som yrar. jag pratar om att iphone har 5 megapix med HD kvalité, klart det blir bättre bild då än med en vanlig 5 mpix som desire har.
    och i detta fall pratar jag om iPhone 4.
    Går inte jämnföra dom 2.
    Jag kan spela in HD med min Desire också. Jag vet fortfarande inte vad du snackar om för jävla HD kvalitet, jag kan spela in i hd på min Desire också så den har också HD kvalité.
    Jämför man telefoner så jämför man hårdvaran, hårdvaran för kameran i t.ex. min Desire är så jävla mög så att jag bara vill dränka den. iPhone 4 slår den på alla punkter när det kommer till foto och film.

  22. #322
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag kan spela in HD med min Desire också. Smack!
    Jämför man telefoner så jämför man hårdvaran, hårdvaran för kameran i t.ex. min Desire är så jävla mög så att jag bara vill dränka den.
    Ja? spela in. Men nu var det ju bilder vi pratade om. Smack!

  23. #323
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag spelar ju in i HD på min telefon också? Hahahaha, fattar verkligen ingenting.
    Det var inte filma vi prata om. Och vid bild använder Desire 5mpix
    Vid video kan den spela in i 720P HD

  24. #324
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ja? spela in. Men nu var det ju bilder vi pratade om. Smack!
    Jag pratar också om bilder, så jag fattar inte vad du pratar om. Det finns ingenting som heter HD bilder, och det finns inga HD kameror.
    Hd är bara en benämning för high definition, högre upplösning när man pratar om film..har inget med bilder att göra.

  25. #325
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag pratar också om bilder, så jag fattar inte vad du pratar om. Det finns ingenting som heter HD bilder, och det finns inga HD kameror.

    Ser gott om "HD kameror" när jag googlar i alla fall.
    Och HD bilder finns, varför skulle det inte finnas?

    Och jag kommer i fortsättningen skriva i PM för att inte skräpa ner tråden, bara så du vet.

  26. #326
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ser gott om "HD kameror" när jag googlar i alla fall.
    Och HD bilder finns, varför skulle det inte finnas?

    Och jag kommer i fortsättningen skriva i PM för att inte skräpa ner tråden, bara så du vet.
    HD står åter igen för high definition, det är en speciell upplösning precis som 720p och 1080p varav 1080p är full hd och används i video och tv sammanhang. Säger man att en tv klarar av full hd så betyder det att den klarar av att återge den specifika upplösningen. Kameror kan spela in i hd upplösning, t.ex. htc desire, sonys värsting osv. Specifika format, men HD är bara 720p, 1080p i videoväg. I bildväg kan man säga att alla bilder där man inte ser pixlarna i bilden är högupplöst/HD. För färg betyder det att 300dpi passar bra eller dots per inch, det är högupplöst. Och det finns inget som heter hd kamera, specifikt framtagen för bildfotografering. Så jag vet inte riktigt vart iPhone 5 och HD kommer ifrån, att den spelar in HD video..dvs. 720p eller 1080p kan jag förstå, det gör ju tom. Desire, men ta HD bilder, lägg av. Står fast vid mitt ord och du får gärna ha dina invändningar.

  27. #327
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    HD står åter igen för high definition, det är en speciell upplösning precis som 720p och 1080p varav 1080p är full hd och används i video och tv sammanhang. Säger man att en tv klarar av full hd så betyder det att den klarar av att återge den specifika upplösningen. Kameror kan spela in i hd upplösning, t.ex. htc desire, sonys värsting osv. Specifika format, men HD är bara 720p, 1080p i videoväg. I bildväg kan man säga att alla bilder där man inte ser pixlarna i bilden är högupplöst/HD. För färg betyder det att 300dpi passar bra eller dots per inch, det är högupplöst. Och det finns inget som heter hd kamera, specifikt framtagen för bildfotografering. Så jag vet inte riktigt vart iPhone 5 och HD kommer ifrån, att den spelar in HD video..dvs. 720p eller 1080p kan jag förstå, det gör ju tom. Desire, men ta HD bilder, lägg av. Står fast vid mitt ord och du får gärna ha dina invändningar.

    Du berättar något som jag redan vet. Men det förändrar inte att iPhone tar kort med HD kvalité/upplösning, Och desire utan.
    Kommer ändå aldrig förstå att du säger att HD bilder och HD kameror inte finns. "HD kamera" Kan vara ett uttryck som 99% använder när dom pratar om kameror. Tror ingen säger "kamera som kan spela in i HD Kvalité/Upplösning"

    99% säger garanterat HD kamera. så om du nu inte säger det så är du minoritet.

  28. #328
    what, varför skulle man säga hd-kamera? pratar jag om systemkamera säger jag systemkamera, pratar jag om mobilkamera säger jag mobilkamera, ska jag av någon anledning berätta vad min mobil har för upplösning säger jag femmegapixelkamera, inte "hd kamera", "hd kamera" känns mest som något man säger för att man inte vet bättre, ungefär som folk som säger att deras högtalare är "på 500 w".

  29. #329
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    what, varför skulle man säga hd-kamera? pratar jag om systemkamera säger jag systemkamera, pratar jag om mobilkamera säger jag mobilkamera, ska jag av någon anledning berätta vad min mobil har för upplösning säger jag femmegapixelkamera, inte "hd kamera", "hd kamera" känns mest som något man säger för att man inte vet bättre, ungefär som folk som säger att deras högtalare är "på 500 w".
    Handlar väl om vanesak, Folk tycker väl att det är enklare eller what ever. Ingen aning faktiskt, Jag har och kommer alltid säga HD kamera om den nu använder sig av HD upplösning.

  30. #330
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Du berättar något som jag redan vet. Men det förändrar inte att iPhone tar kort med HD kvalité/upplösning, Och desire utan.
    Kommer ändå aldrig förstå att du säger att HD bilder och HD kameror inte finns. "HD kamera" Kan vara ett uttryck som 99% använder när dom pratar om kameror. Tror ingen säger "kamera som kan spela in i HD Kvalité/Upplösning"

    99% säger garanterat HD kamera. så om du nu inte säger det så är du minoritet.
    Om du kan allt så borde du förstå det jag säger, jag säger att HD kameror finns, att dom kallas HD kameror beror på att dom kan spela in i HD. Det finns däremot inga bildkameror som heter HD utav den enkla anledningen att dom flesta kameror, i det här fallet alla systemkameror tar bilder i en kvalitet som överskrider det ögat kan avläsa med ljusår.

    HD kamera? Ja, pratar man om filmkamera så säger man HD kamera, pratar man om bildkameror som systemkameror så säger man för i helvete inte HD kamera.

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Handlar väl om vanesak, Folk tycker väl att det är enklare eller what ever. Ingen aning faktiskt, Jag har och kommer alltid säga HD kamera om den nu använder sig av HD upplösning.
    Jaha så då har jag alltså en Nikon D300 HD? Haha....om högupplösta bilder är ditt argument till varför kameror skulle kallas hd så har tom. min HTC Desire en HD kamera.
    Varför snackar du om HD upplösning? HD upplösningar brukar man bara snacka om när man spelar in film och det diskuterar vi inte ens.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in