Sidan 13 av 36 Första ... 3111213141523 ... Sista

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Funderade på en Iphone, men nya Iphone 5 kommer ju tydligen inte ha 4G, någon som vet när Androidlurar med 4G kommer till Sverige? Dock lär det bli redigt dyrt
    4G är inte så utvecklat i sverige. så det kommer nog ta ett tag. Men det återstår att se.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    För att HTC gör telefoner som passar alla
    Jag fick min Sensation gratis när jag tog 3surf max (299/mån), duger för mig
    Mjo men direkt efter sensation har släppts så behöver dem inte göra en till lur?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    finns det inget bra gps program till android?
    Navigon finns, dock kostar det.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Förstår inte...htc sensation, den har fan 2x 1,2 Ghz och laggar? Varför? Dom borde satsa på att få bort lagget ist för att göra lurarna värre i övrigt?

Jämförde med budjet luren lg optimus x2 och den rullade på mycket finare i menyn samt startskärmarna, skumt

Och Galaxy S II oj! Den rulla på bra!
    Senast redigerat av Holmqvist den 2011-07-05 klockan 02:12.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Förstår inte...htc sensation, den har fan 2x 1,2 Ghz och laggar? Varför? Dom borde satsa på att få bort lagget ist för att göra lurarna värre i övrigt?

Jämförde med budjet luren lg optimus x2 och den rullade på mycket finare i menyn samt startskärmarna, skumt

Och Galaxy S II oj! Den rulla på bra!
    Det har säkert något med nya Sense 3.0 att göra.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Det har säkert något med nya Sense 3.0 att göra.
    Skitlur helt enkelt, fan skiten har som sagt 2,4 ghz sammanlagt, och laggar? Htc alltså..

Skitlur helt enkelt, fan skiten har som sagt 2,4 ghz sammanlagt, och laggar? Htc alltså..
    Tror inte varje kärna ligger på 1,2 Ghz, utan sammanlagt att den har 1,2Ghz.

eller vad vet jag.. haha. Men i bästa fall så kanske dom fixar lagget med en uppdatering. Det brukar dom göra

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Hade varit nåt med en telefon på 2,4 GHz

tApAtAlKd~

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Tror inte varje kärna ligger på 1,2 Ghz, utan sammanlagt att den har 1,2Ghz.

eller vad vet jag.. haha. Men i bästa fall så kanske dom fixar lagget med en uppdatering. Det brukar dom göra
    Varje kärna kör i 1,2 GHZ, så totalt blir det 2,4ghz i teorin.
    Daniel Öbrink

Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Varje kärna kör i 1,2 GHZ, så totalt blir det 2,4ghz i teorin.
    Ah okej, jo jag kom på det efter ett par minuter när jag började tänka efter

Bästa android luren för 350-400€?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Kim Visa inlägg
    Bästa android luren för 350-400€?
    Lg optimus x2 verkar grym för pengarna Klick Dock billigare på Elgiganten

Lägg den här länken på förstasidan..den är till för oss som vill ha allting gratis, serverat på ett silverfat.
    Varför betala för sig när man kan ha en app som Market där allting är gratis?

http://applanet.net/

Den var offline för tillfället, men helt underbar app när servern är uppe.
    För er som sitter på telefonen, skriv in http://applanet.net/ i webbläsaren så tankar den ner appen av sig själv.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Lägg den här länken på förstasidan..den är till för oss som vill ha allting gratis, serverat på ett silverfat.
    Varför betala för sig när man kan ha en app som Market där allting är gratis?

http://applanet.net/

Den var offline för tillfället, men helt underbar app när servern är uppe.
    För er som sitter på telefonen, skriv in http://applanet.net/ i webbläsaren så tankar den ner appen av sig själv.
    Denna ligger ju typ nere hela tiden, har funkat kanske 2-3 gånger för mig..

Denna ligger ju typ nere hela tiden, har funkat kanske 2-3 gånger för mig..
    Funkat 50 gånger för mig, men nu sista tiden så har den legat nere i säkert 2-4 veckor. Funkade som en klocka en månad innan när jag skaffade det.
    Har tagit ner alla betalprogram jag behöver med den.

Reg.datum
    May 2010
    Ni som kör mef android, webbläsare använder ni?

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Den som "medföljer", tror inget annat mäter sig. Testade chrome men blev besviken.
    dom säger att dolphin ska vara bra, aldrig testat.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Den som "medföljer", tror inget annat mäter sig. Testade chrome men blev besviken.
    pröva opera mycket snabbare för mig iaf.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Reg.datum
    May 2010
    prövade precis dolphin och efter några minuters testande så tänker jag inte gå tillbaka till den som följer med iallafall!

dolphin är grym, enda problemet jag hade var att den tog upp typ 40 mb efter ett tag så jag fick radera den... kanske finns ett enkelt fix men jag tog bort den och gick tillbaka till htc's egna haha

Samsung galaxy s nått att ha? Månne klarar man sig utan blixt

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Samsung galaxy s nått att ha? Månne klarar man sig utan blixt
    Ja varför inte? Ska den köpas ny?

Ja varför inte? Ska den köpas ny?
    ja hade tänkt det. Vilken hade ni valt desire eller galaxy s?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    ja hade tänkt det. Vilken hade ni valt desire eller galaxy s?
    Galaxy s Htc desire har inte amoled och deras kameror är inte alls bra.. Samung däremot Har ju amoled osv Större skärm

Dock är det nog lite mer kvallite känsla i Htc

Galaxy s Htc desire har inte amoled och deras kameror är inte alls bra.. Samung däremot Har ju amoled osv Större skärm

Dock är det nog lite mer kvallite känsla i Htc
    Min desire har amoled ;D

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in