Sidan 22 av 36 Första ... 12202122232432 ... Sista
    Sorry dubbel.

Men hörde något av det dummaste jag hört i Androidväg och iPhoneväg idag.

Person 1: "iPhone är ju typ en dator, man köper ju inte den för att ringa typ."

Person 2: "Sen finns ju dessa androidtelefoner, HTC till exempel. Folk är ju inte så nöjda med dom har jag hört, sen är dom ju jätte komplicerade" <------ WTF!?!? Blev arg när jag hörde detta...

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Gjorde en uppdatering igår till 2.3.5 och hela klockapplikationen eller hur man nu ska säga här försvunnit. Där man hittar tidtagarur, Stoppur, alarm osv. Vad hittar jag denna?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Gjorde en uppdatering igår till 2.3.5 och hela klockapplikationen eller hur man nu ska säga här försvunnit. Där man hittar tidtagarur, Stoppur, alarm osv. Vad hittar jag denna?

Officiell uppdatering eller en annan ROM?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Officiell uppdatering eller en annan ROM?
    Officiella.

Officiella.

Det var ganska skumt isåfall.
    Provat att ominstallera telen?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det var ganska skumt isåfall.
    Provat att ominstallera telen?
    Japp, fungerade inte ändå

Har hållt på med min homescreen endel nu. Vad tycks?

Bifogade bilder Bifogade bilder  

Officiella.

Antar att de tagit bort den, fast låter konstigt att ta bort alarmet men men,...
    Snygg homescreen btw.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Antar att de tagit bort den, fast låter konstigt att ta bort alarmet men men,...
    Snygg homescreen btw.
    Väldigt skumt.
    Tack!

Deras smartphones är ju inget att hurra för.

"Stel" design, plastiga är dom också.
    Tråkiga menyer, sega också.
    Sen har aldrig Sony E haft någon vidare kvalité på sina mobiler i övrigt, I alla fall enligt mina egna erfarenheter.

Man får verkligen inte samma kvalitétskänsla som med andra mobiler, typ som HTC iPhone och så.
    Håller med dig, men det är många som gillar deras interface, dersign osv. fast jag har inte uppfattat dom personerna som vidare insatta inom ämnet.
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Batteritiden på min Sensation (vanliga) har blivit helt värdelös, det har inte blivit sämre och sämre utan helt plötsligt höll inte batteriet mer än kanske 6 timmar om jag varit i skola (lyssnar mycket på musik, ej youtube) men det brukar inte vara något problem. Laddade den inte under natten idag och batteriet hade kanske 15% kvar. Förut skulle det max dragits några procent. Vad har hänt? Tänkte att det kanske var något program som förhindrade den att sättas i viloläge men redan avinstallerat alla jag hittat Kanske man ska dra en total återställning av telefonen?
    haha har precis hänt samma sak med min! Lyssnar på musik (Spotify) i skolan och batteriet håller kanske max 4-5 timmar... undra om det finns nå bättre batteri med längre batteritid att köpa?

Batteritiden på min Sensation (vanliga) har blivit helt värdelös, det har inte blivit sämre och sämre utan helt plötsligt höll inte batteriet mer än kanske 6 timmar om jag varit i skola (lyssnar mycket på musik, ej youtube) men det brukar inte vara något problem. Laddade den inte under natten idag och batteriet hade kanske 15% kvar. Förut skulle det max dragits några procent. Vad har hänt? Tänkte att det kanske var något program som förhindrade den att sättas i viloläge men redan avinstallerat alla jag hittat Kanske man ska dra en total återställning av telefonen?
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    haha har precis hänt samma sak med min! Lyssnar på musik (Spotify) i skolan och batteriet håller kanske max 4-5 timmar... undra om det finns nå bättre batteri med längre batteritid att köpa?
    batterier är en färskvara, de slits som allt annat, om inte mer. om ni köper ett originalbatteri kommer den hålla lika bra som när den var ny, köper ni ngn fetingversion om det finns så lär den hålla lite bättre än ny.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    batterier är en färskvara, de slits som allt annat, om inte mer. om ni köper ett originalbatteri kommer den hålla lika bra som när den var ny, köper ni ngn fetingversion om det finns så lär den hålla lite bättre än ny.
    batterierna ska väl ändå hålla mer än 4 månader?

Åh, jag bara MÅSTE köpa Galaxy Nexus!!!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Åh, jag bara MÅSTE köpa Galaxy Nexus!!!
    Vänta på galaxy s3. Den kommer knulla allt och alla.

Vänta på galaxy s3. Den kommer knulla allt och alla.

Föredrar hellre ren Google lur

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    upplever exakt samma sak med min. tycker att batteri tiden har blivit mycket sämre på sista tiden. lyssnar på spotify, kollar fb och spelar lite spel.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Sen jag gjorde uppdatering på S2an så kommer den en blå kant om jag scrollar på webben. Men endast om jag scrollar så långt åt vänster och höger som det bara går eller så långt upp eller ner. Ska det vara så?

Nu ska äntligen Instagram komma till Android. Man har påbörjat utvecklingen av appen.

Sen jag gjorde uppdatering på S2an så kommer den en blå kant om jag scrollar på webben. Men endast om jag scrollar så långt åt vänster och höger som det bara går eller så långt upp eller ner. Ska det vara så?
    ja, det är ju en samsung

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Nu ska äntligen Instagram komma till Android. Man har påbörjat utvecklingen av appen.
    redan, eller ja man kanske ska vara glad att det ens kommer till android...

redan, eller ja man kanske ska vara glad att det ens kommer till android...
    Förmodligen ja, det är väldigt vad det dröjt ut på tiden. Men om jag personligen för säga vad jag tror är orsaken
    så är det att Apple och Insta slutit något slags avtal, emellertid så har dom inte kunnat utveckla androidappen.

Handlade julklappar idag till mig själv med min mor, så jag fick vilken lur jag ville och jag valde en iphone 4s 16gb så ja, för och nackdelar med den ?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Handlade julklappar idag till mig själv med min mor, så jag fick vilken lur jag ville och jag valde en iphone 4s 16gb så ja, för och nackdelar med den ?
    Varför skriver du här om du har en Apple lur?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Varför skriver du här om du har en Apple lur?
    Ingen aning

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Ingen aning
    Finns en Apple tråd, skriv där
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Finns en Apple tråd, skriv där
    ah, okej

faktum kvarstår dock att samsung i princip har plagierat ios utseendemässigt, inte särskilt häftigt, det visar snarare att man vill vara som apple (som givetvis också är bäst, inget konstigt m a o)...

faktum kvarstår dock att samsung i princip har plagierat ios utseendemässigt, inte särskilt häftigt, det visar snarare att man vill vara som apple (som givetvis också är bäst, inget konstigt m a o)...
    Well, alla härmar alla i detta samhälle. Inte bara när det gäller mobiler och plattor, och det har ju även fördelar.
    Men ser man inte skillnad på en samsung-platta och en iPad så bör man gå och kolla ögonen tycker jag.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in