Sidan 24 av 36 Första ... 14222324252634 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    max 6000 eller nåt sånt...

S2an har jag kikat lite på, vilken vinner, nexus eller s2? Är htc sensation helt ute ur kampen eller?
    Galaxy nexus är den senaste från Samsung/Google , uppgraderingen av S2.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Nexus är dock inte snabbare än S2an!

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Nexus är dock inte snabbare än S2an!
    Fast, mycket cleanare och skönare menyer.

Ska beställa Nexus innom kort.

max 6000 eller nåt sånt...

S2an har jag kikat lite på, vilken vinner, nexus eller s2? Är htc sensation helt ute ur kampen eller?
    Kör på Nexus, du kommer utan tvekan att bli nöjd.

Dubbel, Skit samma.

Galaxy Nexus bokad! Och det kliar i händerna!!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Dubbel, Skit samma.

Galaxy Nexus bokad! Och det kliar i händerna!!
    Varför inte en SGS 2? Eller en Razr?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Varför inte en SGS 2? Eller en Razr?
    Nä vet inte, Gillar Nexusen bättre än dom 2 av någon anledning

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    därför att du ska ha nåt att fråga om
    Jo men det är ju bra, så vi får lite aktivitet här på forumet
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Köpte en Sony Ericsson Xperia Arc S idag! Första touchmóbilen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

vilken är den bättre då? vilken har bäst batteritid? min desire hd har verkligen kass batteritid, får ladda den efter halva dagen ibland.

Ska kolla sensation, nexus, s2 och razr i dagarna tror jag!
    Dumpa sensation XL. Du får så lite för pengarna, köp isåfall vanliga sensation.

SGS 2, Nexus (<3) Och Razr är de intressanta enligt mig.

Ett tips, Gå in på Swedroid och kolla recensioner

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Konkurrera mot vad? Det ända som är bättre på sgs2an är processorn, valde mellan sgs2 och sensation och valet var självklart enbart p.g.a HTC Sense. HTC har ju dessutom Evo 3D, aldrig testat den dock men den lär ju vara helt okej.
    Gillar HTC, Men dom prioriterar fel saker. Istället för att satsa på bättre mjukvara och högre upplösta skärmar och sånt så skiter dom istället ut medelmåttliga telefoner.
    Det håller inte.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ni som har köpt en ny mobil, hur länge brukar ni ladda den (första gången ni laddar den dvs).
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ni som har köpt en ny mobil, hur länge brukar ni ladda den (första gången ni laddar den dvs).
    Tills den blir 100%, alt så kör du slut bstteriet och laddar över natten.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

införskaffat mig en sgs2 riktigt nöjd med den!
    Förstår inte alls varför folk gnäller på boatians osv..dom håller ju bra mycket bättre än derbi iaf
    Köper/Byter/Säljer

Nästa leverans 2012-01-13 :'(

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Gud så mysigt! Då har man införskffat sig sin andra Sgs2a.. (Den första blev stulen) horungar...... Aja men iaf..

Lite random men aa, Förstår verkligen inte hur man uppdaterar Galaxy 1an? Ska hjälpa en polare.. HAr installerat Kies på datorn osv men sen då? Funkar ju inte
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Är riktigt nöjd men kameran i min Arc S! Ångrar inte en sekund att jag köpte den istället för en Iphone 4.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Är riktigt nöjd men kameran i min Arc S! Ångrar inte en sekund att jag köpte den istället för en Iphone 4.
    Sony kameror är faktiskt riktigt gryma

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sony kameror är faktiskt riktigt gryma
    Oja, speceillt när det är mörkt. Då är Sony Ericssons kameror bra. Är ni nöjda kamerorna på era Samsung?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Oja, speceillt när det är mörkt. Då är Sony Ericssons kameror bra. Är ni nöjda kamerorna på era Samsung?
    Jag har visserligen en Htc, men jag är hyffsat nöjd med den, I alla fall när det är utomhus och ljust så är den okej

Här är 2 bilder som togs i sommras.

Uploaded with ImageShack.us

Iphones 4s kamera är faktiskt bättre om det var kamerorna du jämförde. Arc S har dock fortfarande en kamera som är bättre än genomsnittet.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Min Sensation (vanliga/första) har haft bra batteritid tills nu, nu räcker den knappt en skoldag.
    Kolla vad du kör i bakgrunden, kolla vad du har för notiferingsinställningar etc. Den drar ju batteri av något skäl. Kolla om den drar lika mycket batteri om du har den i flygplansläge över en natt. Min Desire drar 2-4 procent över en natt om jag slår igång flygplansläge, annars är det väl en 10% som försvinner.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jag har visserligen en Htc, men jag är hyffsat nöjd med den, I alla fall när det är utomhus och ljust så är den okej

Här är 2 bilder som togs i sommras.

Uploaded with ImageShack.us
    Inte illa!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Iphones 4s kamera är faktiskt bättre om det var kamerorna du jämförde. Arc S har dock fortfarande en kamera som är bättre än genomsnittet.
    Det kan den mycket väl vara. Men jag syftade på en Iphone 4 och inte en 4s(då de var de som jag kollade på samt att de låg i ungefär samma prisklass).

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in