Sidan 27 av 36 Första ... 172526272829 ... Sista
  1. #781
    Märke: HTC
    Modell: DESIRE
    ROM (Original/mod m.m): ANDROID ICS 4.3
    Övrigt: JÄVLIGT BRA MED TANKE PÅ ATT DEN ÄR ÖVER 2 ÅR GAMMAL
    Betyg på mobilen 1-5: 4 EFTERSOM MINNET SÖG INNAN JAG MODDADE DEN, NU HAR JAG 50 APPAR OCH ANVÄNT 6MB AV 150MB.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  2. #782
    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Doods Music Streamer funkar lika bra.
    den appen drar ju något brutalt med batteri, jag hade 50 % när jag gick till skolan vid 10, runt 12 hade jag 10 % kvar, det har aldrig gått åt så mycket batteri för mig.

  3. #783
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    den appen drar ju något brutalt med batteri, jag hade 50 % när jag gick till skolan vid 10, runt 12 hade jag 10 % kvar, det har aldrig gått åt så mycket batteri för mig.
    Oj tycker inte min wildfire s drar av med mycket batteri när jag lyssnar.

  4. #784
    Skulle kolla mobilen snabbt på gymmet, och det slutar med att den ramlar rätt ner i marken och "går i bitar"...
    Batteriet flög åt ett håll, enheten åt ett annat och locket åt ett annat håll det med. Sätter ihop den och startar den igen. Står att minneskortet är tomt/måste formateras?!

    Den funkade hur bra som helst förut, hade endel bilder/musik på kortet, och nu är det tomt helt plötsligt? Prövat att stoppa in/ta ur det ifrån mobilen, samt startat om luren. Även kört in kortet i minneskortläsaren på laptopen, och även där står det att jag måste formatera om kortet... Vad har hänt?

    Mobilen är en X8 och minneskortet Transcend Micro SD HC på 8gb om det nu ens är relevant.

    ...kan inte ens formatera om kortet!? Helt sjukt. Varken via mobilen eller datorn. Vad är felet?
    Senast redigerat av Andersson den 2012-02-07 klockan 17:03.
    "Inställningen är halva grejen"

  5. #785
    När kommer ICS till S2?

  6. #786
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Nån som har HTC Sensation XL här som kan säga sina åsikter om telefonen?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  7. #787
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Skulle kolla mobilen snabbt på gymmet, och det slutar med att den ramlar rätt ner i marken och "går i bitar"...
    Batteriet flög åt ett håll, enheten åt ett annat och locket åt ett annat håll det med. Sätter ihop den och startar den igen. Står att minneskortet är tomt/måste formateras?!

    Den funkade hur bra som helst förut, hade endel bilder/musik på kortet, och nu är det tomt helt plötsligt? Prövat att stoppa in/ta ur det ifrån mobilen, samt startat om luren. Även kört in kortet i minneskortläsaren på laptopen, och även där står det att jag måste formatera om kortet... Vad har hänt?

    Mobilen är en X8 och minneskortet Transcend Micro SD HC på 8gb om det nu ens är relevant.

    ...kan inte ens formatera om kortet!? Helt sjukt. Varken via mobilen eller datorn. Vad är felet?
    Blev så för mig också nyligen på min Incredible s. Jag hade ett annat sd-kort hemma som jag använde istället och då funkade det hur bra som helst. Orkade inte undersöka felet mer än att jag provade minnet i brosans gamla Disire och där funkade skiten inte heller. Fattar inte vad som hände, tappade min på ungefär samma sätt som du.

  8. #788
    Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Bro
    Inlägg
    300
    Yey HTC sensation får ICS i slutet av mars, även Desire HD mfl. http://www.swedroid.se/htc-meddelar-...hd/#more-51813

  9. #789
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Danne__ Visa inlägg
    Yey HTC sensation får ICS i slutet av mars, även Desire HD mfl. http://www.swedroid.se/htc-meddelar-...hd/#more-51813
    Awesome!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  10. #790
    Fast förvänta inte så mycket ändrat utseende. Tror det mer handlar om liten uppfräschning och buggfixar mest.

    Kan ha fel dock.

  11. #791
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Nu har jag Rootat om min Xperia X10 Mini Pro till 2.3.7!

  12. #792
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Nån som har HTC Sensation XL här som kan säga sina åsikter om telefonen?
    Den är väl rätt bra.

  13. #793
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Provat installera om Facebook bara?
    Har prövat nu, det funkar fortfarande inte. Grymt irriterande
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #794
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Jag kan inte ansluta till datorn via usb-kabel
    Har en ZTE blade med android 2.2
    för ett par veckor sen så kunde så när jag kopplade in mobilen via usb-kabel till datorn så hände ingenting. Testade starta om men inget händer. Jag hittar heller inga inställningar i mobilen för nåt sånt. Idag så funka det inte heller men, den kom upp en ruta på datorn typ att windows inte känner igen den men det finns inga alternativ för att installera drivrutin eller nåt.
    Nån som har nåt tips?

  15. #795
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Har prövat nu, det funkar fortfarande inte. Grymt irriterande
    Hm okej, vet du att jag har ingen aning om vad som är fel då:S

    Citat Ursprungligen postat av W1L43LM Visa inlägg
    Jag kan inte ansluta till datorn via usb-kabel
    Har en ZTE blade med android 2.2
    för ett par veckor sen så kunde så när jag kopplade in mobilen via usb-kabel till datorn så hände ingenting. Testade starta om men inget händer. Jag hittar heller inga inställningar i mobilen för nåt sånt. Idag så funka det inte heller men, den kom upp en ruta på datorn typ att windows inte känner igen den men det finns inga alternativ för att installera drivrutin eller nåt.
    Nån som har nåt tips?
    Kör du windows eller OSX?

    Båda har ju något "program" för att kolla vad som är inkopplat i usb.
    Till exempel mac har "Skivverktyg" Windows vet jag inte, men det går på något sätt

  16. #796
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hm okej, vet du att jag har ingen aning om vad som är fel då:S



    Kör du windows eller OSX?

    Båda har ju något "program" för att kolla vad som är inkopplat i usb.
    Till exempel mac har "Skivverktyg" Windows vet jag inte, men det går på något sätt
    jag har windows, det står tillomed i texten. Ja jag vet, men det går inte att göra nånting där

  17. #797
    Citat Ursprungligen postat av W1L43LM Visa inlägg
    jag har windows, det står tillomed i texten. Ja jag vet, men det går inte att göra nånting där
    Oj, sorry slarvläste ^^
    Hm konstigt. Då Har jag ingen aning

  18. #798

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Finns det nåt jailbreakliknande till Android så man får möjlighet till att byta teman etc ?

    Länka gärna någon guide isåfall , har tröttnat på samsungs tråkiga utséende i menyer..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  19. #799

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Finns det nåt jailbreakliknande till Android så man får möjlighet till att byta teman etc ?

    Länka gärna någon guide isåfall , har tröttnat på samsungs tråkiga utséende i menyer..
    Du kan ju använda GoLauncher om det duger

  20. #800

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Du kan ju använda GoLauncher om det duger
    Vill helst ha bara menyn , inte ikoner också då det alltid brukar vara brist på dessa till mindre populära appar.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #801
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Kan man byta bakgrund i menyn över alla program? Htc Sensation XL gäller det.
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  22. #802
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Finns det nåt jailbreakliknande till Android så man får möjlighet till att byta teman etc ?

    Länka gärna någon guide isåfall , har tröttnat på samsungs tråkiga utséende i menyer..
    Kan detta vara något?

    http://www.swedroid.se/cyanogenmod-9...sion-rom-tips/

    Hoppas jag fattade frågan rätt.. Du måste altså roota telen före du gör detta.
    (Antog att du har en S2?)

  23. #803

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Kan detta vara något?

    http://www.swedroid.se/cyanogenmod-9...sion-rom-tips/

    Hoppas jag fattade frågan rätt.. Du måste altså roota telen före du gör detta.
    (Antog att du har en S2?)
    Nexus S med 2.3.6
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  24. #804
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Nexus S med 2.3.6
    Jaha, Men du... Vänta ett tag tills du får officiella 4.0.3.

    Kommer se EXAKT ut som Galaxy nexus menyer.

  25. #805

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Jaha, Men du... Vänta ett tag tills du får officiella 4.0.3.

    Kommer se EXAKT ut som Galaxy nexus menyer.
    Hmm okej , vet du när den kommer ? Jag laddade ner GoLauncher.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  26. #806
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Hmm okej , vet du när den kommer ? Jag laddade ner GoLauncher.
    Ganska olika, Vissa har redan fått den medans andra inte. Ska nog inte ta allt för länge!

  27. #807

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ganska olika, Vissa har redan fått den medans andra inte. Ska nog inte ta allt för länge!
    Ändå ska Nexus S och Galaxy S ha förtur till alla android uppdateringar påstår Google

    http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1395828

    Står att denna är till "TMO"-phone , vad är det ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  28. #808
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Ändå ska Nexus S och Galaxy S ha förtur till alla android uppdateringar påstår Google

    http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1395828

    Står att denna är till "TMO"-phone , vad är det ?
    Galaxy S har ingen förtur alls då det inte är "Google's telefon" Galaxy S är en telefon från samsung själv med deras HUB.
    Galaxy Nexus och Nexus S däremot har förtur med uppdateringar. Först är G-Nexus sen Nexus S.

    Tror dom släppte 4.0.3 till Nexus S, men stoppade den ett tag pga en bugg. Men du borde få den snarast

    TMO.. Ingen aning :S

  29. #809

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Vill helst ha bara menyn , inte ikoner också då det alltid brukar vara brist på dessa till mindre populära appar.
    Har aldrig haft det problemet med ikonerna, funkar finemang

  30. #810

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Galaxy S har ingen förtur alls då det inte är "Google's telefon" Galaxy S är en telefon från samsung själv med deras HUB.
    Galaxy Nexus och Nexus S däremot har förtur med uppdateringar. Först är G-Nexus sen Nexus S.

    Tror dom släppte 4.0.3 till Nexus S, men stoppade den ett tag pga en bugg. Men du borde få den snarast

    TMO.. Ingen aning :S
    Oj , menade såklart Galaxy Nexus.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in