1. #1
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637

    Bilddagboken - tråden

    Tja!

    Hur många utav er boys finns på BDB? Jag kanske är udda men jag gör alltid mina senaste updates först på bdb, kanske någon mer som gör samma?


    Ja nickar: B-Hast (Tar Hast dirr så fort den nuvarande tjejen reggar av sig )
    Senast redigerat av Hast den 2010-12-10 klockan 17:20.

  2. #2
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Jag finns på bdb, har dock inte lagt in något själv på 1-2 år. vore dock kul att se era bilddagböcker, så lägg upp era nick också.

  3. #3
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jag finns på bdb, har dock inte lagt in något själv på 1-2 år. vore dock kul att se era bilddagböcker, så lägg upp era nick också.
    Så mitt nick ligger i första inlägget

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Trodde inte det fanns någon som höll på med Bilddagboken längre, haha!

    Bara massa 13-åriga fjortisar på sidan..
    Jag har 160 bevakare och där är bara 1 under 15 så

  7. #7
    orka bilddagbok? tog bort min för typ 3 år sen...

  8. #8
    Har det som ett tidsfördriv samt att dela med mig utav vissa tankar när jag känner för det. Heter hur som helst bbbusungen.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  9. #9
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Har det som ett tidsfördriv samt att dela med mig utav vissa tankar när jag känner för det. Heter hur som helst bbbusungen.
    +1.

    Liksom inte lika aktiv där som på Moppenet, som ett tidsfördriv som Philip sa, och för att det finns lite fler brudar på bdb

  10. #10
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag har 160 bevakare och där är bara 1 under 15 så
    tungt!

  11. #11
    är ganska aktiv där bara för att jag har tråkigt ganska ofta...

    Btw ilogurra
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  12. #12
    tog tyvärr bort min då jag blev trött på skiten
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #13
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Har det som ett tidsfördriv samt att dela med mig utav vissa tankar när jag känner för det. Heter hur som helst bbbusungen.
    Jag visste faktiskt redan att du hade det. Jag kollar i princip din och tjejens bdb och sen klickar jag och loggar. Detta händer endast när jag har väldigt tråkigt!

    Nickade Webbe där med tills den blev hackad under någon jävla virusattack på bdb så nu nickar jag Wwebbee.

  14. #14
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    är väll inne där när man har tråkigt, har dock inte lagt upp något på ett tag

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag visste faktiskt redan att du hade det. Jag kollar i princip din och tjejens bdb och sen klickar jag och loggar. Detta händer endast när jag har väldigt tråkigt!

    Nickade Webbe där med tills den blev hackad under någon jävla virusattack på bdb så nu nickar jag Wwebbee.
    Känner mig hedrad
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  16. #16
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Känner mig hedrad
    Tänkte det med!

  17. #17
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Aldrig haft, Kommer aldrig att ha.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  18. #18
    Seriöst? Tog bort min bildagbok för nått år sen. Sjuk dålig sida. vad är åldersnittet på den? 14år?

  19. #19

  20. #20
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Seriöst? Tog bort min bildagbok för nått år sen. Sjuk dålig sida. vad är åldersnittet på den? 14år?
    Det blir va man gör den till? Ja har egentligen mest BDB för att ha kontakt med gamla klass polare och leta upp fotografer. Ålderssnittet sjunker ju iofs överallt nu för tiden. Ungarna får liksom sin första data när dom är 8år nu och då letar dom upp sidor. Det är en ny generation som kommer nu.

  21. #21

  22. #22
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    jag lirar inte bdb längre, facebook som gäller nu
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  23. #23
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Trodde inte det fanns någon som höll på med Bilddagboken längre, haha!

    Bara massa 13-åriga fjortisar på sidan..
    +1

    Facebook är det som gäller.

  24. #24

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Mexico
    Inlägg
    75
    Blev bannad för sexuella trakasserier eller nåt första veckan jag hade det för ungefär 2 år sen

  25. #25
    visst kan man vara 16 och ha bdb? jag är rätt aktiv på bdb för fattar liksom typ inget på FB xd... bdb ftw

    alias : Lilljohaan
    Varje År Räddar Vi! Medlemmar På MNF Flera Mopeder Från Skroten.. Dessvärre Åker Fler Till Polisen!
    Kör Trimmat, Åkeru Fast Så Trimma Mer.

  26. #26
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Hemligtnamn Visa inlägg
    visst kan man vara 16 och ha bdb? jag är rätt aktiv på bdb för fattar liksom typ inget på FB xd... bdb ftw

    alias : Lilljohaan
    Ne bara 13år som dom andra säger Ne men det är la liksom lika många 50åringar på FB som de är 13åringar på bdb? BDB har ju ändå över 1.4miljoner medlemmar.

  27. #27
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    fast, det har typ gått neråååååååt en massa, hade typ 120 vänner på bdb, och typ 90 av dom är på facebook nu
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  28. #28
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    fast, det har typ gått neråååååååt en massa, hade typ 120 vänner på bdb, och typ 90 av dom är på facebook nu
    Jo men jag har liksom ca 160 vänner @ BDB och över 700 på FB. FB är ju klart vanligare, men FB suger iaf man inte har några vänner på det. Alla är ju inte direkt aktiva där heller.

  29. #29

  30. #30
    Lägg till mig mitt nick är: MoppeTerrorist

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in