Hybridvisning

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    ja den var ju verkligen bättre....
    ååh höhö
    Skrev ju mer efter

Vet inte riktigt vad för prylar det finns till ludix så ville inte svara på den frågan.
    Men vi skippar detta, nykomling
    Haha man må¨åste ju börja nånstans Men tror du att en Malossi 70cc skulle gå bra med ett zx rör? Eller är det för lågvarvigt?

Citat Ursprungligen postat av derbi-oscar Visa inlägg
    Haha man må¨åste ju börja nånstans Men tror du att en Malossi 70cc skulle gå bra med ett zx rör? Eller är det för lågvarvigt?

de vet jag inte de finns ju massa olika malossi 70 cc, köper du en för ca 2000 så går den nog fint

Citat Ursprungligen postat av Pettersson_Tobias Visa inlägg
    de vet jag inte de finns ju massa olika malossi 70 cc, köper du en för ca 2000 så går den nog fint
    http://twostroke.se/product.asp?product=14345 den menar jag

Citat Ursprungligen postat av derbi-oscar Visa inlägg
    klart de går bra men kanske skulle vart lite bättre rör men de behövs ju inte, till vilken moppe e de ?

Citat Ursprungligen postat av Pettersson_Tobias Visa inlägg
    klart de går bra men kanske skulle vart lite bättre rör men de behövs ju inte, till vilken moppe e de ?
    En Ludix one, fast ska inte köpa, bara funderar lite

Förresten, har en fråga till alla... Varför tar man inte en 85cc cross motor? På 36 häst å moddar in i en derbi tex? Får man inte tävla med den? Eller är det sämre än en hyper setup? Givetvis så drevar man om och fixar lite grejer.. lär ju dra alla hypers?

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Mja det funkar. men satsa på något högvarvigare, R1200/yasuni C16 om det finns till ludix
    Sen ska du ha 17,5 - 21mm förgasare, annan koppling + variator om du vill också.
    Då skulle jag tagit malossi flyclutch och malossi multivar.
    Sen behöver du 22/50% tryckfjäder och sedan olika variatorvikter/kopplingsfjädrar/munstycken!
    Malossi MHR Replica cyllen ligger på nästan exakt samma register som yasuni R så det är ett bra rör också
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Mja det funkar. men satsa på något högvarvigare, R1200/yasuni C16 om det finns till ludix
    Sen ska du ha 17,5 - 21mm förgasare, annan koppling + variator om du vill också.
    Då skulle jag tagit malossi flyclutch och malossi multivar.
    Sen behöver du 22/50% tryckfjäder och sedan olika variatorvikter/kopplingsfjädrar/munstycken!
    Kolla i min säljestråd så hittar du kanske nått till din moppe. Italkit remskivor, större än orginal till peugeot

Ja?

Jag har slutat med mopeder.
    Oj menade inte dejj zäta utan @derbi-oskar

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in