Sidan 3 av 11 Första 12345 ... Sista

Ämne: Jultråden

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Fan är mysigt med julen ligga och mysa med tjejen och sånt

Dock vet jag verkligen inte vad jag ska önska mig av henne kan man få något tips?
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Postar väl igen då för massa p12 snacka slukade min fråga
    Någon som har något tips på en skoter/moppe hjälm? inge moster osv.... Inte över 3000kr Tack "!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Imorgon åker mitt julpynt upp i alla fall.

Ligger här och lyssnar på julradio! Älska!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av david Visa inlägg
    hör inte detta till i jultråden på moppenet?
    http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
    Jo

alla börjar ha fina granar utomhus nu bl.a våran , ellr en av de, den större behöver vi mer lampor till innan den tänds

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Aa de vart nyss dåligt när du kom hit
    Dock så har jag varit medlem sedan 2006 men alting försvann med forumbytet..
    Så om du kommer ihåg den tiden före det så säger jag grattis!
    Och tack för att du säger att allting var dåligt innan jag kom hit Det värmer!

varför ska alla köpa nåt ? fan ja gör europas coolaste gris i träslöjden
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Eftersom ingen svarar i hjälmtråden så tar jag det här, tips på goggles någon? Ska används till mopedkörning och crosskörning. Gjärna spegelglas.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Eftersom ingen svarar i hjälmtråden så tar jag det här, tips på goggles någon? Ska används till mopedkörning och crosskörning. Gjärna spegelglas.
    http://www.chainreactioncycles.com/C...2&SortBy=Price Där har du ganska många att välja mellan

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Räcker med ot nu, ta resten i pm.

Ont. Tips på vad man kan köpa till mamma, pappa, farmor, farfar? Har lite svårt att komma på julklappar.
    Har samma problem, kan lägga ut högst 1000 kr i år.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    http://www.chainreactioncycles.com/C...2&SortBy=Price Där har du ganska många att välja mellan
    Är ute efter tips på en specefik modell. Den där sidan kommer jag ihåg, brukade beställa cykeldelar där förut.

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tips på vad man kan önska sig av sin flickvän för max 200? tjatar som bara den, svårt att komma på nått!

Tack nu vet iallafall ja vart ja ska köpa googles chainreaktors är helt guld
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    pappa håller ju på med båtrace.. hmmm , ska fundera på lite pynt till båten
    och mamma håller ju på med hästar , men hästgrejer är jag sämst på ! vet knappt vart alla linor och skit ska sitta för att hålla i pollen ;o
    Köp lite stickers till din mamma som hon kan sätta på hästen! xD

Är ute efter tips på en specefik modell. Den där sidan kommer jag ihåg, brukade beställa cykeldelar där förut.
    Okej, men jag tänkte att det kanske var bättre om du hade flera stycken på rad så du kunde välja helt själv Det har jag faktiskt också gjort, desutom brukar det vara billigare att beställa därifrån än att köpa i butik här hemma
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Tack nu vet iallafall ja vart ja ska köpa googles chainreaktors är helt guld
    Jaa, det är den verkligen och de har faktiskt mycket bra grejer till bra pris

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Okej, men jag tänkte att det kanske var bättre om du hade flera stycken på rad så du kunde välja helt själv Det har jag faktiskt också gjort, desutom brukar det vara billigare att beställa därifrån än att köpa i butik här hemma

Jaa, det är den verkligen och de har faktiskt mycket bra grejer till bra pris
    Haha, har ju lite svårt att välja, det som är grejen. Men är glad bara man får nån respons på det här forumet. Har lagt upp bilder i hjälmtråden nu, spamma med tips alla!

Haha, har ju lite svårt att välja, det som är grejen. Men är glad bara man får nån respons på det här forumet. Har lagt upp bilder i hjälmtråden nu, spamma med tips alla!
    Haha Det kan jag förstå, för det finns ju ganska många att välja mellan.

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Tips på julfilmer? Nya som gamla, för barn eller vuxna.
    Ett päron till farsa firar jul och Grinchen är ju bra.

Finns det några som snusar här? Har tänkt att köpa en snusdosa till pappa, då han har börjat med "hemmagjort" snus(lössnus).

Så min fråga till er, ska man köpa :
    http://www.tilbudet.nu/snusdosa.htm (silvriga) eller lägga till några extra kronor och köpa denna: http://www.snusbolaget.se/snusdosor/snusdosa.html ?

Känns som det är mer kvalité på den som kostar 129kr, sen tycker jag den är snyggare...

Vilken skulle ni ta om ni behövde? Annars kan ni tipsa om andra snusdosor, i metall.
    Mitt puch maxi projekt!
    -----------------------------------------------
    Mitt Mustang mamba projekt!

Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Finns det några som snusar här? Har tänkt att köpa en snusdosa till pappa, då han har börjat med "hemmagjort" snus(lössnus).

Så min fråga till er, ska man köpa : http://www.tilbudet.nu/snusdosa.htm (silvriga) eller lägga till några extra kronor och köpa denna: http://www.snusbolaget.se/snusdosor/snusdosa.html ?

Känns som det är mer kvalité på den som kostar 129kr, sen tycker jag den är snyggare...

Vilken skulle ni ta om ni behövde? Annars kan ni tipsa om andra snusdosor, i metall.
    Haha så du är seriös att de där 60kronorna är så jävla mycket att du ens sitter och funderar över vilken du ska köpa till din PAPPA i JULKLAPP när du tycker den ena är jävligt mycket snyggare?

Det går bra nu!

Visst om det hade handlat om en tusenlapp, men 60kr?!

Tack, fler tips uppskattas.
    Ensam hemma(?) filmerna? De som handlar om dendär lilla killen som skyddar sig själv från inbrottstjuvar genom att sätta upp massa fällor och så

Reg.datum
    May 2010
    Har det med julen att göra då?
    Utspelar sig alltid under juletid.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in