Sidan 1 av 4 123 ... Sista
  1. #1
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376

    Call of duty - Black ops. Värt att köpa?

    Är det värt att köpa black ops? Rekommenderar ni nåt annat spel?




    Kom igen, FÖRSÖK iallafall att skriva en vettig rubrik i fortsättningen /Michél
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #2
    Ja för fan! Annars kan jag väl rekommendera BC2, MW2 och CS 1.6

  3. #3
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Sorry Michel! Sitter vid mobil. Jag har mw2 och tycker det är jävligt kul men har hört att black ops ska vara jävligt likt?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Sorry Michel! Sitter vid mobil. Jag har mw2 och tycker det är jävligt kul men har hört att black ops ska vara jävligt likt?
    såg typ mer eller mindre precis likadant ut på film, det är väl lite snyggare, nya vapen osv, någon ny feature med

  5. #5
    Black ops ftw!

  6. #6

  7. #7
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    HAr sedan köpt det nu!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  8. #8
    fyfan vad lack man blir. bara hackar och buggar någon mer med samma problem?

    edit: verkar vara ett problem hos skaparna, heregud vilken fail
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  9. #9
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    PC, 360 eller PS3?
    ps3
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  11. #11
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    fyfan vad lack man blir. bara hackar och buggar någon mer med samma problem?

    edit: verkar vara ett problem hos skaparna, heregud vilken fail
    Det är din självantändande ps3:as fel!

    Hur mycket buggar det, dåligt skiva?

  12. #12
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  13. #13
    Vad ligger det på i genomsnittspris för 360?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  14. #14
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  15. #15
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Vad ligger det på i genomsnittspris för 360?
    Prisjakt.nu

    Och som svar på frågan, Ja, det tar MW2 på exakt alla plan!

    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Inte en pixel felar för mig.

    Om din PS3 går varmt så har du en felorsak.
    fan va konstigt skivan e hur fin som helst men ps3an går väll bara varm när den extra fläkten drar igång och tjuter? för ljudet på spelet funkar hur bra som helst men bilden hackar o fryser. fan!

    någon som kan hjälpa mig så blir jag grymt tacksam
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Vad ligger det på i genomsnittspris för 360?
    http://www.elgiganten.se/product/spe...xxxx?scid=1698

    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    fan va konstigt skivan e hur fin som helst men ps3an går väll bara varm när den extra fläkten drar igång och tjuter? för ljudet på spelet funkar hur bra som helst men bilden hackar o fryser. fan!

    någon som kan hjälpa mig så blir jag grymt tacksam
    Blockerar du utsläppet av luften på konsollen?

  18. #18
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Fan va jag vill ha lördag så jag kan köpa möget!!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    http://www.elgiganten.se/product/spe...xxxx?scid=1698



    Blockerar du utsläppet av luften på konsollen?
    nej det står bredvid tvn helt fritt. lirade medal of honor o det funkar konstigt nog.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  20. #20

  21. #21
    fått mitt Ex, men hämtar på torsdag

  22. #22
    har mitt hära brevid mej men är inte hemma än

  23. #23
    o ja har haft mitt söndriga skit spel i 2 timmar
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  24. #24
    om det lagga för mej också så kommer jag spela mw2 tills det funkar

  25. #25

  26. #26
    Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Jag har haft mitt black ops sen det kom ut på nätet! Vem har störst kük nu va? va?

    din e mini trist att tanka ner det

  27. #27
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    din e mini trist att tanka ner det
    Trist? Vilken som helst roll har det?

  28. #28
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    549 kr hos Webhallen.
    444 kr i butik på Elgiganten!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  29. #29
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Trist? Vilken som helst roll har det?
    vill man inte stötta tillverkarna så dem gör bättre och roligare spel?
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  30. #30
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    vill man inte stötta tillverkarna så dem gör bättre och roligare spel?
    Precis, snåla och lata laddar ner. förtjänar inte ens spelet.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in