Nu är de så att jag "råkade" anmäla mig till "Big Brother" 2011. Jag såg nämligen en kompanjon ansöka och det skulle vara riktigt skoj om båda skulle komma med. Kommer båda med så kan det nog uppstå stort kaos och vi skall visa vad vi på västra sidan av Sverige går för !

Så hjälp mig nu att rekommendera mig för "Big Brother". Peace out.. Rösta även på min kompanjon Michael Andersson så vi kan visa hur västkusten äger upp baksidan av Sverige

[email protected]

NI FÅR SKRIVA JONATAN LINDGREN SÅ DOM VET VILKEN UNGE NI MENAR, Anmälning avslutas 20 December

http://www.facebook.com/event.php?ei...22029304525960