iphone bilder till pc (vista)

Hej vet ej om det finns en annan tråd till detta men just nu böhöver jag hjälp FORT!!
    Min fråga är ur man kan laddaöver bilder från en iphone 3gs till en pc med vista på utan att behöva synca. Förra datorn gick sönder som jag hadde alla saker på så det blir på en ny dator men så fort man syncar så försvinner allt på mobilen. HJÄLP!!!!!!!!!!!!
    “That Pagani Zonda, really! It’s like a lion in orange dungarees. Kind of fierce, but ridiculous all at the same time.” - Jeremy Clarkson

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_QuiZ Visa inlägg
    Hej vet ej om det finns en annan tråd till detta men just nu böhöver jag hjälp FORT!!
    Min fråga är ur man kan laddaöver bilder från en iphone 3gs till en pc med vista på utan att behöva synca. Förra datorn gick sönder som jag hadde alla saker på så det blir på en ny dator men så fort man syncar så försvinner allt på mobilen. HJÄLP!!!!!!!!!!!!
    Så den vanliga tråden duger inte då för du "måste" ha in bilderna!!!111oneoneone

Men jag har inga problem med det, det kommer upp samma gamla vanliga "öppna blabla visa filer" sak som det gjort på sony ericsson o.s.v.

Gör det inte det för dig? Dock har jag iphone 4 om det gör någon skillnad.

Reg.datum
    Mar 2006
    Dra över dem från mobilen bara.

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    ok Tack =)
    “That Pagani Zonda, really! It’s like a lion in orange dungarees. Kind of fierce, but ridiculous all at the same time.” - Jeremy Clarkson

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Så den vanliga tråden duger inte då för du "måste" ha in bilderna!!!111oneoneone

Men jag har inga problem med det, det kommer upp samma gamla vanliga "öppna blabla visa filer" sak som det gjort på sony ericsson o.s.v.

Gör det inte det för dig? Dock har jag iphone 4 om det gör någon skillnad.
    synd nog så går den direkt över till itunes och syncar direkt får väll sitta hela kvällen och mejla fottona xD

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Okej, men mitt kommer både itunes och den saken. Jag förstår mig inte på itunes så jag skiter i det.

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Okej, men mitt kommer både itunes och den saken. Jag förstår mig inte på itunes så jag skiter i det.
    märkte nu när jag fortsatte synca så kom det upp (itunes kan inte synkronisera bilder till "min iphone" eftersom mappen "pictures" inte kan hittas =( "SadFace")=)

Nån admin kan ta bort tråden =) fixa det genom att maila bilderna xD

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in