Sidan 17 av 17 Första ... 7151617
  1. #481
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    tyvärr så blir det snålt idag, blir bara två carlsbergs om jag inte får några till av mina kompisar. Blir troligen bara chillkrök ikväll. Vi har ju inte direkt vädret med oss :/
    Krök med två bärs, niiceeeeeeeeeeeeee.......

  2. #482
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    white russian, gudadryck.

    Kan bara instämma, drack första gången igår. Helt kär, islatte med alkohol, kan det bli bättre?

    Igår drack jag lite av varje, hade den sjukaste kvällen någonsin får jag nog ändå säga.
    Hatar groggluder, men var det igår.
    Stället vi hängde på var väl egentligen för lite äldre, jag och min polare var lammkött > gratis drinkar!
    När hon inte fick knulla blev hon rätt sne...
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #483
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Den här tråden måste upp igen nu när Sommaren är här med skolavslutningar, baler, studentfester, midsommar osv!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #484
    Vad tror ni om dessa? 12% alc iaf.
    har inte smakat någon ännu, blir kanske en inatt.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  5. #485
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

  6. #486
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    vart har du köpt dem samt vilka smaker finns dem i?
    Finns 6 smaker till tror jag, beställde dem här när jag köpte lite annat, är inte så billiga dock:
    http://www.americanfood4u.com/Energy...e%20ASC&IREP=2
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  7. #487

  8. #488
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Har just pinat i mig 2st Carlsberg 5or på plastflaska som tog plats i kylen, tvi och fyfan vad äckligt de smakar.
    Gillar faktiskt inte öl i allmänhet, antar att det kommer med åldern. De enda sorterna jag faktiskt gillar är Staropramen, Corona och i vissa fall Heineken.
    Är det någon finsmakare som skulle kunna tipsa mig på någon god ölsort? Jag har svårt för den beska smaken.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #489
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    nej usch dedär var dyrt. billigare på systemet
    Jo jag vet, men slängde med 2 såna när jag köpte lite annat.

    edit: fyhelvete de värsta jag druckit...
    Senast redigerat av mickeidiket den 2013-06-03 klockan 03:25.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  10. #490
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Har just pinat i mig 2st Carlsberg 5or på plastflaska som tog plats i kylen, tvi och fyfan vad äckligt de smakar.
    Gillar faktiskt inte öl i allmänhet, antar att det kommer med åldern. De enda sorterna jag faktiskt gillar är Staropramen, Corona och i vissa fall Heineken.
    Är det någon finsmakare som skulle kunna tipsa mig på någon god ölsort? Jag har svårt för den beska smaken.
    testa då youngs dubble choclate stout, öl med en lite touch av mörk chokladsmak
    "Knowledge talks, Wisdom listens."
    -Jimi Hendrix
    27/11-1942 - Forever


  11. #491
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pyzzer Visa inlägg
    testa då youngs dubble choclate stout, öl med en lite touch av mörk chokladsmak
    ska prova det, har du provat den och vad tyckte du om den?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #492
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ska prova det, har du provat den och vad tyckte du om den?
    tyckte den va dögod, dock så orkar man inte dricka mer än 1 för dom är så "fylliga" (om man kan säga så) så man blir mätt efter en flaska så de är ju inget man dricker bara för att bli fuller
    "Knowledge talks, Wisdom listens."
    -Jimi Hendrix
    27/11-1942 - Forever


  13. #493
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pyzzer Visa inlägg
    tyckte den va dögod, dock så orkar man inte dricka mer än 1 för dom är så "fylliga" (om man kan säga så) så man blir mätt efter en flaska så de är ju inget man dricker bara för att bli fuller
    gött! då ska jag prova den. Nej precis, den är ju även lite dyr att supa sig full på. Men jag tänkte mer på en öl att bara njuta av vid datorn, maten eller så. Tack för tipset
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #494
    I brist på pengar fick det bli två plattor fem komma tvåan till helgens bravader bland annat. Smakade oväntat gott

  15. #495
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Har just pinat i mig 2st Carlsberg 5or på plastflaska som tog plats i kylen, tvi och fyfan vad äckligt de smakar.
    Gillar faktiskt inte öl i allmänhet, antar att det kommer med åldern. De enda sorterna jag faktiskt gillar är Staropramen, Corona och i vissa fall Heineken.
    Är det någon finsmakare som skulle kunna tipsa mig på någon god ölsort? Jag har svårt för den beska smaken.
    Gillar faktiskt inte heller öl, hoppas det kommer sen. Sen så är det ju alltid roligt med lite starkare grejer, men det fungerar ju som förkrök!
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    I brist på pengar fick det bli två plattor fem komma tvåan till helgens bravader bland annat. Smakade oväntat gott
    Vad blev det för sort?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #496
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Gillar faktiskt inte heller öl, hoppas det kommer sen. Sen så är det ju alltid roligt med lite starkare grejer, men det fungerar ju som förkrök!

    Vad blev det för sort?
    Starkare vetefan om det är så roligt. Sprit klarar jag inte av, det spårar och blir för mycket varje gång.
    Ska jag dricka för att bli berusad så är det ändå öl jag helst dricker. Man får mycket skönare "rus" än med sprit enligt mig. En bra blandad grogg kan dock vara fint!
    Så ja, jag försöker lära mig att tycka om öl
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #497
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Gillar faktiskt inte heller öl, hoppas det kommer sen. Sen så är det ju alltid roligt med lite starkare grejer, men det fungerar ju som förkrök!

    Vad blev det för sort?
    fem komma tvåan http://www.systembolaget.se/Sok-dryc...searchquery%2c

  18. #498
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Gillar inte heller öl ibland, sen brukar ja oftast bara bli mätt och må illa än full av det... Sprit är bäst
    Heineken,corona och nå spendrups som är grön e inte så beska om man ogillar det...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  19. #499
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Starkare vetefan om det är så roligt. Sprit klarar jag inte av, det spårar och blir för mycket varje gång.
    Ska jag dricka för att bli berusad så är det ändå öl jag helst dricker. Man får mycket skönare "rus" än med sprit enligt mig. En bra blandad grogg kan dock vara fint!
    Så ja, jag försöker lära mig att tycka om öl
    Vet inte varför men jag klarar spriten rätt så bra, men samtidigt vill jag gärna lära mig att tycka om öl.
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Måste prova den, verkar vara rätt så fyllig, gillar det.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #500
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Gillar inte heller öl ibland, sen brukar ja oftast bara bli mätt och må illa än full av det... Sprit är bäst
    Heineken,corona och nå spendrups som är grön e inte så beska om man ogillar det...
    Precis, och det är väl därför jag gillar dem mer. Sprit är effektivast skulle jag vilja säga.
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vet inte varför men jag klarar spriten rätt så bra, men samtidigt vill jag gärna lära mig att tycka om öl.

    Måste prova den, verkar vara rätt så fyllig, gillar det.
    Härligt! det går väl an sålänge man inte dricker för mycket.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #501
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Nån som har nå tips på nå go grogg? Börjar bli rätt less på redbullvodka och morgan cola...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  22. #502
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Måste prova den, verkar vara rätt så fyllig, gillar det.
    Den smakar skit.

  23. #503

  24. #504

  25. #505
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    High five på den, den är riktigt grym! Håller med om att man inte dricker mer än en, de slår bra i kroppen.

    Är mer en dessertöl än vad det är matöl, så i samband med något efter maten så sitter den perfekt.
    hm det låter riktigt lockande, jobbigt att jag inte själv kan köpa den då, eftersom jag inte fyllt 20 än..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #506
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Den smakar skit.
    Så illa är den ändå inte, det finns absolut godare men för priset smakar den bra. Den fungerar kanon till krök/fester.

  27. #507
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Någon annan som har smakat rekorderlig lime? Det var fanimej det äckligaste jag någonsin druckit. Köpte 5 flak (20 kronor flaket) när jag var iväg för ett halvår sen och de bara står.
    https://www.google.se/search?q=rekor...98%3B450%3B450

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in