Sidan 16 av 17 Första ... 614151617 Sista
  1. #451

  2. #452
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Vad har ni inhandlat till valborg då?
    Jäger än så länge, blir nog en platta pilsner imorrn, om jag hittar nån som har
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  3. #453
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Några Sofiero och en smuggelvodka
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  4. #454
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    En öl om dagen är bra för magen!
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  5. #455
    Lär ju bli en sjuttis Absolut och ett gäng bärs.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #456
    falcos avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    toröd, jörlanda
    Inlägg
    31
    hatar också öl så jag gör egen cider (mäsk) i halvlitersflaskor under sängen blir faktiskt ganska gott om man blandar 1/4 Fanta och 3/4 mäsk. kan rekommendera att testa för oss som e under 18 och inte kan få tag på nån annan dricka

  7. #457
    Citat Ursprungligen postat av falco Visa inlägg
    hatar också öl så jag gör egen cider (mäsk) i halvlitersflaskor under sängen blir faktiskt ganska gott om man blandar 1/4 Fanta och 3/4 mäsk. kan rekommendera att testa för oss som e under 18 och inte kan få tag på nån annan dricka
    Låter inge vidare..

  8. #458
    Ska man skriva detta här?
    Ska du och din klass ha en efterfest typ dagen efter man har slutat skolan (9:an) ???
    Våran klass ska ha det iaf , men vad ska ni säga till era föräldrar?
    Jag har druckigt innan men inte så jätte mycket vet inte om morsan vet de men..
    Kanske är bäst att vara ärlig och säga att man kommer dricka och festa lite?

  9. #459
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    Ska man skriva detta här?
    Ska du och din klass ha en efterfest typ dagen efter man har slutat skolan (9:an) ???
    Våran klass ska ha det iaf , men vad ska ni säga till era föräldrar?
    Jag har druckigt innan men inte så jätte mycket vet inte om morsan vet de men..
    Kanske är bäst att vara ärlig och säga att man kommer dricka och festa lite?
    beror väl på hur dina föräldrar är. många föräldrar skulle nog uppskatta att man är ärlig och säger det i förväg men det kan ju också ge konsekvenser, att dom inte släpper ut dig istället
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #460
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    Ska man skriva detta här?
    Ska du och din klass ha en efterfest typ dagen efter man har slutat skolan (9:an) ???
    Våran klass ska ha det iaf , men vad ska ni säga till era föräldrar?
    Jag har druckigt innan men inte så jätte mycket vet inte om morsan vet de men..
    Kanske är bäst att vara ärlig och säga att man kommer dricka och festa lite?
    Jag berättar vart jag ska, att jag ska dricka osv, känns bättre att de vet vart jag är om det händer något. Min mor gillar inte att jag dricker, min far säger inget, han gjorde samma sak när han var ung Mina föräldrar litar på mig, har hänt att nån polare supit tills den blivit medvetslös o min far fått skjutsa hem (nära på sjukhuset en gång), därför är det ju bättre att de vet vart jag är. Tar det alltid lugnt...

    Säg att du ska på fest, du behöver ju inte säga att du ska dricka. Men det kan ju vara smart om du o polarna ger era föräldrars nummer till varandra, om det händer något

  11. #461
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av falco Visa inlägg
    hatar också öl så jag gör egen cider (mäsk) i halvlitersflaskor under sängen blir faktiskt ganska gott om man blandar 1/4 Fanta och 3/4 mäsk. kan rekommendera att testa för oss som e under 18 och inte kan få tag på nån annan dricka
    Mäsk är något av det mest vedervärdiga man kan dricka, oavsett vad man blandar det med! Enda anledningen till att drick mäsk är om man vill bli berusad.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #462
    Citat Ursprungligen postat av mksp Visa inlägg
    Jag berättar vart jag ska, att jag ska dricka osv, känns bättre att de vet vart jag är om det händer något. Min mor gillar inte att jag dricker, min far säger inget, han gjorde samma sak när han var ung Mina föräldrar litar på mig, har hänt att nån polare supit tills den blivit medvetslös o min far fått skjutsa hem (nära på sjukhuset en gång), därför är det ju bättre att de vet vart jag är. Tar det alltid lugnt...

    Säg att du ska på fest, du behöver ju inte säga att du ska dricka. Men det kan ju vara smart om du o polarna ger era föräldrars nummer till varandra, om det händer något
    Okej! Ne morsan gillar nog INTE att jag ska dricka! Ja det är ju väldigt mycket bättre att föräldrarna vet vart man är om det händer något allvarligt , men å andra sidan kanske hon inte släpper iväg mig! Fast man kan ju alltid komma iväg!
    Jag tror också att hon uppskattar att jag är ärlig! Ska ju ta det lugnt i och med att det är bland dom första gångerna! :p
    Det ska ju inte bli så här
    Tror jag säger att jag ska på fest och så säger jag orten och att det kanske förekommer alkohol men att jag ska ta det jätte​ lungt! så går de nog

  13. #463
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    Okej! Ne morsan gillar nog INTE att jag ska dricka! Ja det är ju väldigt mycket bättre att föräldrarna vet vart man är om det händer något allvarligt , men å andra sidan kanske hon inte släpper iväg mig! Fast man kan ju alltid komma iväg!
    Jag tror också att hon uppskattar att jag är ärlig! Ska ju ta det lugnt i och med att det är bland dom första gångerna! :p
    Det ska ju inte bli så här
    Tror jag säger att jag ska på fest och så säger jag orten och att det kanske förekommer alkohol men att jag ska ta det jätte​ lungt! så går de nog
    Hehe, vilka problem du verkar ha.

    Hur gick det?

  14. #464
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Hehe, vilka problem du verkar ha.

    Hur gick det?
    Haha , ja vet! XD XD
    Ne men en kompis morsa kom hit och typ lämnade grejer till min kusins student och dom började prata om våran avslutnings fest , så jag behövde inte säga nått till morsan för dom skulle "få reda på allt" endå! så det löste sig så jag behöver inte säga nåt!

  15. #465

  16. #466
    någon som testat ifall smirnoff vodka blandat med schweppes lemon blir som smirnoff ice? ska beställa en flaska smirnoff vodka imon, men gillar inte dricka rent och har läst lite att några tror att smirnoff vodka med schweppes lemon smakar som typ smirnoff ice men vill veta ifall någon testat och inga som bara tror

  17. #467
    Citat Ursprungligen postat av anton96 Visa inlägg
    någon som testat ifall smirnoff vodka blandat med schweppes lemon blir som smirnoff ice? ska beställa en flaska smirnoff vodka imon, men gillar inte dricka rent och har läst lite att några tror att smirnoff vodka med schweppes lemon smakar som typ smirnoff ice men vill veta ifall någon testat och inga som bara tror
    https://www.flashback.org/t345833

  18. #468
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av anton96 Visa inlägg
    någon som testat ifall smirnoff vodka blandat med schweppes lemon blir som smirnoff ice? ska beställa en flaska smirnoff vodka imon, men gillar inte dricka rent och har läst lite att några tror att smirnoff vodka med schweppes lemon smakar som typ smirnoff ice men vill veta ifall någon testat och inga som bara tror
    Om du nu ska beställa en idag är det la bara att handla en schweppes och smaka?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #469
    Blir nästan alltid Fadöl och Explorer för min del. Jäger och Cider kan även tillkomma vid finare tillfällen!

    Edit: Dricker Explorern oftast med Red Bull eller någon grape-läsk. Sen när man börjar bli lite bäng blir det rent.
    Senast redigerat av Marxx71 den 2012-06-12 klockan 17:38.

  20. #470
    Citat Ursprungligen postat av Marxx71 Visa inlägg
    Blir nästan alltid Fadöl och Explorer för min del. Jäger och Cider kan även tillkomma vid finare tillfällen!

    Edit: Dricker Explorern oftast med Red Bull eller någon grape-läsk. Sen när man börjar bli lite bäng blir det rent.
    Bäng på alkohol lulz!!11121211ett!!!!one!
    En svensk tiger!

  21. #471
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Bäng på alkohol lulz!!11121211ett!!!!one!
    XD!!

  22. #472
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Någon annan som uppskattar cider utav torrare variant? Typ Crowmoor och Strongbow, föredrar dock Strongbow mellan dessa två då Crowmoor är lite för syrlig.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  23. #473
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Detta var soft, hade min egna skottkärra brevid min plats på studentmottagningen )
    Is från Mc Donalds, sen fanns det ju hur mycket mer dricka som helst annars i kylarna, men här slapp jag röra på mig


  24. #474
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Detta var soft, hade min egna skottkärra brevid min plats på studentmottagningen )
    Is från Mc Donalds, sen fanns det ju hur mycket mer dricka som helst annars i kylarna, men här slapp jag röra på mig
    Fint. Jobbar du på McDonald's, eller köpte du is där?

  25. #475
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Fint. Jobbar du på McDonald's, eller köpte du is där?
    Har försökt köpa is på McDonalds ett par gånger med dåligt resultat. De fick tydligen inte sälja pga hygienrisker.. Någon som har andra tips på var man annars kan få tag på större mängder is?

  26. #476
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Detta var soft, hade min egna skottkärra brevid min plats på studentmottagningen )
    Is från Mc Donalds, sen fanns det ju hur mycket mer dricka som helst annars i kylarna, men här slapp jag röra på mig

    det där såg inte dumt ut
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #477
    Har köpt is från McDonalds flera gånger när det har varit fest, har aldrig vart nå problem? :Ss

  28. #478
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Fint. Jobbar du på McDonald's, eller köpte du is där?
    Tycker jag också, bra idé av farsans kompanjon som fixade det + några till plattor Heineken och några flaskor champange och massa annat soft skit som present från restaurangen

    Citat Ursprungligen postat av Crisse Visa inlägg
    Har försökt köpa is på McDonalds ett par gånger med dåligt resultat. De fick tydligen inte sälja pga hygienrisker.. Någon som har andra tips på var man annars kan få tag på större mängder is?
    Vi fick kanske isen gratis, då kanske det är lugnt? Vet inte, men farsan, och hans kompanjon känner ägaren till några McDonalds restauranger, så va ju inga problem.

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det där såg inte dumt ut
    Verkligen inte, fatta glad jag blev när jag såg det på mottagningen, dock drack jag typ bara öl :p

  29. #479
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Glad midsommar alla!

    Vad dricks det idag då?

    Själv har jag laddat upp med öl, Mümmelmann, Minttu och en Explorer.

    Trevlig kväll!
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  30. #480

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Glad midsommar alla!

    Vad dricks det idag då?

    Själv har jag laddat upp med öl, Mümmelmann, Minttu och en Explorer.

    Trevlig kväll!
    tyvärr så blir det snålt idag, blir bara två carlsbergs om jag inte får några till av mina kompisar. Blir troligen bara chillkrök ikväll. Vi har ju inte direkt vädret med oss :/

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in