-
2011-01-20, 00:28 #61
Går ju inte när dom är så jävla negativa till det. vad ska det skada att ha den avdelningen? Är ju värt ett försök iallafall.. Men visst varför inte ha de gamla vanliga torra forumet. Jag har inte haft nån hojj på snart 1 år, är inte alls intresserad av moppar längre. Förutom stuntmaskiner dvs.. Jag är nog inte ensam om detta, det är en anledning att ha denna avdelningen. Då stuntmopparna aldrig får kommentarer knappt för att alla andras "bytt lampa på min aerox" får mer, vilket gör att dessa fordon försvinner ganska så snabbt.
Crosshjälm säljes!
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...233#post241233
-
2011-01-20, 01:06 #62
Handlar inte om att någon är negativ till det. Om man kan göra något för att förbättra upplevelsen för medlemmarna på sidan så är det självklart att man gör det, förutsatt att det är genomförbart.
Hänvisar till det Michél skrev i en annan tråd där samma diskussion lyftes.
En definition av en stunthoj först finnas för att man ens ska kunna starta en avdelning där olika projekt kan kvalificera sig.
Går inte att starta en forumdel där man måste kvalificera sig för att komma in, men där det inte finns några krav man kan gå efter och uppfylla.
Alltså, för att förtydliga, handlar det inte om diskussionen om idén är bra eller dålig, utan vi måste tillsammans med er medlemmar komma fram till vad en stunthoj är!Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.
-
2011-01-20, 01:52 #63
Om vi jämför en stuntdel under projekt och en under bilder så ser jag i princip bara fördelar hos bilder.
På forumet i dagsläget kan man räkna duktiga stuntare och riktiga stunthojar med fingrarna, däremot så kryllar det utav folk som åker bakhjul och sätter ringarna med den tolvplattsutrustade brukshojen, såna passar minst lika bra under respektive cross/sm/scoot-kategori. Däremot om man har en bildkategori enbart för stunt kan man slänga upp bilder på när man slangar med i princip vad som helst, även byggbilder och annat så man har allt man vill visa upp samlat i en tråd.Don´t make excuses, make horsepower!
-
2011-01-20, 17:29 #64Medlem
- Reg.datum
- May 2010
För att kvala ska man lägga in en video på sig själv när man slänger hojen rakt i ner i gatan!
Då slipper man alla eloxeringsbögar iaf!
-
2011-01-20, 20:23 #65
Att mopeden ska vara stunt anpassad? alltså inte en boatian utan blinkersglas
Crosshjälm säljes!
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...233#post241233
-
2011-01-20, 23:43 #66
-
2011-01-21, 17:03 #67

Svara med citat