ägare till moped?

Hej.

köpte nyss en gammal reservdelsmoppe av en kompis, moppen har bara motor kablar och ram kvar.
    Sedan visar det sig att min kompis fick/köpte den av hans polare, denne personen har han ej fått kontakt med sen ett halvår tillbaka.
    och han står fortfarande som ägare till den.
    Och detta vet jag är sant för jag kände också han som står som ägare på moppen.
    Hur ska man göra nu?
    moppen står i mitt garage och ingen får tag på han som äger den.

Citat Ursprungligen postat av david Visa inlägg
    Hej.

köpte nyss en gammal reservdelsmoppe av en kompis, moppen har bara motor kablar och ram kvar.
    Sedan visar det sig att min kompis fick/köpte den av hans polare, denne personen har han ej fått kontakt med sen ett halvår tillbaka.
    och han står fortfarande som ägare till den.
    Och detta vet jag är sant för jag kände också han som står som ägare på moppen.
    Hur ska man göra nu?
    moppen står i mitt garage och ingen får tag på han som äger den.
    Hur kommer det sig att ni inte får tag på han då? Är ju bara att åka hem till killen.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

en dag kom han inte till skolan mer och lärarna berättade inte varför.
    han jag köpte moppen av var en av hans närmaste vänner och han har ingen aning om vart han e eller bor.

Då är ju frågan om det är en EU 45 moped eller inte. Är det de så är det bara att ringa transportstyrelsen.
    Är det eu 25 så finns det iget register över ägare, och då kan inte en moppe "stå" på någon.

Fråga på de ?

De e en EU 45

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Har du ram eller regnr så är det ju lätt att kolla upp
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in