Sidan 1 av 4 123 ... Sista
  1. #1
    Jultomtens avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Ort
    Nordpolen
    Inlägg
    15

    Finns det några snälla barn här?

    Ja, har ni varit snälla i år mina små gossar och flickor?

    Ni får gärna skriva eran önskelista här, mitt minne är så dåligt och gammalt. Så var snäll att hjälpa Jultomten att komma ihåg det ni önskar er!


    God Jul Allesammans!


  2. #2

  3. #3
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Tja tomten, Jag önskar mig en am6 cdi och nått effekt rör till drac
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  4. #4
    En kebabpizza, tack på förhand.
    2674/2

  5. #5
    Jaa, jag är snäll!

    Önskar mig en iPhone, massa cash och PS3 hihih

  6. #6
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    Önskar mig yasuni R , eller ögonbryn piercing + cash

  7. #7
    Jag hat ätit upp maten hela året och borstat tänderna både morgon och kväll. Så om jag inte får en Ipad nu så tänker jag bli grovt kriminell, börja knarka samt börja extraknäcka som prostituerad. Snälla tomten .

  8. #8
    En BMW E36

  9. #9
    Jultomtens avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Ort
    Nordpolen
    Inlägg
    15
    Hohoho, vad duktiga ni är! Men finns det inga mer snälla barn på detta trevliga forum?

  10. #10

  11. #11
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Jag önskar mig bara fred på jorden Men en Twins PVL digital hade inte varit fel att komma med i skorstenen
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  12. #12
    En shopper!
    Yellowfail

  13. #13

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Önskar mig en ny skidoo summit 800 men om det inte går så skulle en mclaren f1 skulle inte sitta fel hemma i carporten
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #14
    jag har varit så snäll i år, nästan lite för snäll ibland

    • En ny dator med Intel i7, ordentligt med ram och snabba klockhastigheter
    • Externt ljudkort, Digidesign eller M-Audio
    • En ny mobil med antingen WP7 eller Android 2.3
    • M-Audio Oxygen 25
    • en Vestax Typhoon midi controller
    • Ett riktigt härligt 2011!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #15
    Ja, men jag är dock inte en utav dom. Kom tomtejävel så tar vi en hutt istället...

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    En BMW E36
    Köp min

    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Jag önskar mig bara fred på jorden Men en Twins PVL digital hade inte varit fel att komma med i skorstenen
    Haha, klassiker!

    Själv önskar jag mig ALLT som man kan behöva när man flyttar hemifrån. Allt från toaborste till Matbord och serviser, glas bestick. Med andra ord Presentkort på IKEA

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    • Externt ljudkort, Digidesign eller M-Audio
    kan flika in att jag har ett m-audio externt ljudkort (fasttrack pro). m-audios drivrutiner är retarded^1000, man kan inte använda deras asio-drivrutiner i sitt ljudprogram, ex.vis cubase och samtidigt använda ljudkortet till resten av datorn, då blir det fucked up med bitrates och annat, det funkar inte alls. ett jävla piss är det.
    det jag har gjort för att lösa det är att jag kör m-audio't bara i cubase, inget annat. sen har jag resten kopplat till det inbyggda ljudkortet via optisk kabel. allt är kopplat till min hembioreceiver och vidare till högtalarna.
    när jag vill köra cubase ändrar jag bara ingång på hembioreceivern och vice versa när jag vill ha ljudet från allt annat. krångligt men det funkar.

  18. #18
    så mycket cash att det går att köpa sig fri från allt eller ett penga träd
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    kan flika in att jag har ett m-audio externt ljudkort (fasttrack pro). m-audios drivrutiner är retarded^1000, man kan inte använda deras asio-drivrutiner i sitt ljudprogram, ex.vis cubase och samtidigt använda ljudkortet till resten av datorn, då blir det fucked up med bitrates och annat, det funkar inte alls. ett jävla piss är det.
    det jag har gjort för att lösa det är att jag kör m-audio't bara i cubase, inget annat. sen har jag resten kopplat till det inbyggda ljudkortet via optisk kabel. allt är kopplat till min hembioreceiver och vidare till högtalarna.
    när jag vill köra cubase ändrar jag bara ingång på hembioreceivern och vice versa när jag vill ha ljudet från allt annat. krångligt men det funkar.
    jo men ljudkortet är enbart tänkt att användas för musikproduktion, iallafall för mig. Går dock med Digidesigns ljudkort att man kan använda ljudkortet samtidigt till allt möjligt. I skolan t ex så har vi ett Digidesign ljudkort med firewire, och där använder vi det till Reason, Logic Pro, Pro Tools, Ableton samt Spotify och de grejerna.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  20. #20
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Pengar till nytt topplock, kammrem och vattenpump till en Volvo 850 GLT!!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  21. #21

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Fyfan vad torrt du.

  22. #22

  23. #23
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Fyfan vad torrt du.
    Jag? haha
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  24. #24
    Jag önskar att min fina snela Derbi senda vill fungera igen..


    Senast redigerat av Prodirt den 2010-12-08 klockan 18:35.

  25. #25
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Jag har varit snääll! Men troligtvis inte tillräckligt snäll för att få både en iPad och en SSD?

    Har ju tillochmed pyntat min avatar _själv_

  26. #26

  27. #27
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag vill ha en Iphone 4 och cash is king
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Vad ska du med en sådan här till? eller visst, på vintern kan de va soft

    Släpfordon
    Yellowfail

  29. #29

  30. #30

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag är alltid snäll Tomten! Har inte bannat någon på ett tag nu.

    Vad som står på min önskelista är:


    • Knivsett av något bra märke (Köksknivar)
    • Presentkort på klädesaffärer
    • Pengar fungerar alltid
    • En ny bättre mobil

    Vad jag kommer på nu.
    Var nu en snäll pojke till nästa år också
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in