Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Ämne: MNF Tröjor

  1. #31
    Testade göra en seriösare. Går dock på 770 kr, men är ett förslag i alla fall.




    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  2. #32
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Testade göra en seriösare. Går dock på 770 kr, men är ett förslag i alla fall.




    gillar inte police <3 me.. men allt annat var riktigt grymt, skulle kunna tänka mig att köpa en sådan, fast för en mer rimlig summa
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  3. #33
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Tycker man kanske borde ha sitt namn istället för, Police <3 me. Tex, Hutti @ MNF
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  4. #34
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Tycker man kanske borde ha sitt namn istället för, Police <3 me. Tex, Hutti @ MNF
    +1!
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  5. #35
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Citat Ursprungligen postat av ReDoZz Visa inlägg
    Jag hoppas att det inte gör något om jag föröker styra detta men har sett lite saker som faktiskt är lite opassande.

    Jag har nu sett ett antal bildrag komma fram, men om jag ska vara ärlig har det faktiskt vart urkassa ideer, roliga och retande men inget som skulle höja ryktet om MNF.

    Vi ska försöka skapa något snyggt och prydigt som får mnf via utseendet verka intressant och lockande för de som redan inte är medlämmar eller bara helt enkelt göra reklam och sprida.

    Och de två bästa alternativen är : Hood tröja med dragkejdra, och T-Shirt. (det skulle inte skada med acessoarer såsom nyckelringar, nyclekband datorfodral mm, men detta vid ett senare skede)

    Så nu behöver vi lite matrial för att kunna göra en desig och det är naturligtvis Moppenet loga. Skulle vart snäll om admin kunde publicera en länk så man kan leka lite och tänka ut på en design. Och skulle vart bäst om olika personer skickar in SERIÖSA bidrag som användare senare ska rösta på.

    Nå vad säger folket om mitt bidrag/idé??
    Låter jävligt bra!
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    gillar inte police <3 me.. men allt annat var riktigt grymt, skulle kunna tänka mig att köpa en sådan, fast för en mer rimlig summa
    Jo, samma här. Letade efter Mnf-loggan, men fanns inte. I så fall hade det självfallet blivit den
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av ciaoroxx Visa inlägg
    Låter jävligt bra!
    Bra, tack uppskattas verkligen, nu så far vi upp med fina bidrag !

    Bra philip, den såg bra ut men försök ha med moppenet foreum logga osv

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av ReDoZz Visa inlägg
    Bra, tack uppskattas verkligen, nu så far vi upp med fina bidrag !



    Bra philip, den såg bra ut men försök ha med moppenet foreum logga osv
    Någon som orkar kan gärna ta bilderna jag la upp och kludda över polistecknet med en Mnflogga, men frågan är ju ifall det skulle gå att beställa sen eftersom man då tar in bilder utifrån.

    Kanske går ändå?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Någon som orkar kan gärna ta bilderna jag la upp och kludda över polistecknet med en Mnflogga, men frågan är ju ifall det skulle gå att beställa sen eftersom man då tar in bilder utifrån.

    Kanske går ändå?
    Det ska det faktiskt göra! Men liksom jag hade köpt men men många hade skippat att göra det. Ska kolla med en tryckerifirma och kolla om man kan få hood med mitten dragkedja för väldigt bra priser !

  10. #40
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Inte drag kedja det är inte nice
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Inte drag kedja det är inte nice
    håller med!

  12. #42
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    dragkedja är så mycket skönare!
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  13. #43

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Inte drag kedja det är inte nice
    Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    håller med!
    Håller med jag också
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    dragkedja är så mycket skönare!
    Det ser ju ut som man har flaggstång när man sitter och tröjan korvar sig bara då , irriterande som fan ju
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg


    Det ser ju ut som man har flaggstång när man sitter och tröjan korvar sig bara då , irriterande som fan ju
    så sant

  15. #45
    Buuh på er haha ! Men men smaken e som baken, men utan dragkedja vinner vadet iaf så [CHECK/DONE] ON THAT !

  16. #46
    Gjorde en liten edit på den som var upplagd:

    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  17. #47
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Din såg skit bra ut, Men tycker fortforande att det borde finnas ens namn också, så de vet vem på mnf man är ifall man träffar en annan mnfare asså
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  18. #48
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Inte så mycket kladd och sen namn skulle vara grymt! Och inte dragkedja.

  19. #49
    Här kommer baksidan på den som va

    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  20. #50
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Det ser vacker ut utan dragkedja, dock vill jag ha en annan färg
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  21. #51
    Jo asså jag orkade inte pilla, men visst kan göra en svart också
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av Mwidén Visa inlägg
    Här kommer baksidan på den som va

    Baksidan ska inte vara ändrad, endast framsidan. Är inte "Ingen fotograferings-bilden" där, så blir inte poängen med patenttexten uppfylld. Men kör på Mnf-märke på framsidan istället för "Police <3 Me", så blir tröjan hur fet som helst.

    Edit.




    Antingen eller där. Vet inte ifall någon av de olika var snygga, men är förslag åtminstone.
    Senast redigerat av Philip den 2011-04-07 klockan 20:41.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  23. #53
    Här är den sista jag gör, tycker personligen utformningen är riktigt snygg och stilren, kanske kan någon göra en moppe på baksidan som är lite större och vit istället?






    // Mwidén
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  24. #54

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Slängde ihop en snygg design.



    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  25. #55
    Skulle du kunna skicka över den bilden, med den stora moppenet scootern? Så ska jag göra en med final touch

  26. #56
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Fan detta blir ju bara bättre och bättre

    Btw: Mxfiddes såg riktigt fin ut
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  27. #57
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Mwidén Visa inlägg
    Här är den sista jag gör, tycker personligen utformningen är riktigt snygg och stilren, kanske kan någon göra en moppe på baksidan som är lite större och vit istället?







    // Mwidén
    Tycker denna va finast
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av Mwidén Visa inlägg
    Här är den sista jag gör, tycker personligen utformningen är riktigt snygg och stilren, kanske kan någon göra en moppe på baksidan som är lite större och vit istället?






    // Mwidén
    Den är skit snygg fast ser lite tattigt ut med texten på snedden. Skulle vara perfekt om den var rakt längst ner mot resoren om du fattar
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  29. #59
    Här kommer en sista från mig, nu ser dem ut som jag vill iaf

    Kanske vore en omröstning bra?

    Framsida


    Baksida 1


    Baksida 2


    thanks for me


    Citat Ursprungligen postat av Slask Visa inlägg
    Den är skit snygg fast ser lite tattigt ut med texten på snedden. Skulle vara perfekt om den var rakt längst ner mot resoren om du fattar
    Ja det går ju att fixa lätt, men tyckte det kunde vara lite flashigt Men visst lägger upp en för dig med då
    Senast redigerat av Mwidén den 2011-04-07 klockan 23:29.
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  30. #60
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Slängde ihop en snygg design.



    Bästa hittills. Inget trams utan stilren. Sen namnet på ryggen med tydlig moppenet.nu text är feting najs!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in