moppe Allt stunt i ett

jag tycker att allt som handlar om stunt ska vara i en flik, alla stunt bilder, filmer, projekt, allt som handlar om stunt, någon som inte tycker det är bra

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Tycker det är bra som det är nu, är inte så livat i stuntavdelningen direkt så moppeprojekten kommer förmodligen att dö ut där... Men en annan sak jag kan tänka mig är att vi stuntnissar kan ha "egen" projektavdelning så som racing..
    +1 ! det tycker jag med !

Tycker det är bra som det är nu, är inte så livat i stuntavdelningen direkt så moppeprojekten kommer förmodligen att dö ut där... Men en annan sak jag kan tänka mig är att vi stuntnissar kan ha "egen" projektavdelning så som racing..

håller med!

Reg.datum
    Mar 2009
    Detta vill vi ha, jag är villig att betala 32 kronor för en sådan flik! (allt jag har på mobilen)

NeeX
    Gäst
    Likadant med custom avdelning isåfall, det är just de två flikarna som det pratades om på förra forumet. Är trött att ha mitt projekt bland massa oseriösa skitprojekt där man dekalkittar en skabbig speedfight osv. Custom och stunt bör tilläggas!

NeeX
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Mitt ligger i bilder, men är mer som ett projekt :shifty:
    Ja men du är ju lite outsider :p Alla vet!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in