1. #1
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325

    Tack för att ni gör detta! Älskar er <3

    Vill bara tacka er som tar tag i detta och verkligen anstränger sig!
    Här kommer jag verkligen börja "hänga"
    Älskar er

  2. #2

  3. #3
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    My bad >.<

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Finns dock en liknande tråd i övrigt-delen, men den kanske inte dög för dig?
    Han kanske missade den? Ha trevlig attityd istället, det ska vi ha här på forumet

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Slaerk Visa inlägg
    Han kanske missade den? Ha trevlig attityd istället, det ska vi ha här på forumet
    Håller med starkt! Saken vi vill här är ju egentligen bara att fortsätta den gamla trevliga stämningen vi hade på det gamla MNF, som det nu så fint blir.

    Har dock lite problem med vem alla är nu, men det lär man väl klura ut förr eller senare

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Håller med starkt! Saken vi vill här är ju egentligen bara att fortsätta den gamla trevliga stämningen vi hade på det gamla MNF, som det nu så fint blir.

    Har dock lite problem med vem alla är nu, men det lär man väl klura ut förr eller senare
    Ja lite jobbigt med klappträ'en som byter nick. Men dom har ju skapat en tråd för det, och annars får man väl fråga snällt i gästboken.

  7. #7
    De flesta (iallafall dem jag uppmärksammat) har ju skrivit i sin signatur vad de hette på MoppeNet.com.

  8. #8
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    håller helt med! och jag hoppas att fler och fler använder det här forumet istället för garagego, jag gillar inte den sidan, den är så krånlig, den här är med lik originalet. tack så mycket !<3

  9. #9
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jahapp, denna tråd vart populärare än jag trodde, kan vi låsa nu?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in