Sidan 5 av 5 Första ... 345
  1. #121
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    du har halt klart inte mycket innanför panbenet.
    Halt klart, va?
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    "dem gör så, då får jag de med"
    Vilka får jag?
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  2. #122

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Halt klart, va?

    Vilka får jag?
    Men ja, du skrev en korkad kommentar och låtsas nu vara ett troll och failar brutalt. Du har fan inte vart den smartaste förut heller så fuck off.

  3. #123
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Men ja, du skrev en korkad kommentar och låtsas nu vara ett troll och failar brutalt. Du har fan inte vart den smartaste förut heller så fuck off.
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Skulle man dra av en en atombomb i Tokyo skulle flera miljoner dö, men det hände inte.
    Så du tror att jag inte trollade med den kommentaren?
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  4. #124
    Användare Linus lugnar ner sig med bilderna i fortsättningen. Så, nu har en moderator sagt till dig.

    Poängterar än en gång att personangrepp inte ska förekomma, ni har hållit tråden vid liv i ett tag nu, skulle vara synd att behöva ta bort den när vissa faktiskt sköter sig.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  5. #125

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Stötande bild nedan //mod
     



  6. #126

  7. #127
    Tänk om valet hade vart om nån vecka, lovar att Sverigedemokraterna hade blivit Sveriges tredje största parti

  8. #128
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Tänk om valet hade vart om nån vecka, lovar att Sverigedemokraterna hade blivit Sveriges tredje största parti
    vänta till 2014
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  9. #129
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Om sverigedemokraterna kommer med i riksdagen så småningom flyttar ja utomlands (Y)
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  10. #130
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Om sverigedemokraterna kommer med i riksdagen så småningom flyttar ja utomlands (Y)
    börja leta ställe omgående, de har ju för fan redan kommit in med 20 mandat. skönt att du hänger med i svängarna!

    och har du verkligen mått så dåligt/ens märkt att de kommit in i riksdagen?

  11. #131
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    börja leta ställe omgående, de har ju för fan redan kommit in med 20 mandat. skönt att du hänger med i svängarna!

    och har du verkligen mått så dåligt/ens märkt att de kommit in i riksdagen?
    Jag menar mer så om dom får makt så dom kan ändra på större saker.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  12. #132
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    börja leta ställe omgående, de har ju för fan redan kommit in med 20 mandat. skönt att du hänger med i svängarna!

    och har du verkligen mått så dåligt/ens märkt att de kommit in i riksdagen?
    +1
    Det här dådet lär inte missgynna dem heller.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #133
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Jag menar mer så om dom får makt så dom kan ändra på större saker.
    Dom är vågmästare just nu. Flytta Asap!
    En svensk tiger!

  14. #134
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Jag menar mer så om dom får makt så dom kan ändra på större saker.
    De är demokratiskt invalda i Riksdagen och det MÅSTE vi respektera.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #135
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Jag menar mer så om dom får makt så dom kan ändra på större saker.
    Som?
    Det är för övrigt ett parti som är hatad från båda hållen, extremhögern anklagar dem för att vara ett gäng judar och vänstern kallar dem för nazister. Lite lustigt är det allt..

    Och inte konstigt att de kan få fler väljare i framtiden, de är ju trots allt de enda som bryr sig om problemet. Det är inte kul att vi har cirka 200 potentiella självmordsbombare i landet..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  16. #136
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Som?
    Det är för övrigt ett parti som är hatad från båda hållen, extremhögern anklagar dem för att vara ett gäng judar och vänstern kallar dem för nazister. Lite lustigt är det allt..

    Och inte konstigt att de kan få fler väljare i framtiden, de är ju trots allt de enda som bryr sig om problemet. Det är inte kul att vi har cirka 200 potentiella självmordsbombare i landet..
    Ja och hur många "potensiella" självmordsbombare tror du det finns i andra länder? Bara för att säpo flaggar folk betyder de inte att de kommer spränga sig själv i bitar. Och vilket enda problem är det bara sd som bryr sig om, att en snubbe spränger sig i luften?

  17. #137
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Ja och hur många "potensiella" självmordsbombare tror du det finns i andra länder? Bara för att säpo flaggar folk betyder de inte att de kommer spränga sig själv i bitar. Och vilket enda problem är det bara sd som bryr sig om, att en snubbe spränger sig i luften?
    *Potentiella, det är för övrigt 200 för många. Och de är inte flaggade för ingenting heller, tror nog en stor majoritet av dem anser att detta med terroristdåd är ok.

    Nej, men att förklara det lite bättre. Det är fel att kritisera en religion som islam och dess brutala brister, och det enda partiet som gör det..ja du fattar vilket. Ifall de övriga partierna skulle få tummen ur röven någon gång angående detta med att våga kritisera vissa känsliga ämnen, skulle SD inte ha lika många väljare som nu. Jag själv tycker inte att de är ett jättebra parti, då de är lite för koncentrerade på detta angående invandring osv. men jag är inte förvånad över deras framgång som sagt.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  18. #138
    Börjar bli en härlig diskussion här . Själv är jag väldigt glad över att SD kom med i riksdagen, då det verkar som att det är det enda parti här i Sverige som över huvud taget vågar ta upp frågan om invandring. Dags att det sker en förändring, annars kommer Sverige se ut som Irak om tio år

  19. #139
    Citat Ursprungligen postat av tarzan Visa inlägg
    börjar bli en härlig diskussion här . Själv är jag väldigt glad över att sd kom med i riksdagen, då det verkar som att det är det enda parti här i sverige som över huvud taget vågar ta upp frågan om invandring. Dags att det sker en förändring, annars kommer sverige se ut som irak om tio år
    usa-invadering fuck to da yeah!
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  20. #140
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Börjar bli en härlig diskussion här . Själv är jag väldigt glad över att SD kom med i riksdagen, då det verkar som att det är det enda parti här i Sverige som över huvud taget vågar ta upp frågan om invandring. Dags att det sker en förändring, annars kommer Sverige se ut som Irak om tio år
    Du är inte ensam om att tycka så
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in