Sidan 5 av 9 Första ... 34567 ... Sista
  1. #121
    8.258 på 201 körde jag på finns bevis
    Team HER
    8.25@201m NO NX
    7.4@150m

  2. #122
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av anti_speedy Visa inlägg
    8.258 på 201 körde jag på finns bevis
    Du finns med i listan
    Don´t make excuses, make horsepower!

  3. #123

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    231
    skulle vara intressant om man la upp bänk papper som bevis i tråden. har svårt att se moddlaren plocka ut 27hk ur R/t 70. Men roligt om det stämde.

  4. #124
    Citat Ursprungligen postat av nickelaas Visa inlägg
    skulle vara intressant om man la upp bänk papper som bevis i tråden. har svårt att se moddlaren plocka ut 27hk ur R/t 70. Men roligt om det stämde.
    Finns på sida 3.

  5. #125
    De stämmer inte för 5 öre Kanske på has bänk men hörde att han va på bike i Trollhättan och bänka och endast Fick ur 20.7
    Team HER
    8.25@201m NO NX
    7.4@150m

  6. #126
    Sen varför säger folk att han har fått 27hk när grafen endast räcker upp till 26 högst? Troligen så visar bänken ett par HK för mycket.

  7. #127

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    231
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Finns på sida 3.
    tack orkade inte leta, men bra att skriva upp 27hk när den inte ens toppar det. Man kan väl tillägga att man kan ställa om lite i programmet hans. är inte all hans bänk spec. korrekt inställda kan man få upp grafer på 10 - 20 hk mer än vad som stämmer. man måste kalibrera bänkarna med andras om man gjort den själv. Man brukar se vad maskinerna gör för tider sedan så det är väl inget för mig att orda om just nu.

    27 hk vet jag inte ens om stage6 själva kommit upp i med den men skall surfa lite till.
    hej

  8. #128
    Rofl.

  9. #129

  10. #130
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Jag med min mt65 på 13.1s @ 150m
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  11. #131
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  12. #132
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Synd att du inte fick med dig roxxen och satte lite härliga tider
    Yes , dock är det neos ram med aerox motor , men du kan kalla det vad du vill
    Men ja satsar på nästa meet och hoppas på bättre!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  13. #133

  14. #134
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Mer info! 70cc? portad?
    65 , kan väl säga 70cc .
    Oportad
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  15. #135
    Körde 12.643 karlstad 2009 med derbin (tidkort finns )
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  16. #136
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Körde 12.643 karlstad 2009 med derbin (tidkort finns )
    Tråkigt att det inte fanns mer plats på 201 meter då
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  17. #137
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  18. #138
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Tråkigt att det inte fanns mer plats på 201 meter då
    That sucks
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Mer info där och guurriiiisss
    Finns ingen plats i listan så behövs inte
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  19. #139
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Uppskrivet höhö
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  20. #140
    We got first dyno results from the winning engine in the 71-90cc class. Filippo Costantino prepared a 74cc version (47,6x42mm) of the R/T cylinder and made a awesome 28,44 bhp on the rear wheel !!!! R/T now goes bigbore !

  21. #141
    moddlarens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    dalsland
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av anti_speedy Visa inlägg
    De stämmer inte för 5 öre Kanske på has bänk men hörde att han va på bike i Trollhättan och bänka och endast Fick ur 20.7
    Då har du hört fel, jag har aldrig varit på BIKE o bromsat någon gång med någonting så det är fel.

    Därimot så har jag bromsat en gång hos westbike för att få kolla att min bänk stämmer mot deras bänk, och det skiljer ca 0,1 hp på bakhjulet.

    den bänkningen är den första som R/T,n råkade ut för och dom ger någonstans runt 21 hp om man bara skruvar samman grejorna o kör.
    lägger man lite tid på tändningen och testar förgasare så sticker effekten till 23-24 hp fortfarande orörd.

    Nu är det samma hp som roost bromsade ur och flera TEAM gjort om du/ni letar på Youtube med orörda R/T 69cc,

    Det är nu sammarbetet med ROOST kommer min pipa från ROOST ser ut som en scooter pipa men är en om räknad ROOST-R/T pipa för scooter men nu mera för växellåda, betydligt kraftigare sugsignal förändrad 3 diffusor något grövre mage och något brantare slutkona, lita längre stinger med annan diameter. bestyckade ned från 450 till 180 i munstycke med denna pipa PGA sugsignalen.

    Så jo den ger det bilden visar tråkigt men sant. R/T 95 på väg hem. Parmakit biggbore färdig på golvet. ny crome molly ram byggs osvosv.

    mvh moddler

    Just det som wigart säger så på STAGE6 facebock sida så är rekordet just nu 28,44 ur R/T;n

  22. #142
    moddlarens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    dalsland
    Inlägg
    120
    Daanne

    varför pratar du om min bänk när du inget vet om den?? Bänken visar utan problem upp till 60 hp i grafen så var får du dina uppgifter från??

    mvh

  23. #143
    låg på 8.9 med min gamla airsal på 150 meter .. men har tyvärr inte något bevis på de

  24. #144

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Fäskekörkan
    Inlägg
    45
    Längesen jag var inne på forumet nu och jag var tvungen att kolla hur lågt ner men låg nu efter 2 år av vila från allt som heter mopeder.
    Men det var inte så illa som jag trodde att det skulle bli, betan ligger i top 3 fortfarande, sjukt kul!
    Fortsätt utveckla sprint hojarna i landet.
    Ha det bra!

  25. #145
    Citat Ursprungligen postat av Markai Visa inlägg
    Längesen jag var inne på forumet nu och jag var tvungen att kolla hur lågt ner men låg nu efter 2 år av vila från allt som heter mopeder.
    Men det var inte så illa som jag trodde att det skulle bli, betan ligger i top 3 fortfarande, sjukt kul!
    Fortsätt utveckla sprint hojarna i landet.
    Ha det bra!
    Oroa dig inte, ja ska snart putta ner dig
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Lämna landet idioter. SD

  26. #146

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Fäskekörkan
    Inlägg
    45
    Citat Ursprungligen postat av BernhardssoN_91 Visa inlägg
    Oroa dig inte, ja ska snart putta ner dig
    Det får du så gärna göra, hoppas du lyckas för de gör mig ingenting
    Mvh

  27. #147
    Har pmat en hel del med moddlaren här och han är sjukt kunnig så ja tror definitivt på att han fått ut dom siffror grafen visar, han sitter inne på mkt mkt kunskap, är nog itne allt för många i sverige som är mer kunniga på han när de gäller små tvåtaktare, han har gett mig många värdefulla tips på vart man ska leta efter fakta. Mkt tack vare han ja nu har mer teoretiskt kunnande än de stora antalet hör på moppenet.

    Var inte så snabba med att döma bort saker utan att ha alla ess i ärmen.. Moddlaren är den mest trovärdiga som skrivit i denna tråden, varför skulle en man på en bit över 40 ljuga? tror ni verkligen han har behov av att skryta inför 15 åringar? njää, tror inte det va..

    Inte ens ja som är 23 och har en riktigt ovanlig hoj har det suget, behöver inte 14 åringars beundran, ja kör knappast snabbare pga det.



    Jag ska trots det lägga upp bilder på min hoj, en äkta zip 2 SP, inte en vanlig zip med SP kåpa som alla andra har här, denna har enkelsvingen och rs 24 fram och bak, mm mm mm, finns inte mkt mer man kan göra med den nu, klar inom en vecka är den med

    Som sagt, bilder och teampresentation kommer upp inom kort, TM-Racing är teamet ni kommer bli frånkörda av så lägg det på minnet Ska se till så att ja har en dekal bak ni kan titta på när ni ska försöka köra ifatt oss
    En miljon nollor kan aldrig bli mer än en

  28. #148
    En zip SP ska inte få kallas Sp utan enkelsving, så enkelt är det bara, det är ingen SP utan sving så ja fattar inte varför alla skriver att dom har en "SP" när det är en vanlig zip med annan kåpa

    Det är som att slänga på aerox kåpa på en neos sen säga att man har en aerox, inte rätt nånstas..

    Ja kommer ställa upp på dragrace ja men min första prioritet är banracing då jag gillar att svänga, händer liksom inte så mkt roligt rakt fram, köra rakt fram med full gas kan la vem fan som helst göra, bana däremot är en annan sak, där handlar det om skicklighet, inte om mest nerlagda pengar eller mest hästar.
    En miljon nollor kan aldrig bli mer än en

  29. #149

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    231
    Citat Ursprungligen postat av MJK Visa inlägg
    Har pmat en hel del med moddlaren här och han är sjukt kunnig så ja tror definitivt på att han fått ut dom siffror grafen visar, han sitter inne på mkt mkt kunskap, är nog itne allt för många i sverige som är mer kunniga på han när de gäller små tvåtaktare, han har gett mig många värdefulla tips på vart man ska leta efter fakta. Mkt tack vare han ja nu har mer teoretiskt kunnande än de stora antalet hör på moppenet.

    Var inte så snabba med att döma bort saker utan att ha alla ess i ärmen.. Moddlaren är den mest trovärdiga som skrivit i denna tråden, varför skulle en man på en bit över 40 ljuga? tror ni verkligen han har behov av att skryta inför 15 åringar? njää, tror inte det va..

    Inte ens ja som är 23 och har en riktigt ovanlig hoj har det suget, behöver inte 14 åringars beundran, ja kör knappast snabbare pga det.



    Jag ska trots det lägga upp bilder på min hoj, en äkta zip 2 SP, inte en vanlig zip med SP kåpa som alla andra har här, denna har enkelsvingen och rs 24 fram och bak, mm mm mm, finns inte mkt mer man kan göra med den nu, klar inom en vecka är den med

    Som sagt, bilder och teampresentation kommer upp inom kort, TM-Racing är teamet ni kommer bli frånkörda av så lägg det på minnet Ska se till så att ja har en dekal bak ni kan titta på när ni ska försöka köra ifatt oss
    Jag utmanar dig! På både bana och sprint. Tror jag kommer sopa banan med dig

  30. #150

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in