Hybridvisning

Cool 70cc till Jetforce 07.

Tjena! Har en Jetforce 07a som gårl ite förlångsamt enligt mig och tittar på 70cc!
    Det jag har på den nu är Stage6 pro replika röret och zx vikter samt fjädrar!
    Vad är det jag skulle behöva köpa om jag nu köper en 70cc sport säg Malossi

OBS ska köpa större förgasare! 17,5 eller 19mm ? vilken är bäst att ha?

Tack på förhand!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Köp Stage6 sport pro, 19mm det skulle nog lira bra tsm
    Nice men har du någon länk på Cyllen? hittar ingen sådan på twostroke, Scooter attack eller Scooter-Shoppen
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Det fanns tydligen inte till jetforce trodde det va samma motor som på spf2 men det fanns en polini, malossi, airsal bara att välja mellan dom
    haha jo har hört att Airsal skär ganska lätt? men blir not malossin dåra

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    jetforce har samma motor som ludix , kolla blocket efter cyllar =) , airsal cyllarna skär inte alls lätt , sätt på allt ordentligt ha bra & rätt mängd olja & inställd moppe så håller de

Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    jetforce har samma motor som ludix , kolla blocket efter cyllar =) , airsal cyllarna skär inte alls lätt , sätt på allt ordentligt ha bra & rätt mängd olja & inställd moppe så håller de
    Men vad jag har hört så skär dem lätt och klarar inte mycket värme så då skär det Vill ha någon pålitligt cylle som klarar av värmen och att den kan ta lite stryk för att alla kör ju inte perfekt...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in