Sidan 12 av 12 Första ... 2101112
  1. #331
    *ta bort inlägg*
    Rieju RRX

  2. #332
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Kanske inte helt rätt ute men det känns endå som detta är ett lite lurigt fall !
    Jag har ju laddat upp mina stunt videos på youtube och nu efter ett tag så kollade jag min inkorg. så hade jag fått ett brev från någon som heter kent och är 42år och jobbar som p-vakt och han ville sponsra mig på skor från junkyard. och det fick bara vara skoroch inget annat. och han ville sponsra som privatperson.. och i nästan varje medelande så sa han att jag skulle lägga till honom på msn. så han skickade konstant i varje medelande sin email adress.. och i nästan varje mening så gjorde han smilies ( :p, , xD , )
    jag tog inte han seriöst men jag tackade självklart ja och fråga lite om honom och vrf han ville det. han svarade kort fattat : du är grym och jag vill sponsra dig på skor. men du lägg till mig på msn blbalba varje gång.
    Men jag la aldrig till honom... jag litade inte på honom så värst mkt när han gjorde små smilies hela tiden och var skit på att jag skulle lägga till honom på msn.. + hans youtube account name är chipssmedipp lr någe liknande..

    tänkte höra om någon annan som fått liknande ? är det någon fulgubbe som försöker luras på något vis eller vad kan detta vara.. ^^
    lägg till honom, vad har du att förlora på det?

  3. #333
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    lägg till honom, vad har du att förlora på det?
    Hacka kontot elr liknande?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #334
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Hacka kontot elr liknande?
    det går inte att hacka ett konto hur som helst, och det är ju bara ett msn konto om han nu skulle göra det vilket är väldigt tveksamt.

  5. #335
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    det går inte att hacka ett konto hur som helst, och det är ju bara ett msn konto om han nu skulle göra det vilket är väldigt tveksamt.
    just därför jag inte orkar lägga till honom.. :p
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  6. #336
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    just därför jag inte orkar lägga till honom.. :p
    Om han vill köpa kläder till dig så kommer han ju fråga om din adress..

  7. #337
    Citat Ursprungligen postat av _robert_ Visa inlägg
    Lånar kompisens konto.
    Förgasare är skickad och det var ett membran jag skickade med och inte ett insug för det har jag aldrig skrivit. för det har jag aldrig sagt. Membran och förgasare är skickad. Borde kommit till dig nu


    /Jontee
    har forfarande inte fått mina saker.. gått 2 veckor nu ...

  8. #338
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    just därför jag inte orkar lägga till honom.. :p
    därför skaffar du ett TILL msn konto? ;D
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  9. #339

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    En kille har köpt lite delar av mig som jag skickade i torsdags.
    Han säger att han inga delar har fått och bussgods säger att dom inte har skickat något.
    Vad tycker ni att jag ska göra?
    Ska jag va på bussgods hårdare eller ska jag betala tillbaka pengarna till han som köpte delarna?

  10. #340
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    En kille har köpt lite delar av mig som jag skickade i torsdags.
    Han säger att han inga delar har fått och bussgods säger att dom inte har skickat något.
    Vad tycker ni att jag ska göra?
    Ska jag va på bussgods hårdare eller ska jag betala tillbaka pengarna till han som köpte delarna?
    Tryck på bussgods. Det är ju deras fel!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  11. #341
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    därför skaffar du ett TILL msn konto? ;D
    jag orkade inte lägga till honom på msn, hur fan ska jag då orka göra ett till konto?
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  12. #342
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    jag orkade inte lägga till honom på msn, hur fan ska jag då orka göra ett till konto?
    jag kan göra ett åt dig + kan lägga till han åt dig?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in