Sidan 8 av 12 Första ... 678910 ... Sista
    Pontakoj är en seriös säljare Även relativt billiga priser
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Lennart är en förbannat schysst säljare, skickar snabbt, TREVLIG, bra kontakt jahhh... allt som krävs av en säljare

Mvh isa (styre)

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Sk0gis är en bra säljare, Sålde mig en mutter och kopl.broms handtag, Betalade först, och han skickade det, kom fram idag!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Oliwer Erichsen(minns inte vad han heter här) skulle köpa mitt rör, affären var klar och han skulle lägga pengar på mitt konto dagen därpå. Dagen kom och men inga pengar, han har aldrig svarat på facebook/msn sedan dess och jag har verkligen försökt. Pratade även väldigt personligt så man litade på pojken. Så onödigt. Fast som tur är så skickade jag inte röret och sedan förväntade mig pengar

Så nu är röret till salu igen

hur gammal e du mannen?

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Blastergurra, det är ändå jobbigt att man har gjort en affär, och i slut ändan ångrar de sig och svarar inte alls, det hände mig 2 ggr när jag skulle köpa sp rör, 1 av en killen på blocket, och 1 av lazer94. Men sen hitta jag en skön kille så nu är röret påväg!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Andiih är riktigt bra säljare! Grejerna han hade skickat kom inte fram förrens typ veckan efter, hade de inte kommit fram hade han dock skickat nya grejer! STORT + på han som säljare!

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av PipaZ Visa inlägg
    Andiih är riktigt bra säljare! Grejerna han hade skickat kom inte fram förrens typ veckan efter, hade de inte kommit fram hade han dock skickat nya grejer! STORT + på han som säljare!

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    eftersom du inte skickade röret klaga inte.. man skickar ju ändå inte förrens köparen satt in pengar.
    Nej nej, självklart inte, men bara lite drygt att han inte vågar säga att han har ångrat sig, istället svarar han inte på msn/facebook.
    Men röret ska ändå skickas imorrn

Köp inget utav robin gebauer i falun, har väntat över ett halv år på mina saker...

ml65 är en mycket bra försäljare, fick sakerna efter ca 3 dagar
    IFK GÖTEBORG <3

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Robban021 Visa inlägg
    Köp inget utav robin gebauer i falun, har väntat över ett halv år på mina saker...
    Du har inte funderat på att göra någonting åt det?

Citat Ursprungligen postat av Robban021 Visa inlägg
    knacka på hemmos han?

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du har inte funderat på att göra någonting åt det?
    och vad troru jag har försökt då? :S

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    knacka på hemmos han?
    Ger han en chans till sen kommer jag till han och då blir de ränta på grejerna

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Webbe är en grym säljare, trevlig, snabb, och håller vad han säger
    FD rkan

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Webbe är en grym säljare, trevlig, snabb, och håller vad han säger
    Du är en ärlig köpare du med. Snabb överföring och bra kontakt!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    I don't get it..
    yes you do

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Sk0gis@MNF skickade grejerna snabbt.
    Dock var inte varorna i riktigt utlovat skick!

Köpte gashandtag, spänningsmuttern saknades och skruven var väldigt kort för den blivit avsågad
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Dock skickade jag en bild på gashandtaget. Sa aldrig att det var i toppskick heller. Men tycker att det är synd att du är missnöjd med köpet.
    Men om jag frågade efter ett KOMPLETT gashandtag tycker jag ändå de är magstarkt o inte säga att de saknas delar

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Jag får be om ursäkt, det fungerade bra för mig iaf utan den skruven.
    fungerade för mig också men var tvungen o kapa vajerhöljet och slipa ner nippeln

Kattens levererade lyktkåpa och pakethållare jävligt bra emballerat

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bör även säga att Sk0gis skulle skicka med en gasvajer, och efter betalning säger han att den är trasig. Schyst som sagt

Lek inte- är en bra säljare!
    Bra priser , snabb frakt och bra kontakt

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Bör även säga att Sk0gis skulle skicka med en gasvajer, och efter betalning säger han att den är trasig. Schyst som sagt
    En gasvajer kostar ca 20 kr på biltema? Vet att alla inte har dessa småpengar, det har inte jag heller men jag tycker samtidigt att Sk0gis är en av de bästa säljarna jag haft. Från att vi började snacka tills jag hade min airsal tog det ca 2 dagar. Han gör snabba och (enligt mig) bra affärer. Alla har en förmåga att överdriva om skicket för att få sålt varan, antar att även han har det. Men "fungerade för dig också men var tvungen o kapa vajerhöljet och slipa ner nippeln" så jag antar att det fungerar bra för dig nu? Sen om han inte har skickat med en sak som han har lovat får du och han göra upp en summa (som söte Lennart sa). Sen kan man alltid missförstå varandra mycket lätt med vad som ingår o.s.v. Det var inte meningen att lägga mig i men kände mig tvungen då jag verkligen gillar Sk0gis som försäljare.

Sen om han har lurat dig det vet inte jag, men som sagt kan missförstånd uppkomma vid affärer. Bara att sätta er en kväll på msn och chatta tills ni kommit fram till någonting.

//Webbe

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Klart jag kan köpa ny vajer, inte det som är problemet!
    Tycker bara det är dåligt att säga att allt är i bra skick. Sen när man betalat, då säger man att vajern är trasig.
    Och nämner inte ens att de saknas delar till gashandtaget?

köpte en variatorkåpa av TheMan i november förra året. Pröjsade 400kr. Han sa att den skulle passa, med det var visst bara vad han trodde eftersom båda var till peugeot (den var till en speedfight). Vi möttes vid ett ställe nära båda, och jag betalade, sa att den såg lite konstig ut, han sa då att jag bara skulle ringa ifall den inte passade. Kom hem och drog genast iväg ett sms att den inte passade. Han sa att vi skulle ta det senare... Har skickat flera PM till han och varje gång säger han "är i thailand", "nästa vecka" osvosv.. Nu har han helt och hållet slutat svara, skickade typ 3 PM igår, skrev i 2 av hans aktiva trådar och 2 ggr i hans logg. vet att han har sett allt för han har vart online flera gånger och har tom svarat i samma tråd fast HELT ignorerat mina inlägg. Någon som har lust att hjälpa mig få tillbaka mina 400spänn?
    Mvh

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in