Sidan 10 av 12 Första ... 89101112 Sista
  1. #271
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Eller så kan man ge honom en fet smäll och ta pengarna sen kan han dra åt helvete. Disskutera på PM med mig om du vill, skickar gärna min adress så du vet vart min brevlåda bor så kan du komma hem till mig och ge mig "***" om du blir lite uppretad nu.
    hahahahahaha, du e ju bara för gullig

  2. #272
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Eller så kan man ge honom en fet smäll och ta pengarna sen kan han dra åt helvete. Disskutera på PM med mig om du vill, skickar gärna min adress så du vet vart min brevlåda bor så kan du komma hem till mig och ge mig "***" om du blir lite uppretad nu.
    HAHAHAHAHAHA! Det var ju helt klart dagens! +1 på den!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #273
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    HAHAHAHAHAHA! Det var ju helt klart dagens! +1 på den!
    Ny sign? Funtar på't!

  4. #274
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Ny sign? Funtar på't!
    Gör't!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  5. #275
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Gör't!
    Känns dock fel när det va jag som skrev det, bättre ifall ngn annan gullunge gör de

  6. #276
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Känns dock fel när det va jag som skrev det, bättre ifall ngn annan gullunge gör de
    Jag kan inte, min är ju redan så extremt klockren!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  7. #277
    deusexmachina@mnf är en bra säljare, smidig att ha och göra med! Tack för en bra affär Malin!

  8. #278
    Citat Ursprungligen postat av August Visa inlägg
    deusexmachina@mnf är en bra säljare, smidig att ha och göra med! Tack för en bra affär Malin!
    Tack själv

  9. #279
    Rekomenderar Sk0gis@mnf, riktigt pålitlig kille med bra priser
    FlinkeN.
    Kolla gärna in min Gilera SMT

  10. #280
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Flinken Visa inlägg
    Rekomenderar Sk0gis@mnf, riktigt pålitlig kille med bra priser
    Det måste jag hålla med om!

  11. #281
    HEDIN@mnf är en bra säljare! Lätt att få tag på och varan var i samma skick som han sa!

  12. #282
    Rekomenderar engert som säljare. Snabb och smidig affär

  13. #283
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Rekommenderar Riesen som säljare!

    Även om jag krånglade till det lite så höll han humöret uppe och fullbordade affären så fort han kunde!! Mycket credz till dig!!

    Mvh
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  14. #284
    Skulle köpa ett rör av andersjohansson93 här på forumet och han sa att det gick bra osv och att han skulle skicka det om en vecka då han var bortrest eller vad det nu var. Nästa vecka så frågade jag han om han skickat det, men det hade han ju inte gjort. Men han sa att han skulle skicka det nästa dag. Det gjorde han inte heller. Sen vart han okontaktbar i några dagar och sen sa han att han inte ville sälja det längre. På dom 2 veckorna hade jag hunnit köpa ett rör av någon annan. Sjukt drygt.

    Kan rekommendera bca_hypermannen , fick ett nästan sprillans c21 till bra pris. Mycket nöjd med han
    Senast redigerat av emmpz den 2011-05-12 klockan 23:10.

  15. #285
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Precis skickat iväg röret till hyperfrasse här på forumet. Betalade första dagen och jag skickade så fort jag såg pengarna på kontot. Dock kostade frakten mer så han lovade att betala in de pengarna snartast.

    Snabb och bra affär. Hoppas han blir nöjd.

  16. #286
    jag blev jävlit nöjd har skickat pengarna nu genom posten

  17. #287
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperfrasse Visa inlägg
    jag blev jävlit nöjd har skickat pengarna nu genom posten
    Vad bra!

    Edit: Nu var pengarna tydligen inne! Kanon.
    Senast redigerat av webbe den 2011-05-05 klockan 21:08.

  18. #288
    La ut min förgasare o lite tillbehör på blocket för 800 kr igår. Var det en som skrev att han ville ha det för 700kr. Så visst sa jag om jag får pengar idag. 10 min senare hade 700kr + frakt avgiften. Det kallar jag förtroende! Enkelt, snabbt perfekt. Dock hade jag nog aldrig satt in 800kr på någons konto sådär. Nu vet jag inte om den här killen är medlem här, men kan ju fråga han. Men nu ska jag ner o skicka iväg paketet

  19. #289
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    köpte en förgasare av bratwuurst här på forumet, som inte var komplett. saknade ett nålmunstycke som kostar 130kr exklusive frakt, alltså ungefär 200 kr. han berättade att förgasaren var komplett men det var den inte. han trodde att den var komplett och hade inte orkat kolla det. jag erbjöd han en schysst lösning, att han betalar hälften och jag betalar andra hälften av nålmunstycket, och frakten. men efter det har jag inte sett han inloggad något mer, antagligen blockade han mig. Jag köpte förgasaren bara för att den var billig (200kr inkl. frakt), annars hade jag inte köpt den om den hade kostat mer, därav vill jag inte betala dessa 200kr för att köpa detta.
    Jag känner mig lurad, jag köper nog inte något mer av han över internet!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #290
    om man köper en sak som ska funka o sen gör de inte de, tycker ni att man ska ha pengar tbx ?

  21. #291

  22. #292
    Citat Ursprungligen postat av Bratwuurst Visa inlägg
    beror på om säljaren kunde påverka det , som fraktbolagen skadar ofta paketen o innehållet , men tex som det var för mig o hyperperra att ja inte kollade upp föggen
    riktigt innan ja skickade den men det löste sig tillslut o alla blev glada ,
    men ja köpte en am6 motor o så skar efter 2 timmar, sen lämnade ja in motorn på verkstad ( pappa betala ) o då sa dom att ja ( förra ägaren ) inte hade satt din ringarna till kolvbulten rätt o att dom var tvungna att klyva motorn för att få bort små skit i vev huset. o när dom klyvde motorn så hittade dom massa fel som tex. kopplingen var inte åtskruvad och att de fattades några delar mm :o men han ja köpte den av sa att den var i fint skick mm hur ska ja göra tycker ni ??? de blev inte billigt att lämna in den .. :'(

  23. #293

  24. #294
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Även om det inte är en forumit så kan jag skriva att Pontus Spetz är en riktig j*vel.

  25. #295
    Fanns på gamla forumet, skulle köpa en PR motor, den kom aldrig...
    Linus thuresson tror jag han hette!
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  26. #296

  27. #297

  28. #298
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Hur kunde han se att kolvbultsclipsen inte satt ordentligt om dom hade lossnat? Dom kan faktiskt lossna även om det är korrekt monterade.

    Sen det andra, personen i fråga kanske hade låga kunskaper om motorer, och trodde sig själv om att motorn var i fint skick. Allt är en tolkningsfråga.

    så du menar att ja skulle kunna sälja en motor som de fattades delar i o säga att den är i fint skick ( enligt mig ) ?

  29. #299
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Även om det inte är en forumit så kan jag skriva att Pontus Spetz är en riktig j*vel.
    Johpdu, där är vi fan 2, men jag varnade dig, kom ihåg det
    FD rkan

  30. #300
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Han som du inte fått ditt rör av?
    Yes.

    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Johpdu, där är vi fan 2, men jag varnade dig, kom ihåg det
    Jo men sen fick jag höra att ni gjort upp det.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in