Sidan 4 av 4 Första ... 234
  1. #91
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Killen kanske har säkert stulit saker tidigare, tvivlar på att han skulle skriva här om det annars.
    man vet aldrig, låter bara rent idiotiskt att han skriver att han sett en snubbe på moped och skriver på ett internetforum att han sett en moped som är stulen.
    skriver man något sådant så skriver man också varför man tror den är stulen.
    och jag antar att du inte känner honom, han kan ju lika gärna vara en mytoman.
    inte för att låta otrevlig, men jag vill höra hans anledning och inte vad du tror och tänker.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #92
    Citat Ursprungligen postat av armiinn Visa inlägg
    Kände igen moppen direkt, har sett den på kent fast annonsbilder på blocket.
    Det är inte kent fast moped, han har haft en liknande.

  3. #93
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    man vet aldrig, låter bara rent idiotiskt att han skriver att han sett en snubbe på moped och skriver på ett internetforum att han sett en moped som är stulen.
    skriver man något sådant så skriver man också varför man tror den är stulen.
    och jag antar att du inte känner honom, han kan ju lika gärna vara en mytoman.
    inte för att låta otrevlig, men jag vill höra hans anledning och inte vad du tror och tänker.
    Jag känner honom hyfsat och han skulle inte ljuga om nåt sånt. Sen undrade han om det var någon som hade fått en spf stulen, han sa aldrig att den var det.

  4. #94
    Hej alla moppepojkar!

    Natten till den 4 maj blev min moppe stulen i Ulleråker, Uppsala.
    Det är en blå/svart Yamaha Dt50x - 08.
    Ingenting är ändrat, den ser exakt ut som på bilden.
    Reggnummret är: BXP558
    Om ni ser eller hör något om den så tveka inte att smsa 0767168898 eller kontakta mig här på forumet!

    Namn:  DSC_4114.jpg
Visningar: 1082
Storlek:  108,6 KB

    Mvh Lutnaes^

    EDIT: Efter 3 veckor är den nu hittad!
    Senast redigerat av Lutnaes^ den 2012-05-28 klockan 17:10.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  5. #95
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    Hej alla moppepojkar!

    Natten till den 4 maj blev min moppe stulen i Ulleråker, Uppsala.
    Det är en blå/svart Yamaha Dt50x - 08.
    Ingenting är ändrat, den ser exakt ut som på bilden.
    Reggnummret är: BXP558
    Om ni ser eller hör något om den så tveka inte att smsa 0767168898 eller kontakta mig här på forumet!

    Namn:  DSC_4114.jpg
Visningar: 1082
Storlek:  108,6 KB

    Mvh Lutnaes^

    EDIT: Efter 3 veckor är den nu hittad!
    tur att du hitta den kompis


    lägger en liten bump för alla som inte har fått tbx sina mopeder, tycker förjävla synd om dom

  6. #96
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Någon som känner igen denna moped? Stod i Täbyområdet utan lås eller tändningslås, såg lite misstänksamt ut.
    Lilalackad ram, baklampa och batterilucka, röd eloxerad hebostyre. Väldigt slitet sadelöverdrag..

    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  7. #97
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167


    Yamaha Slider & Rieju MRX/SMX stals natten mellan den 18e-19e, mellan kl 02:30-4:30 i Viksjö Järfälla.
    Slidern sticker ut ordentligt gentemot andra Slidrar. MRX:en är inte helt vanlig den heller.
    Håll utkik! Sprid! Tips som leder till att jag får tillbaka dem och/eller dem personerna som ligger bakom det åker fast, belönas!
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  8. #98
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg


    Yamaha Slider & Rieju MRX/SMX stals natten mellan den 18e-19e, mellan kl 02:30-4:30 i Viksjö Järfälla.
    Slidern sticker ut ordentligt gentemot andra Slidrar. MRX:en är inte helt vanlig den heller.
    Håll utkik! Sprid! Tips som leder till att jag får tillbaka dem och/eller dem personerna som ligger bakom det åker fast, belönas!
    Fan va tråkigt
    hoppas dom kommer tillrätta!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  9. #99
    Citat Ursprungligen postat av Calle Visa inlägg
    tur att du hitta den kompis


    lägger en liten bump för alla som inte har fått tbx sina mopeder, tycker förjävla synd om dom
    Jo, det skulle varit bra om den inte blev totalt sönderslagen..
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  10. #100

  11. #101
    Någon som blivit av med en ljusblå Aerox i Stockholm i dagarna. Såg en som såg dumpad ut i Ursvik, skogen mellan Kista och Hallonbergen...

    Hann dock inte stanna och kolla närmre

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in