Sidan 5 av 9 Första ... 34567 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    av alla i släkten:
    Iphone 4
    ny kamera
    ska få en kawasaki 125 till våren, skulle lägga till lite själv
    lättt mc kort.
    ny tv 32 tum stor.
    +fick en räkning på allt jag hade fått
    Haha, seriöst? Fan va surt isf...

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Fyrverkeri? Inget illa ment, men trodde dem flesta hade slutat med det i denna åldern.

jaha?

du vet väl att man först egentligen får börja använda och köpa fyverkeri när man är 18?

varför skulle man sluta?

-1000:- i tior
    -500:-
    -150:- på dressman
    -vertygset me 150 delar
    Man ska väll vara rätt nöjd

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Bumpar den här tråden då den känns ganska aktuell!

Har öppnat klapparna jag fick av familjen och har hittils fått
    *1000kr i hundralappar
    *En Ipad 2 64 gb(som jag ska dela med farsan)
    *4 Trisslotter som jag van 100 kr på!
    Sen bär det av till släkten och då blir det mer klappar att öppna, är riktigt nöjd med vad jag fått hittils!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Öppnade en klapp och den innehöll Battlefield 3 Back to Karkand!

Uppdaterar senare

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    "skid weekend" ala säfsen i 3dagar över nyår , snowboard boots , 565(?) kr , julslips och 2par handskar av morsan , får se vad som blir av far
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Öppnade en klapp och den innehöll Battlefield 3 Back to Karkand!

Uppdaterar senare
    åh strike at karkand och wake island har man spenderat ett antal timmar på Battlefield 2 ! fyfan minnen!
    Får mina klappar senare till kvällen .
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Öppnar allt ikväll
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    May 2010
    Fått 2500 till o köpa TV på mellandagsrean , dock ligger alla julklappar under granen.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    biljetter till bruce springsteen 28 juli (), 500kr, ett vursting bilbatteri till bilen, tillräckligt för att orka driva ca 6000w slutsteg och basar sammanlagt, ska vara nog för att lyssna i ca 2h utan att ha bilen igång innan man måste starta och ladda upp. deo, en ficklampa (?), en enligt mig snygg tröja, en filt jag ska ha i bilen, strömbrytare till batteriet,sen ett par burton snowboard boots. detta fick jag av mina föräldrar. blir väl mer i kväll från övriga släkten!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    har inte fått nåt än
    samma här
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    4 sommardäck till bilen Resten öppnas ikväll.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Fått 2500 till o köpa TV på mellandagsrean , dock ligger alla julklappar under granen.
    Blir det en LCD eller Plasma tv isf?
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    biljetter till bruce springsteen 28 juli (), 500kr, ett vursting bilbatteri till bilen, tillräckligt för att orka driva ca 6000w slutsteg och basar sammanlagt, ska vara nog för att lyssna i ca 2h utan att ha bilen igång innan man måste starta och ladda upp. deo, en ficklampa (?), en enligt mig snygg tröja, en filt jag ska ha i bilen, strömbrytare till batteriet,sen ett par burton snowboard boots. detta fick jag av mina föräldrar. blir väl mer i kväll från övriga släkten!
    Fick också en del saker till bilen. Längtar också till ikväll, lär bli en hel del klappar då!
    Citat Ursprungligen postat av Dennis Visa inlägg
    4 sommardäck till bilen Resten öppnas ikväll.
    Var inte din Volvo 855 T-gul en julklapp?
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fick också en del saker till bilen. Längtar också till ikväll, lär bli en hel del klappar då!
    gott! ja jag hoppas jag får mycket roliga saker, eller ja, iallafall pengar så att jag kan köpa 960 front och lite mer

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    gott! ja jag hoppas jag får mycket roliga saker, eller ja, iallafall pengar så att jag kan köpa 960 front och lite mer
    Lite ot kanske men vad har du för bil eller är det en a-traktor som du har? Ska spara de pengarna jag får idag till lackering av 945an så den kan säljas till våren.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Lite ot kanske men vad har du för bil eller är det en a-traktor som du har? Ska spara de pengarna jag får idag till lackering av 945an så den kan säljas till våren.
    jag har en kapad volvo 740 gle a-traktor, kanske inte vackraste som finns men den ska bli vacker!
    fint, men vad ska du då köpa för något?

Har hittills bara fått ett presentkort på elgiganten på 8k, resten öppnas ikväll

Reg.datum
    May 2010
    det finns i stort sett inga plasma som är så billiga, så utan att vara sebbe vågar jag svara lcd där
    Hittade ett par billiga 40"are LCD , ska iväg o kolla på dom imorn.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

allt öppnas ikväll men vet redan att jag får en iphone 4s återkommer med resten sen

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    jag har en kapad volvo 740 gle a-traktor, kanske inte vackraste som finns men den ska bli vacker!
    fint, men vad ska du då köpa för något?
    Okej, det kan nog bli bra med 960 front OM du gör det seriöst dvs Blir en lite nyare och piggare bil isf, troligtvis en Tysk bil(Bmw e46, MB C-klass) eller en jänkare.(Lincoln Town car, Cadillac Seville/CTS)

Fick precis 8 triss av grannen i julklapp(brukar passa deras hund i bland men räknade inte med en julklapp)!

det finns i stort sett inga plasma som är så billiga, så utan att vara sebbe vågar jag svara lcd där
    Tänkte också det, men vissa varukedjors lockpriser kan vara sjuka vid mellandagsrean!
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-12-24 klockan 14:25.

Absolut om han inte tänker lägga pengar själv. Går ett rykte om att expert ska köra en plasma 60 tummar för 7999:- nu på mellandagarna.

Vad jag fått än så länge av morsan och nån moster är; ca 1200:- cash, klocka @ 2k, tröja, mössa, halsduk, kalsonger, headset till mobilen, Uncharted 3 till PS3 och 2 månaders Spotify Premium. Ska strax få fler grejer av resten av släkten och grejerna från farsan får jag lite innan nyår typ.

Kan tillägga att jag fyllde år för två dagar sedan, därför de är rätt mycket grejer.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bara?
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Har hittills bara fått ett presentkort på elgiganten på 8k, resten öppnas ikväll
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Bara?
    Han är ju från Djursholm, då är 8k bara.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Bara?
    menar att jag bara har fått en grej

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Okej, det kan nog bli bra med 960 front OM du gör det seriöst dvs Blir en lite nyare och piggare bil isf, troligtvis en Tysk bil(Bmw e46, MB C-klass) eller en jänkare.(Lincoln Town car, Cadillac Seville/CTS)

Fick precis 8 triss av grannen i julklapp(brukar passa deras hund i bland men räknade inte med en julklapp)!
    ja jag tänker inte göra några fuskbyggen! fick just en filt och 2st kuddar till bilen också, så nu har jag klätt in baksätet och sådär, en röd filt, en röd och en blå kudde, asmysigt med tonade rutor!
    gött, låter ju bra som fan faktiskt. Fick en till rolig grej, fick en portad 530 topp med värre kam och större ventiler också samt att jag skulle få ett extraktorrör av min bror. ska bara in med en röd neonslinga där bak, köpa sportstolar, sätta i min luisi ratt och allmänt fräscha upp den också.
    fint, hoppas du vinner

Jag är Zlatan
    Kalsonger
    Hårvax
    Rakapparat
    1000:-

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in