Sidan 9 av 9 Första ... 789

Robbans avatar
    Reg.datum
    Dec 2011
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Det beror väl på hur man ser det , får man inte grejer när man ber om det varje gång man frågar morsan o farsan så kanske det är värt att skämma bort barnen 1 gång om året + födelse dag då

Allt som allt så kanske jag fick grejer för 3-3.500 , jag är helnöjd för det jag fått
    aa, är själv inte så jävla kräsen, fick saker för 2,5k totalt och jag köpte själv presenter för 700 kr till släkten, men framför allt var det sjukt kul att få träffa hela släkten och hela familjen, tsm åt vi god julmat och hade allmänt kul å det tkr jag är viktigast

fick 3 julklappar varav 1 från familjen och totala värdet på allt 450ungefär, inte fan e jag bitter för de

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
    aa, är själv inte så jävla kräsen, fick saker för 2,5k totalt och jag köpte själv presenter för 700 kr till släkten, men framför allt var det sjukt kul att få träffa hela släkten och hela familjen, tsm åt vi god julmat och hade allmänt kul å det tkr jag är viktigast
    Självklart vill man träffa släkten i första hand
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    fick 3 julklappar varav 1 från familjen och totala värdet på allt 450ungefär, inte fan e jag bitter för de
    Fast du firar ju inte jul.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Vänta nu, var det inte du som tyckte det var dåligt av din skola att du inte fick laptop väska till datorn som du fick av skolan?

Jag citerar dina egna ord: "
    Dem var så jävla snåla så vi fick köpa egna fodral!"

Das proof
    Oj du måste vara en av MNF's trögaste medlemmar..
    Jag tyckte det var snålt att vi inte fick fodralen som fanns till datorerna. För när vi hämtade våra datorer låg ALLA datorer redan i fodral, men dem plockade bort fodralen och gjorde något annat med dem.
    Nog me ot
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Fast du firar ju inte jul.

Nej varför sitta där och spela glad över något man inte vill få i klapp. Bättre att jag köper de själv sedan så kan föräldrarna spara pengarna till något annat än att slänga på skit

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Nej varför sitta där och spela glad över något man inte vill få i klapp. Bättre att jag köper de själv sedan så kan föräldrarna spara pengarna till något annat än att slänga på skit
    Jag menade inte så. Men eftersom att du inte firar jul så är väl det självklart att du inte bitter över tre julklappar..

Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

fast nu firar man ju inte jul enbart för att få presenter, men eftersom du inte verkar tänka på annat än att tjäna pengar förstår jag att du tänker så

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag menade inte så. Men eftersom att du inte firar jul så är väl det självklart att du inte bitter över tre julklappar..

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fast nu firar man ju inte jul enbart för att få presenter, men eftersom du inte verkar tänka på annat än att tjäna pengar förstår jag att du tänker så
    Mjo men de va egentligen inte anledningen till att jag inte hängde med till släkten denna gång. De va för jag har bråkat/tjaffsat så mycket med 2 av mina kusiner dom e helt pantade och ville inte ha massa tjaffs och skit på jul då alla skall va så glada så stannade hemma istället för att ställa till med kaos !. Jag hade nog inte firat även om jag inte drog hem storpengarna

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in