Sidan 9 av 12 Första ... 7891011 ... Sista
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010

Ja vi gick ju loss..
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg

Ja vi gick ju loss..
    Inte mer än rätt!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Man ska inte tejpa på 3st labobma på en raket,allt smäller på marken då,tur att man var ett par meter ifrån iaf

Hiphop och 4''mine var bäst igår iaf!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Detta var tider.. då dessa fanns:

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Fanns? En polare hade ett 20-tal med sig i fickan igår.

Själv köpte jag inga raketer, smällare eller liknande. Roligare när man var mindre, nu ser man det mer som slöseri på pengar.
    Tvekar på att dessa finns att köpa längre, då dessa måste vara 8-10år gamla

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Detta var tider.. då dessa fanns:

Hittade ett gäng såna i källaren för några år sedan, fyfan vad de small! Var nästan i klass med ett hagelgevär...
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Hittade ett gäng såna i källaren för några år sedan, fyfan vad de small! Var nästan i klass med ett hagelgevär...
    Haha Ja dom smäller som satan, Synd bara att detta är den enda jag har kvar

Haha Ja dom smäller som satan, Synd bara att detta är den enda jag har kvar
    Ja, mina tog då slut riktigt jäkla fort också... Jag och farsan går dock i tankarna om att fixa svartkrut och bygga egna, då han gjorde det väldigt mycket när han var yngre.
    Självgod?

Ja, mina tog då slut riktigt jäkla fort också... Jag och farsan går dock i tankarna om att fixa svartkrut och bygga egna, då han gjorde det väldigt mycket när han var yngre.
    Kan förstå det! ahaa, var försiktiga bara ;D

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Smart farsa!

Kan förstå det! ahaa, var försiktiga bara ;D
    Jadå. Nu snackar vi ABSOLUT inga större grejer då vem som helst fattar att det är för farligt.
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Smart farsa!
    Vad är problemet om man vet vad man gör?
    Självgod?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Är det någon som har handlat än? Nu när man är myndig kommer det bli en hel del! Bilder kommer direkt när jag har handlat. Ska ta en sväng imorgon/övermorgon till ÖoB och någon SVEA återförsäljare.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    visserligen kul att smälla men för mig äre som att elda upp pengarna, lägger dem hellre på nå roligare
    Jag lägger hellre pengarna på det än alkohol vid nyår i alla fall.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Kommer inte att köpa så mycket i år, nån raketsats och lite smått skit bara.

Minns förra året, kärringen bakom disken blev väldigt förvånad när jag skulle ha 12 King of thunder, ja alltså 12 paket..
    Jag ska köpa mycket i år då jag är 18, blir nog mest airbombs, miniraketer, tårtor och raketer i år för mig. Brukar bli bra när man kombinerar vissa produkter.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

har köpt mig nåra paket airbombs kommer väl något fin sats sen. Har ett gäng polska smällare med cobra6,fp3,explosive

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    vem har sagt att ja ska köpa sprit? hellre nya prylar till projekten än att man får 3 sekunders njutning när man smäller raketer
    Det är den reaktionen jag brukar få när jag köper fyrverkeri.
    Ungefär det jag tänker satsa på, förutom tårtor då. Men airbombs ska jag allt ha ett par stycken, blir så mysigt ljud att skjuta dom ut över mindre sjöar!
    Airbombs, miniraketer och gröna kulor duger bra innan tolvslaget.
    Citat Ursprungligen postat av DJNoel Visa inlägg
    har köpt mig nåra paket airbombs kommer väl något fin sats sen. Har ett gäng polska smällare med cobra6,fp3,explosive
    Var har du fått tag på Cobra6?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Precis, går att använda året runt också.

Köpte lite idag, blir någon raketsats imorrn!

Hittade ett ställe där man fick 12 airbombs för 49 kr, ska dit imorgon! Blir att åka till 2-3 ställen för att handla.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hittade ett ställe där man fick 12 airbombs för 49 kr, ska dit imorgon! Blir att åka till 2-3 ställen för att handla.
    Sveas kanske ? Jag vet inte vad jag ska köpa då jag redan har polska smällare lite airbombs och annat kvar från föra året men vill ha tjutare och gröna kulor men hittar inga 150 pack

Mina Blaze var 12st för 49kr, på Svea.
    Förhoppningsvis hittar jag på nåt ställe imorrn som säljer Royal party.. Vill ha deras Thunder, älskar dom..!
    ska nog med köpa nå paket med dom har thunder king hemma. men vart har dom 150 rör med tjutare och gröna kulor fick sveas reklam såg inga där

20kr kostade Thunderking, behöver inte egentligen då jag hade 5pkt sen förra året, men det är så otroligt kul att köpa fyrverkerier..
    Cracklingballs köpte jag på samma ställe som Thunderking, tjutraketer hade Svea, 49kr för ett rör.
    Blir att kolla svea då

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in