1. #1

    Speedfight2 lc. Förgasar och Variator Fråga.!

    Hej. Jag har dragit pluggen i myningen på röret plattat till blindtarmen ( ska ta bort den senare ) samt dragit variator brickan på min peugeot Speedfight 2. Undrar därför om jag skulle behöva byta munstycke kopplings fjädrar och variator vikter. Och om jag drar pluggen i luftburken behöver jag braa ställa in luftskruven då ?, Om jag nu behöver byta kopplingsfjädrar och variator vikter skriv gärna vad jag borde byta till. Tack för svaren.

    16*13 är storleken.
    8.5 gram sitter på nu alltså orginal.

  2. #2
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Citat Ursprungligen postat av Jeppson
    Hej. Jag har dragit pluggen i myningen på röret plattat till blindtarmen ( ska ta bort den senare ) samt dragit variator brickan på min peugeot Speedfight 2. Undrar därför om jag skulle behöva byta munstycke kopplings fjädrar och variator vikter. Och om jag drar pluggen i luftburken behöver jag braa ställa in luftskruven då ?, Om jag nu behöver byta kopplingsfjädrar och variator vikter skriv gärna vad jag borde byta till. Tack för svaren.

    16*13 är storleken.
    8.5 gram sitter på nu alltså orginal.
    Munstycke kan du behöva byta, kanske 8g eller 7.5g skulle vara bra de också. Men kopplingen tycker jag att du ska låta bli.
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

  3. #3
    Munstycke kan du behöva byta, kanske 8g eller 7.5g skulle vara bra de också. Men kopplingen tycker jag att du ska låta bli. Låter bra ! men munstycke måste du byta om du ska dra pluggen i luftburken !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in