Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. #31
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Nog med OT nu grabbar..

    Jag (min lillebror ) lirar wow, gick upp till 85 precis och bestämde mig för att klicka exit direkt och kolla moppenet och så hittade jag den här tråden då, lite sammanträffande..
    Men iaf tror jag er Oscaranderic.. Dock glömt server, bytade från outland p.g.a att jag inte orkarde vänta på helgerna för att det var för fullt.

    Skrev allting som "jag"-form även om det är min lillebror som spelar 95 % av tiden..

  2. #32
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    hahaaha okej
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  3. #33
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    hahaaha okej
    Fan vad segt det är att levla. Sen vafan ska man göra nu, får bara leta gear och sånt, sjukt tråkig?

  4. #34
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fan vad segt det är att levla. Sen vafan ska man göra nu, får bara leta gear och sånt, sjukt tråkig?
    det är ju på 85 det roliga börjar pvpa så som tol barad, arena, bgs. sen gå heroics och raids

    Ont: Jag är enhancement shaman, Quikkz heter jag orc @ khadgar (värdelös server )

  5. #35

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    det är ju på 85 det roliga börjar pvpa så som tol barad, arena, bgs. sen gå heroics och raids

    Ont: Jag är enhancement shaman, Quikkz heter jag orc @ khadgar (värdelös server )
    Migga outland / Stormscale , populära servrar med mycket svenskar lätt värt
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #36
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Migga outland / Stormscale , populära servrar med mycket svenskar lätt värt
    Sjukt segt och mycket waiting..
    Jag hittade en low populated server och kom med i den bästa pvp guilden där typ. Riktigt nice nu när man blir 85. Hade helt glömt arena o.s.v..

  7. #37

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Sluta skräpa ner tråden eller bidra med nåt , vill ni inte prata wow så gå inte in i tråden bara

    Nån som vill bidra med lite guld på outland ? Har knappt råd att betala spells
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #38
    Varför änns komma på att göra ett sånt här dåligt, värdelöst och meningslöst spel?
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  9. #39
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Varför änns komma på att göra ett sånt här dåligt, värdelöst och meningslöst spel?
    och +1 på dig
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #40

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Varför änns komma på att göra ett sånt här dåligt, värdelöst och meningslöst spel?
    För att dom tjänar 11000000*120kr per månad ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  11. #41
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    För att dom tjänar 11000000*120kr per månad ?
    Precis, dom tjänar sjukt jävla bra på det. Sluta skräpa ner tråden nu. Gå till en moderator och gnäll om ni nu inte vill ha den uppe.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #42
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Sluta skräpa ner tråden eller bidra med nåt , vill ni inte prata wow så gå inte in i tråden bara

    Nån som vill bidra med lite guld på outland ? Har knappt råd att betala spells
    Horde eller alliance? Om horde så byta till min server så kan jag fixa det mesta. Har redan allt jag behöver utom gear och det finns typ inte att köpa utan det är bg, arena o.s.v så..

  13. #43

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Horde eller alliance? Om horde så byta till min server så kan jag fixa det mesta. Har redan allt jag behöver utom gear och det finns typ inte att köpa utan det är bg, arena o.s.v så..
    server ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #44
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Migga outland / Stormscale , populära servrar med mycket svenskar lätt värt
    Jo jag vet, spelade på outland i tbc dock ska det väl vara väldigt svårt att komma in på servern etc
    på helger och dylikt?

  15. #45

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jo jag vet, spelade på outland i tbc dock ska det väl vara väldigt svårt att komma in på servern etc
    på helger och dylikt?
    tycker jag inte
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  16. #46
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    inte jag heller, alla adda mig på real id . [email protected]
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  17. #47
    wow är alldeles för långsamt för mig, kom till level 15 innan jag sluta ^^

  18. #48
    slutade precis spela wow
    mina chars
    spritpennan 80 hunter kazzak horde
    fusionrobin 74-75 warrior streamwheelcartel horde
    dalakossan 72-75 druid kazzak horde

  19. #49
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    server ?
    Orkar inte kolla, kan kolla imorgon efter jobbet och skriva på msn?

  20. #50

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Orkar inte kolla, kan kolla imorgon efter jobbet och skriva på msn?














    okej
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #51
    Tjenare har ett problem med wow atm!

    har funkat felfritt hos mamma nu, men nu när ja kom till pappa så vill den inte komma in på servers :s När ja loggar in så står de "succes" sen så händer inget.

    här är en bild som de står vad de är som är problemet, har googlat men hittar inget.. tack http://data.fuskbugg.se/dipdip /wowhjalp.png

  22. #52

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Wow är ett så stort spel så det behöver en egen tråd...

    Ont:
    Någon som lirar något på Sylvanas?
    Får jag fråga , hur stort är moppenet? det kvittrar hur stort spelet är i resten av världen då jag följt gaming tråden anser jag att inte speciellt många lirar det här. Men strunt samma ska inte lägga mig i

  24. #54

  25. #55

  26. #56
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    BUMP. Märkte idag att Wow vanilla kostar 40kr. Och om du blir rafad så får du ju dina 40 dagar direkt utan att behöva betala för ett gamecard.

    Någon som vill bli RAFad utav mig? Server spelar ingen roll. Helst horde men sak samma..
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av Bratwuurst Visa inlägg
    Lirar på Kor'gall , Horde , Orc hunter lvl 80 undead DK 80 o en 71a pala på g uppåt men tycker de verkar jävla segt o lvla 85

    Just börjat lira igen efter 6 månaders break. Tycker det är förvånansvärt roligt, firelands raidet menar jag då.
    Víctaria horde kor'gall

  28. #58

  29. #59
    ingen här som kör på Vashjr eller Xavius?

  30. #60
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Namn:  rpgearrr.jpg
Visningar: 366
Storlek:  109,8 KB

    Fullt RP-gear till nästa patch.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in