Hybridvisning

Tillbaka efter väldigt lång frånvaro

Har varit medlem på denna sidan för många många många år sen, Och fick för mig nån ide att jag skulle in och kika här idag men tydligen så var min användare borttagen.

Som sagt jag har inte hängt här på många år så kan vara därför, Men har admins rensat alla som har varit inaktiv under visst många år eller har alla behövt regga om sig?.

Ser också att forumet ser annorlunda ut också, Och är det nå folk kvar här från 2003 tiden?

det gamla forumet köptes upp och konverterades till garagego, detta är ett helt nytt forum, därför är allt gammalt borta

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Mnf (det som startades 2005) bytte namn i år till GarageGo. Men lyckligtvis så startade någon upp det här forumet igen. Många "Veteraner" finns fortfarande kvar .
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Aha okej...kefft jag som sökte mina gamla trådar...

Reg.datum
    May 2010
    Dom finns kvar på garagego.com
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Dom finns kvar på garagego.com
    Mjo en del finns kvar där såg jag, Men inga bilder funkar typ.

Men kan nån admin ta bort mitt konto här?

För att jag trodde detta var samma gamla moppenet som back in the days, Hade ingen aning om att det har varit "krig" och skit, Sen så har jag inte suttit på en moppe på 8år om inte mer och är inte så värst intreserad heller, Var mer för att försöka hitta mina gamla trådar och kanske kolla på nått oldschool projekt som fanns.

Jag kommer inte heller vara aktiv här, Men lycka till med nya moppenet jag hoppas ni får till det som det var förut om inte bättre.

Svempas avatar
    Reg.datum
    May 2010

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in