Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    NFS Hot Pursuit 2010

    Startar nu en tråd om NFS Hot Pursuit 2010, då jag inte hitta något om de spelet här inne.

    söker ni vänner eller bara vill snacka om spelet så har ni kommit helt rätt.
    sitter själv och spelar online nu. och kan bara säga att jag älskar de. sköna bilar och bra grafik.
    5/5 ger jag spelet

    Hur många här inne spelar NFS Hot Pursuit??
    Adda mig om ni vill ha en spel kompis: BloodierSnurre

    Mvh snurre

  2. #2
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ta de i gaming tråden, Xbox tråden eller ps3 tråden. Vi behöver inte en tråd för varje spel.

  3. #3
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ta de i gaming tråden, Xbox tråden eller ps3 tråden. Vi behöver inte en tråd för varje spel.
    Specielt inte för ett så pass dåligt spel.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Specielt inte för ett så pass dåligt spel.
    Varför är det dåligt, varför överhuvudtaget postade du det där inlägget?
    Ta skiten i PC tråden och så var det med den saken.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  5. #5
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Han tog upp de i 360 tråden istället kan jag informera er om.

  6. #6
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Varför är det dåligt, varför överhuvudtaget postade du det där inlägget?
    Ta skiten i PC tråden och så var det med den saken.
    Well, jag tycker det är ett dåligt spel. Fruktansvärt löjligt ser det ut när man ligger i 400 på ett fåtal sekunder och sedan tar en 90 graders sväng utan större svårigheter. Försökte köra med ratt, vilket var en riktigt lustig upplevelse. Har gillat de förra nfs spelen pågrund av sin speciella stil, men undercover och detta har blivit så ofantligt orealistiska så jag inte står ut med dem. Sen är detta övrigt delen, där man har lite frihet, och är inte lika strikt som övriga forumet. Därmed tycker jag inte du ska ta det så himla seriöst. Orkar inte skriva mer via mobilen, och därför blev det hela lite kortfattat. End of that, tänker inte disskutera mer om det, då jag anser att det är fullkomligt onödigt.

  7. #7
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Well, jag tycker det är ett dåligt spel. Fruktansvärt löjligt ser det ut när man ligger i 400 på ett fåtal sekunder och sedan tar en 90 graders sväng utan större svårigheter. Försökte köra med ratt, vilket var en riktigt lustig upplevelse. Har gillat de förra nfs spelen pågrund av sin speciella stil, men undercover och detta har blivit så ofantligt orealistiska så jag inte står ut med dem. Sen är detta övrigt delen, där man har lite frihet, och är inte lika strikt som övriga forumet. Därmed tycker jag inte du ska ta det så himla seriöst. Orkar inte skriva mer via mobilen, och därför blev det hela lite kortfattat. End of that, tänker inte disskutera mer om det, då jag anser att det är fullkomligt onödigt.
    Tänk på att det är en arcade spel inget sim spel direkt.

  8. #8


  9. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hur är NFS hot persuit ! Funderar på att köpa de! ÄLSKAR alla NFS spelen! Är det värt 500 eller nåt?
    det är galet overkligt, man kan ta en kurva i typ 300 med sladd utan problem osv osv.... men det är väl hyfsad grafik, det är väl vad som är positivt med det ungefär

  10. #11
    haha, fyfan, fysiken
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  11. #12
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Hahahah Testa att göra så i något utav GT spelen eller Forza

  12. #13

  13. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Ser ju riktigt nice! Ska nog köpa det när cashen rullar in :=)
    köp forza 3 istället om du har xbox 360, eller GT5 om du har ps3
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  14. #15
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    köp forza 3 istället om du har xbox 360, eller GT5 om du har ps3
    +1.

  15. #16

  16. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    vrf? Har aldrig gillat dom! Är mäst fast vid NFS för på några kan man köra freeride på gatan! Det kan man inte på forza så vitt jag vet!
    • Du kan uppgradera din bil hur du vill
    • Du kan köra både race eller drifting online mot andra
    • Realistisk bilfysik
    • Du kan finjustera bilen exakt så du vill ha den
    • Spelet har en extremt stor community
    • Du har Storefront, där kan du köpa bilar, dekaler, setups och annat av andra användare
    • Man kan köpa bilpacks med allt från volvo 242 till Lamborghini Murcielago LP 670-4
    • Det är billigare än NFS Hot Pursuit
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #18

  18. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Oooo Låter nice! Tkr de är riktigt coolt o driftaa ! Men hur mkt tror du det kostar?
    199 kr på spelbutiken.se Fri frakt dessutom
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  19. #20

  20. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Naaajs! Föresten vad heter färgen på din neos? Den är skiit snygg tkr ja!
    Tackar Montana Gold Flour Blue
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #22
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Rami gillar du mycket Freeride borde du vänta tills TDU2 (Test Drive Unlimited 2) släpps. Tror personligen att det kommer bli sjukt fett.

  22. #23


  23. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    ++ Hast har test drive 1 va inte så nöjd med grafiken o det va lite ovärkligt tkr ja! Men motorcyklarna lät skiiit bra tkr jaa! älskar att varva sönder dom o ha högsta volym så morsan skriker på mig att jag ska sänka xD!
    cooling

  24. #26


  25. #28
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    troru? Ska kolla på trailern på youtube!

    Edit: Tack samizzlah för de! Skulle du bli sur om jag fixade samma färg på min neos? xD!
    Blir nog svårt då färgen inte tillverkas längre, Montana har ändrat sin gold till akrylbaserad färg, tror dock att den nya gold är mycket bättre än den gamla versionen jag använde.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  26. #29

  27. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    vrf? Har aldrig gillat dom! Är mäst fast vid NFS för på några kan man köra freeride på gatan! Det kan man inte på forza så vitt jag vet!
    Man kan köra freeride på hot pursuit med. inte många som tänker på de. men tryck på Y så e de bara gasa och köra

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in