Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Ahaa! Men det går väl andå bra med mitt avgasrör? ++ Med Giannelit nu , när jag kommer över 45km/h Så rycker den och axxar snabbt till 75 men har en hyffsad axx från 0-45km/h och jag undrar kommer den rycka hela vägen från 0-85km/h hela tiden om jag byter till de jag sa? eller kommer den göra som innan? Rycka vid 45km/h området? Och gå som tidigare när jag kör under 45`? men effekten kommer vid 45? haha förklarade lite weird men hoppas att du fatta
    byt vikter + kopplingsfjäddrar så har du nog löst problemet , hur är röret ? , är de sköt drag / ljud ?

ska nämnligen köpa det till ludixen med 70 !

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Är väldigt nöjd med röret det har skit bra drag runt 45 km/h axxar skit snabbt upp till 80 men innan 40 så har de. Hyffsat axx
    testa byt lite lättare vikter & starkare kopplingsfjädrar så ska du nog få mkt tidigare ax

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    lira s6 sport pro asså billigare och jävla mkt mer ös än i slöa polinin, sen 19mm fögge på de

Men har redan köpt polini sport 70cc ska köra med de och min gianelli extra o 12 mm fögge sen till sommar blir det nog 17,5 eller 19mm fögge men ska köra in cylle. I garaget med min 12mm så den är redo till våren hur tror ni polinin går med 12mm fögge??????
    Inte alls bra..

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Men har redan köpt polini sport 70cc ska köra med de och min gianelli extra o 12 mm fögge sen till sommar blir det nog 17,5 eller 19mm fögge men ska köra in cylle. I garaget med min 12mm så den är redo till våren hur tror ni polinin går med 12mm fögge??????
    12mm på en "70cc" är ju som att äta soppa med sugrör, blir samma princip.

Men mera luft och bränsle t.ex. en 19-21gasare så blir det en helt annan moped än om motorn måste suuuuuuuuuuga i sig bränslet.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Den kommer inte gå alls bra! Köp en 19-21 mm förknasare direkt ist så blir det bra! Onödigt att köra in med en 12 mm enligt mig!
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Man kör in sin moppe på en halv dag... Fast alla gör ju olika

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg