Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hade tänkt o stunta på en skolgård det 4 basket planer i rad och det är asfalt och lite på gatan!
    Bor i Edsberg du?
    Bor i rotebro

Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    såhär är det oftast, om man vill komma nånvart och lyckas så måste man kämpa och inte ge upp. och om man krigar så ramlar man, men om du har tänkt att endast kunna ringar osv så är det nästan omöjligt att ramla å skada dig rejält eller förstöra moppen.
    Kör på, du behöver inte göra det till en stor grej! dra till nån parkering och testa lite grann, du märker rätt fort om det är något för dig

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Japp! Tycker att stunt är SKIIIT grymt ++ skulle jätte gärna vilja kunna! Ska träna som fan när man har chansen

Har sett er grabbar på youtube! Riktigt coolt SKillade allihop
    Haha alla på tuben är inte jättduktiga, syftar på http://www.youtube.com/watch?v=-eKT3bKvwsM
    FD rkan

Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Haha alla på tuben är inte jättduktiga, syftar på http://www.youtube.com/watch?v=-eKT3bKvwsM
    HAHAHAHHHAHAHAHA, en gammal goding
    Älskar snubben med garvet xD
    -Sign kommer nog snart -

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag sa till mina päron att jag ville börja stunta och sa att jag skulle skaffa en slider o börja stunta me, pappa sa att dem ser så klena ut så han sa att jag skulle köpa en tuffare moppe typ aerox eller neos, och jag fick en neos

om du inte har nån o stunta me kan du ju komma till vallentuna o stunta me mig finns typ ingen här som stuntar
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

eftersom ja stuntat med allt annat så sa ja att ja ska stunta och de var ok
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Jag sa.. HEJSAN mamma och pappa, ha det så kult på resturangen! Vad äter ni förresten..
    To much is never enough.. !

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Orre Visa inlägg
    Jag sa.. HEJSAN mamma och pappa, ha det så kult på resturangen! Vad äter ni förresten..

stör mig på den http://www.youtube.com/watch?v=qCSfy670df4
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Lånar hans tråd lite är de bättre att stunta med ur pluggat orginal rör eller med tex. Metrakit thrower?
    Why go to slow when you can ride 2fast?

Reg.datum
    May 2010
    Köp smör!

Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Robe Visa inlägg
    Lånar hans tråd lite är de bättre att stunta med ur pluggat orginal rör eller med tex. Metrakit thrower?
    om du ska köra med ett thrower så måste du kapa röret exakt 11cm på slutkröken, annars kommer varven på högre hastigheter, om du inte gör det kan du lika gärna köra på ett orginalrör för där kommer aldrig varvningen..

aha :S måste det vara exakt på milli metern 11 cm :S?
    Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    om du ska köra med ett thrower så måste du kapa röret exakt 11cm på slutkröken, annars kommer varven på högre hastigheter, om du inte gör det kan du lika gärna köra på ett orginalrör för där kommer aldrig varvningen..
    Why go to slow when you can ride 2fast?

Körde bara på, dom visste om det men dom brydde sig inte, ramlade jag hade jag ingen annan än mig själv att skylla på.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Robe Visa inlägg
    aha :S måste det vara exakt på milli metern 11 cm :S?
    Jajjamen annars blir det smör!

Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    Ghahahahah käften...

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    vf skulle man säga de till dom? dom märkte väl de när dom såg mig på byn tuktandes på bakan eller ngtxD

om man måste förklara att man ska börja stunta så kanske man ska tänka till lite. ha i baktanke att du kanske måste skruva av backspeglarna
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    har hört att Chuck Norris ska vara Ghost Rider av pålitliga kontakter...
    GBGX3M

Dom är ju av?
    om du kan se en apelsin i den bilden så är du einstein
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    mhm jag har också hört det.. Och att man kanske måste ha ett sånt där överstegringsskydd om man ska hålla på med såntdär.. jag köpte ett färdigt som gjordes utav tnt till min blaster, du gjorde samma sak till rs'en va?
    att sol och måne går upp i öster, har efterhand reducerats till en rätt ointressant synvilla orsakad av de komplicerade rotationsförhållandena i planetsystemet. Kopernikus idéer möjliggjorde en långt djupare kunskap än tidigare, men det finns en risk att de samtidigt för många människor blev en erfarenhetens fiende.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    har hört att Chuck Norris ska vara Ghost Rider av pålitliga kontakter...
    GBGX3M

Citat Ursprungligen postat av MalteLundell Visa inlägg
    om du kan se en apelsin i den bilden så är du einstein
    att sol och måne går upp i öster, har efterhand reducerats till en rätt ointressant synvilla orsakad av de komplicerade rotationsförhållandena i planetsystemet. Kopernikus idéer möjliggjorde en långt djupare kunskap än tidigare, men det finns en risk att de samtidigt för många människor blev en erfarenhetens fiende.
    Men om man skulle ha brunsås till då?
    EDIT: kanske ännu bättre med lite gräddstuvning

Reg.datum
    May 2010
    Köp smör så löser det sig somsagt!

Citat Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
    Köp smör så löser det sig somsagt!
    Normalsaltat ?
    Föredrar margarin så att säga

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar