derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

adly thunderbike volteregulator på mt5?

Tja, Min volteregulator på min mt5:a är sönder så undrar om de går att sätta på en voleregulator från en adly thunder bike? å i så fall hur ska jag koppla den? är inte så insatt i el direkt så hoppas jag får nått bra svar
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

är det 6V på systemet och 12V på regulatorn så finns det risk att du bränner kablar bättre att köpa en till mt, borde inte vara så svårt att få tag på
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Som E.Hansson säger så är det nog bäst att du köper en som är till mt5. Kan inte tänka mig att dom kostar så jätte mycket.

Kolla på t.ex Rinab eller Addemoto. Är nästan hundra på att dom har en

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mt_alex Visa inlägg
    Som E.Hansson säger så är det nog bäst att du köper en som är till mt5. Kan inte tänka mig att dom kostar så jätte mycket.

Kolla på t.ex Rinab eller Addemoto. Är nästan hundra på att dom har en
    och tack tänkte väll de men såg på nåns projekt tråd att han hade satt på en baotian volteregulator på en mt5:a så därför blev jag lite tveksam
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in