-
2011-01-19, 23:40 #61
-
2011-01-20, 06:19 #62§6.2 Signaturer: Om du är riktigt snäll så får du en kram!
-
2011-01-20, 07:43 #63
-
2011-01-20, 07:52 #64
well, 4tb är arkiv av udda program jag samlat på mig, säkert vartenda jävla skumt litet OS som går att få tag på och skumma distar
mitt musikarkiv som avänds inom jobbet innehållet en säkert 300k låtar, och backupas på tre ställen hela tiden tar väl en 2tb totalt
har just nu dock 8tb tomt, då jag saknar fast lina. och tro mig det tar tiiid att sitta på 3gmodem
totalt äger jag väl kanske 35tb lagring
nästa investering är väl 24gig ram. vill kunna köra flera virtuella maskiner samtidigt, cpun orkar ju det mesta. men ramen äts ju upp§6.2 Signaturer: Om du är riktigt snäll så får du en kram!
-
2011-01-31, 18:27 #65
Väntar nu på min nya dator

Asrock X58 Extreme3
1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III
Intel Core i7 950, 3.06GHz
Corsair 12GB (3x4096MB) 1600MHz DOMINATOR DHX+
PowerColor Radeon HD6950 2GB
Scythe 120mm Slip Stream Fan, 1200rpm
CoolIT ECO ALC Cooler
Fractal Design Newton R2, 1000W modulär
Fractal Design Define R3, Silver§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.
-
2011-01-31, 19:13 #66
-
2011-02-01, 09:49 #67
-
2011-03-18, 21:03 #68
Tänkte nu bumpa upp denna tråd och fråga vad ni tycker om en Micro-ATX Crossfire burk

Har redan ett 5770, men nu ska det nog införskaffas ett till så man kan köra Crossfire, så man kan knopa upp några fler FPS.
Det är rätt så ovanligt med M-ATX Crossfire kort också kan jag ju nämna
Garaget:
http://www.garaget.org/?car=341872


Svara med citat


