Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    Thumbs up Borde jag köpa?

    Jo jag har kollat på billiga motards och kom fram till att jag har råd me en TMS motard -10 som min kompis säljer åt mig HELT ny i förpakning för 10 000:- och undrar om jag borde köpa den?

    Kan inte mycket om dom och har lite frågor om dom är stora osv!

    Svara gärna me så mycket info du kan ge mig!

  2. #2
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    nej

  3. #3

  4. #4
    Inte ens tänka på o köpa tms .

  5. #5
    Varken hört eller sett nått gott om dom, så nej.
    Du kan hitta nått mycke bättre för 10 papp, tro mig!
    "Inställningen är halva grejen"

  6. #6
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Som talaren innan, vet en som haft som krånglar och dom är absolut ingenting att ha om man vill ha en snygg moped.
    Satsa på en begagnad Derbi, Gilera, med mera märken!
    Blocket är din vänn! Lycka till.

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Som talaren innan, vet en som haft som krånglar och dom är absolut ingenting att ha om man vill ha en snygg moped.
    Satsa på en begagnad Derbi, Gilera, med mera märken!
    Blocket är din vänn! Lycka till.
    Köper man en Derbi för 10k så är den bannemig inte i nå bra skick om den är original.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  9. #9
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Hellre fuckodrac än tms
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #10

  11. #11

  12. #12
    Derbi o dom ser ju ut som crossar och jag vill ha en supermotard.

  13. #13
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Satsa på en Drac eller Senda ist Visst du kanske får lägga lite mer men det lönar sig i slutändan att välja ett dyrare märke med högre kvalitet.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #14

  15. #15
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av gatimpan Visa inlägg
    Derbi o dom ser ju ut som crossar och jag vill ha en supermotard.
    Finns ju sm där också.. Rekommenderar att köpa begagnat istället tex derbi, rieju, gilera.

  16. #16
    TMS är skit rakt igenom, en kompis hade en och han fick skruva mer än vad han fick åka, så jag avråder dig från att köpa den.

  17. #17
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Beror på vart man letar..
    Om jag vore trådskaparn så skulle jag köpa denna direkt!! http://www.moppenet.nu/showthread.ph...!-Säljes-DIRR

  18. #18
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Den som du länka Noex, är grym! Snygg, går bra och är bra om händertagen! Men som alla andra har sagt, köpt för i helvete inte tms, utan köp Derbi eller Rieju ist och få en mycket bättre moppe!
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  19. #19
    Köp den inte!

    Köp melonens derbi den är fräsch och billig och går riktigt fint också!

  20. #20

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Köp den inte!

    Köp melonens derbi den är fräsch och billig och går riktigt fint också!
    Hmmhmm
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #21
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    TMS ? Nej det tycker jag verkligen inte att du ska köpa !
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  22. #22
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Beror på vart man letar..
    Om jag vore trådskaparn så skulle jag köpa denna direkt!! http://www.moppenet.nu/showthread.ph...!-Säljes-DIRR
    +1
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  23. #23
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  24. #24
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    hahhaha +1
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #25
    nej förfan ! polarens PMS moppe kom inte ens upp för skolbacken i somras .. medans baotians precis kom upp !
    köp en reiju drack istället.. eller någe liknande

  26. #26

  27. #27
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jag har en Yamaha Dt50r- SM 05, rullat ca 1000mil, sitter ett effekt på. Nytt batteri, kolv, packningar osv. Kabelbrott. Men snackade med en scooter affär så ca 500 kr skulle de ta, 9000:-
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  28. #28
    Känner till en som hade en Skyteam (snarlikt med TMS) vars den var inne på reperationer hela tiden. Allt känns plastigt, de går fruktansvärt dåligt och det är absolut inget andrahandsvärde. Dessutom är det missljud i dem redan när du startar dem första gången.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  29. #29
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    derbi senda sm 00 - 05 finns även vissa drder för 10 lax

  30. #30
    jävla skit moppar, min polare köpte en sån för typ 7 k som hade gått 136 mil, den har fan vart mer på service än han kört på den ! riktigt skit är vad det är !
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in