Ämne: Borde jag köpa?
-
2011-01-05, 16:56 #1
Borde jag köpa?
Jo jag har kollat på billiga motards och kom fram till att jag har råd me en TMS motard -10 som min kompis säljer åt mig HELT ny i förpakning för 10 000:- och undrar om jag borde köpa den?
Kan inte mycket om dom och har lite frågor om dom är stora osv!
Svara gärna me så mycket info du kan ge mig!
-
2011-01-05, 16:58 #2
-
2011-01-05, 16:59 #3
-
2011-01-05, 17:07 #4
-
2011-01-05, 17:41 #5
Varken hört eller sett nått gott om dom, så nej.
Du kan hitta nått mycke bättre för 10 papp, tro mig!
"Inställningen är halva grejen"
-
2011-01-05, 17:43 #6
Som talaren innan, vet en som haft som krånglar och dom är absolut ingenting att ha om man vill ha en snygg moped.
Satsa på en begagnad Derbi, Gilera, med mera märken!
Blocket är din vänn! Lycka till.
-
2011-01-05, 17:45 #7
Nejnejnej och åter nej. Sämre kvalité får man faktiskt leta efter.
Ursprungligen postat av Andy63
-
2011-01-05, 17:55 #8
-
2011-01-05, 18:06 #9
-
2011-01-05, 18:21 #10
Kanske missuppfattat detta, men är det en Moped eller en Motard? Alltså supermotard.
-
2011-01-05, 18:21 #11
-
2011-01-05, 18:24 #12
Derbi o dom ser ju ut som crossar och jag vill ha en supermotard.
-
2011-01-05, 18:26 #13
-
2011-01-05, 18:29 #14
-
2011-01-05, 18:37 #15
-
2011-01-05, 19:13 #16
TMS är skit rakt igenom, en kompis hade en och han fick skruva mer än vad han fick åka, så jag avråder dig från att köpa den.
-
2011-01-05, 20:14 #17
Beror på vart man letar..
Om jag vore trådskaparn så skulle jag köpa denna direkt!! http://www.moppenet.nu/showthread.ph...!-Säljes-DIRR
-
2011-01-05, 20:35 #18
-
2011-01-05, 20:39 #19
Köp den inte!

Köp melonens derbi den är fräsch och billig och går riktigt fint också!
-
2011-01-05, 22:05 #20Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- 37°14′27″N
- Inlägg
- 3 616
-
2011-01-05, 22:20 #21
TMS ? Nej det tycker jag verkligen inte att du ska köpa !
Yamaha Aerox In My <3
Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!
-
2011-01-05, 22:26 #22
-
2011-01-05, 22:34 #23
-
2011-01-06, 11:41 #24
-
2011-01-06, 11:58 #25
nej förfan ! polarens PMS moppe kom inte ens upp för skolbacken i somras .. medans baotians precis kom upp !
köp en reiju drack istället.. eller någe liknande
-
2011-01-06, 15:00 #26
-
2011-01-06, 15:36 #27
Jag har en Yamaha Dt50r- SM 05, rullat ca 1000mil, sitter ett effekt på. Nytt batteri, kolv, packningar osv. Kabelbrott. Men snackade med en scooter affär så ca 500 kr skulle de ta, 9000:-
Ursprungligen postat av Sogat
-
2011-01-07, 10:23 #28
Känner till en som hade en Skyteam (snarlikt med TMS) vars den var inne på reperationer hela tiden. Allt känns plastigt, de går fruktansvärt dåligt och det är absolut inget andrahandsvärde. Dessutom är det missljud i dem redan när du startar dem första gången.
Ju mindre rutin, desto mer liv!
-
2011-01-07, 11:34 #29
derbi senda sm 00 - 05 finns även vissa drder för 10 lax
-
2011-01-07, 17:23 #30SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
Svara med citat





Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej