Trådad visning
-
2011-06-05, 23:12 #30
Hade riktigt kul, var kul att träffa lite moppe intresserat folk

Gick väll sådär att köra, moppen är inte alls speciell lätt att köra tyvärr.. Får bli att fixa en ny ram till nästa race.
Hahaa Emils och Hilmers bränna var inte att leka med...



Svara med citat
