1. #1

  2. #2
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Finns en sån här tråd http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ivet-utav-Dahl! så du vet till nästa gång

    Jag skulle lätt tagit high quality är exakt samma effekt skillnad tyvärr , men kanske är lite tystare.
    Turbokit High Quality: 7.5-12 rpm
    Turbokit Lacada: 7.5-12 rpm

    Ser grymt mycket bättre ut med överliggande tk så köp det tycker jag om du får det billigt ..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  3. #3

  4. #4
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Okeej, sen är röret lite diskretare trimning till bruks**** också! visste de fanns någon slags tråd för jag har vatt inne på din innan men hittade inte den
    Precis du kan ju ha en chans genom att peta upp till 5-6:an och ligga och nudda på gasen så låter det knappt och polisen bryr sig nog inte om du håller laglig hastighet , men om du kör med underliggande syns det ju på 100 m avstånd att moppen är trimmad och det kanske lockar polisen lite extra och dom bestämmer sig för att stanna dig/jaga dig
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  5. #5

  6. #6
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    hehe japp kommer ihåg en gång i sommras, så va jag på macken så kom polisen körandes..min moppe stod parkerad med röret ut mot vägen snuten glodde som fan men körde vidare...men dom jävlarna vände nere i korsning o som tur så såg jag de så jag sprang med moppen runt hörnan o gömde mej!
    jag har lyckats dölja mitt förra underliggande sp rör för mina föräldrar genom att luta moppen med rörens sida åt väggen i några månader ganska imponerande det med
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    jag har lyckats dölja mitt förra underliggande sp rör för mina föräldrar genom att luta moppen med rörens sida åt väggen i några månader ganska imponerande det med
    Lr är dina föräldrar bara ganska

  8. #8
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Lr är dina föräldrar bara ganska
    Hehe nää morsan och farsan kan inte ett skit om motorer sen svänger jag direkt bakom boden och sen rullar jag alltid ut den ur området innan jag startar den

    sen tror jag dom inte bryr sig men vet inte
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  9. #9

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Hehe nää morsan och farsan kan inte ett skit om motorer sen svänger jag direkt bakom boden och sen rullar jag alltid ut den ur området innan jag startar den

    sen tror jag dom inte bryr sig men vet inte
    Testa till våren! stå och fucko varva och dra en testrun på gatan! Gör alltid jag, dock tycker mamma att dom låter förmycket, så hon sticker iväg

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    jag har lyckats dölja mitt förra underliggande sp rör för mina föräldrar genom att luta moppen med rörens sida åt väggen i några månader ganska imponerande det med
    jag lyckades lura min mamma till att köpa ett underliggande till mig när jag hade dtn, var bara "styling". Snyggt blev det också
    sen sa jag att cylindern "skar" och fick pengar till ny fast köpte 80cc.
    men tror dem fatta att den blev trimmad för lät ganska mycket sen
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Testa till våren! stå och fucko varva och dra en testrun på gatan! Gör alltid jag, dock tycker mamma att dom låter förmycket, så hon sticker iväg
    så jag gör när jag ställer in ju, varvar som fan i garaget, ut å testar på gatan och det går lite mer än 30
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

    Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

  11. #11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in