Hallå alla Mnf'are! Jag hade hoppats på att ni kan ge mej några svar Jag undrar om de är någon mening att porta cylindern? Hur mycket ger det i effekten? Dricker det mycket mer soppa än innan portning? Jag har en Arisal 50cc Sport om någon undrar